Spelrum
| Giraffen | 13 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 6 |
| Inloggade | 19 |
Mobilspel
| Pågående | 18 656 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| Bitte - Administratör | 2010-11-29 09:08 | |
![]() | Vad jobbigt Skuggan,, krya på dig Bitte | |
| CroCop86 | 2010-11-29 09:33 | |
![]() | En typisk sån morgon där man inte vill gå upp, allt känns... konstigt. Jag gillar inte känslan. Men nu blir det iaf kaffe, har ingen aptit. Vilket också är konstigt. Krya på dig Skugga! Och mys... | |
| Tinna | 2010-11-29 09:51 | |
![]() | Nu är syrran på väg till jobbet, och jag är kvar i hennes lägenhet.. Snart dags att bege sig härifrån, och då ska HKRs bibliotek få besök av mig. :) | |
| mr-z - Ej medlem längre | 2010-11-29 10:34 | |
![]() | Jag skall snart bege mig ut i det vackra vädret! | |
| Tinna | 2010-11-29 10:45 | |
![]() | Jag har inte kommit längre än till soffan.. :S :P Det är kallt ute och jag har egentligen ingen lust att plugga.. =/ | |
| Jenniepuss72 | 2010-11-29 10:48 | |
![]() | Idag är ingen rolig dag,min 15 åriga dotter har lämnat ett brev till mig med sina innersta funderingar som bara tonåringar kan ha. Jag vet inte vilket håll jag ska vända mig åt. Hoppas bara att hon fortsätter att komma till mig:( | |
| Tess 08 | 2010-11-29 11:05 | |
![]() | Oj, hoppas tankarna inte var av riktigt illa art... | |
| Jenniepuss72 | 2010-11-29 11:11 | |
![]() | Jag tror inte det,men jag har ringt skolan så hon är där och jag ska möta henne när hon slutat. Litet barn på insidan och stora tankar,Vi har alla varit där... | |
| ttiittii - Ej medlem längre | 2010-11-29 11:17 | |
![]() | jo ,det har vi,hon kan ha glömt brevet då hon slutat skolan för dagen,det växlar snabbt i den åldern | |
| Jenniepuss72 | 2010-11-29 11:25 | |
![]() | Hon la in brevet i lapptoppen så att jag skulle hitta det,för hon vet att jag sätter mig här på en gång på morgonen... | |
| Jenniepuss72 | 2010-11-29 11:26 | |
![]() | Jag har en fin dikt att dela med mig för alla med tonårsdöttrar: Älskade barn Ingen handbok om livet jag har att skänka där det enkelt föreskrivet står. Hur du bör handla och tänka men en mammas tankar och råd du får. Det står i stjärnorna skrivet ett öde speciellt tillägnat dig. Det kommer olika vägval i livet vad som väntar det vet du ej. Tänk efter på det du säger och gör vilka konsekvenser ditt handlande får. Du alltid ett steg framåt blicka bör så ingenting oklart för dig står. Vara bara dig själv och inta ej en roll du har styrkan att din egen väg vandra Man kan inte alltid över livet ha kontroll att fela är mänskligt älskade Sandra Ibland är livet som en ljuvlig dans och fru fortuna mot dig ler. Du binder av lycka och kärlek en vacker krans med tindrande ögon du på mig ser En mammas kärlek består av det starkaste band även när du med hårda ord mig beskjuter Jag sträcker då hjälpande ut en hand och dig med min kärlek omsluter Även en mamma har dagar så trista och grå förlåt om jag ryade ej lyssnade på vad du sa. Mitt vackra och kloka barn jag älskar dig så vara vänner och inte bråka är ju att föredra. Ibland vill du vara stor så stor och själv möta vuxenvärlden. Nästa dag en liten flicka inom dig bor som önskar sin mamma med på färden När allting känns hopplöst och svårt låt mig få ledsaga dig på rätt spår. När livet ter sig orättvist och hårt. låt mig få smeka bort din tår. Du är den dyrbaraste skatt jag har och släpper försiktigt om dig taget På egna vingar iväg du far lämnar trevande det trygga bohaget Vad som än händer finns jag alltid här aldrig jag dig någonsin sviker. Varthän livet iväg med dig bär aldrig jag från din sida viker Älskar Dig / Mamma | |
| Megaherz | 2010-11-29 11:27 | |
![]() | min 9åriga aupairflicka hade stora frågor om kondomer, sperma och påven häromdagen. Blir så förvånad över vad barn och teenis tänker på.. | |
| Jenniepuss72 | 2010-11-29 11:28 | |
![]() | Haha,det ska börjas i tid det som krokigt ska bli... | |
| ttiittii - Ej medlem längre | 2010-11-29 12:18 | |
![]() | tonårs döttrar är inte alltid så roliga, med 11 barn så känns det bra med bara 3 döttrar,killar är inte hälften så dryga,vi överlever tonårs döttrar men det är inte mer,killar kommer inte i närheten av hur tjejer kan vara ,har bara en dotter kvar nu som ska igenom eländet det är bara att stå ut | |
| zlipzten - Ej medlem längre | 2010-11-29 12:38 | |
![]() | Håller med om att flickor är svårare att lotsa igenom tonåren än pojkar. Med en snäll mamma som bryr sig om och är lagom sträng ska det nog gå bra. Skugga: Bakterieprov i halsen? Låter inte bra det där. | |
| Skugga | 2010-11-29 15:34 | |
![]() | zlipzten, jo, jag får nog kolla med vc om jag inte är bättre i morgon. Vete 17 hur det ska gå till iofs, kommer knappt mer ljud är en utandning när jag öppnar truten... Gör mindre ont än i natt iaf. | |
| LadySol - Ej medlem längre | 2010-11-29 15:47 | |
![]() | Har en svart måndag och önskar den all fanders väg! | |
| ttiittii - Ej medlem längre | 2010-11-29 16:05 | |
![]() | har varit på föreläsning Ann-britt Grunewald den var halv bra,på hem vägen fick jag backa 2km vägen var för smal för att mötas på,var är alla plogbilar? | |
| ttiittii - Ej medlem längre | 2010-11-29 16:10 | |
![]() | hur är det med Robban ,hoppas det går bra att hans mor blir frisk snart | |
| Pubbe | 2010-11-29 16:11 | |
![]() | Snö snö snö, överallt är det snö. Kallt med, längtar efter våren nu :D :P | |