Spelrum
| Giraffen | 3 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 0 |
| Inloggade | 3 |
Mobilspel
| Pågående | 19 879 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| StuntmanMike - Ej medlem längre | 2008-06-23 11:20 | |
![]() | Svara på varför du tycker SATC-sexet är så överdrivet istället Oceano, tycker du jag har fel om hur mkt sex de faktiskt har? Intressanta argument i ditt senaste inlägg förresten, som vanligt. | |
| moppo | 2008-06-23 11:26 | |
![]() | Haha, håller ni på än. :P Tycker ni stampar på å säger samma saker. Aasså, ang det ni står för. Ni förklarar mer å mer ingående. Men ingen verkar förstå. :P Vart kommer ni nånstans? Hehe.. | |
| oceano - Ej medlem längre | 2008-06-23 11:27 | |
![]() | Jag har sagt min åsikt, det räcker tycker jag. Måste inte på något sett stå till svars inför dej varför jag har mina åsikter. Jag respekterar din åsikt och då kan du respektera min utan att försöka förlöjliga mina åsikter och kalla mej för elak tant, att min dotter kommer behöva terapi och dylikt skit som du kastar ur dej. Höj dej över sandlådan som du så gärna pratar om!! | |
| StuntmanMike - Ej medlem längre | 2008-06-23 11:30 | |
![]() | Fast du respekterar inte dem som inte har samma inställning till sex som du när du kallar deras beteende vidrigt... Jag kallar ingen vidrig väl? Elak tant borde du ta som en komplimang :) Moppo har helt rätt. Argumenten man försöker komma med förbises totalt. Ska väl fortsätta jobba nu då. Tjäna lite pengar ist för att sitta på Beta och gnälla. | |
| Dyslekso | 2008-06-23 11:31 | |
![]() | Ska du ner på puben? Vi ses där. | |
| StuntmanMike - Ej medlem längre | 2008-06-23 11:32 | |
![]() | Nä, ska redigera film. Men vi ses på bordet vid spelautomaten 18.00. Ta med jämna pengar den här gången Dyslekso. | |
| moppo | 2008-06-23 11:32 | |
![]() | Oceano: Vad var det där om att man bör söka hjälp för att jag kom med en lite lätt åsikt, som du förvrängde. Ska jag behöva respektara din åsikt då eller? Du kan lätt tas för en elak tant. | |
| Mysteriet - Ej medlem längre | 2008-06-23 11:32 | |
![]() | Problemet med Sex and the city är väl inte hur mycket sex den innehåller? Förstår inte den debatten över huvud taget. Jag vet inte hur ni lever era liv, men nog är det väl så att verkligheten överträffar dikten i det här fallet? Snarare är det väl så att Sex and the city förminskar tjejer till att vara ett släkte som är beroende av män, smink, skor och kärlek för att kunna fungera. Och när det råder brist på detta fungerar inte deras liv, och tittarna får traggla sig igenom ännu en dramatrugi utan mål och mening. Det är möjligt att många i verkligheten tjejer lever sina liv utifrån dessa referensramar. I så fall tycker jag synd om dem. | |
| Dyslekso | 2008-06-23 11:33 | |
![]() | Me va f...jag som aldrig brukar behöva betala. | |
| moppo | 2008-06-23 11:33 | |
![]() | Ser du är född 1900 för den delen oxå. Riktigt gammal tant, om nu inte elak. | |
| trashone - Ej medlem längre | 2008-06-23 11:37 | |
![]() | Mysteriet: Sen finns det vi vuxna kvinns som ser serien som underhållning och som väl kan urskilja fakta och fiktion. Och tror som du, verkligheten överträffar dikten :) | |
| temperance | 2008-06-23 11:39 | |
![]() | Vadå? Meningen med livet är väl att äga 236 par Manolo-skor, hitta en rik, väluppfostrad man som kan behandla dig som en lätt utvecklingsstörd prinsessa, få en aaapdyr diamantring på stt finger och kunna mingla runt bland känt folk i dyra klänningar och behandla skitnödiga ämnen som man sväljer ner med slemmiga, diarréframkallande ostron? Vad gör jag här?! *Sringer iväg till SpyBar och tar en trip förbi NK på vägen* | |
| trashone - Ej medlem längre | 2008-06-23 11:40 | |
![]() | *asg* | |
| Dyslekso | 2008-06-23 11:42 | |
![]() | Riktigt kul.:D | |
| Mysteriet - Ej medlem längre | 2008-06-23 11:47 | |
![]() | trashone: Thank god för mentalt vuxna kvinnor. Men frågan är hur smarta och självständiga vuxna kvinnor är om 10-15 år, när dom har tvångsmatats med såna värderingar under hela sin uppväxt... Temperance: *ASG*, LOL :), osv, osv, osv i enlighet med ämnet... | |
| oceano - Ej medlem längre | 2008-06-23 11:48 | |
![]() | Nae jag respekterar inte att ett barn har haft sex med ca 15 personer innan de knappt blivit byxmyndiga!! Det kommer jag aldrig att göra. Har sett för många tjejer fara illa av det beteendet för att det ska gå hem hos mej. Vet inte om du har barn eller ej? Men har man själv barn och jobbar med barn som mår dåligt av olika anledningar så är det uppenbart varför jag ogillar ett sånt beteende. Sen att du hakar upp dej på ordval jag gjort är ju bara löjligt. Skulle ALDRIG komma på tanken att säga så TILL dessa tjejer vilket jag tror du förstår om du tänker efter. Jag är mer professionell än så. Och för att återkomma till serien så kan många yngre i alla fall få fel bild av sin sexualitet anser jag efter att ha sett den. Men vad man väljer att göra som vuxen bryr jag mej inte om. Vill de knulla med olika män varje dag så e det upp till dom. Men jag är av den åsikten att många som har många olika partner inte vill ha det så egentligen utan att det bottnar i annat. Men jag säger inte att det gäller ALLA!! Men jag utgår givetvis från hur jag själv känner i den frågan vilket de flesta gör antar jag. Man är ju sig själv närmast. | |
| trashone - Ej medlem längre | 2008-06-23 11:49 | |
![]() | Mysteriet: Ni vill väl inte h en mentalt skärpt kvinna ändå? Gapa och blunda räcker väl? | |
| oceano - Ej medlem längre | 2008-06-23 11:50 | |
![]() | Moppo jag ber om ursäkt för den kommentaren. Va inte menat till dej som nåt elakt. Jag kan va lite klantig i mina kommentarer ibland. Och jag såg också när jag läste vad jag skrivit efteråt att det lät onödigt hårt! :-) | |
| sadielasalle | 2008-06-23 11:50 | |
![]() | inte sätt den men...men ska se den i veckan... | |
| Mysteriet - Ej medlem längre | 2008-06-23 11:54 | |
![]() | trashone: I vissa situationer, ja. I de allra flesta, nej. | |