Spelrum
| Giraffen | 27 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 1 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 21 |
| Inloggade | 49 |
Mobilspel
| Pågående | 19 431 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| xian | 2010-05-07 13:54 | |
![]() | "Sackosäck och andra popcornsupportrar kan hålla sig till CL och landskamper" LOL | |
| bobo flux | 2010-05-07 14:08 | |
![]() | Fast landskamper är väl inget fel att följa? En tokgul, enögd, nationell uppslutning bakom Hamrens hooligans vore ju befriande snyggt att se. Lite som mot Paraguay 2006 - www.youtube.com/watc...WA dZQ9itI0 De flesta svenskar i landslaget går väl igenom allsvenskan? Turkarna har ju ett tak för antalet utländska spelare i startelvorna i sin liga. Visserligen omöjligt här i Sverige, men det finns ju en tanke med det iaf. Fast Clecio kanske inte håller med mig? | |
| sebgra | 2010-05-07 14:34 | |
![]() | Det är i dessa tunga tider det iaf känns skönt att tänka tillbaka på förra säsongens underbara minnen. | |
| Miss_jk | 2010-05-07 17:04 | |
![]() | Palini: Möjligtvis bajen och solna, men för vår det är allt som vanligt: DIF mot rubbet. | |
| bove | 2010-05-07 17:11 | |
![]() | Ack ja, tänk om alla stockholmare ägnade lika mycket energi åt att stödja sina egna klubbar som att hata lokalkonkurrenterna. Då kanske publiksnittet i allsvenskan skulle återstabiliseras. | |
| sackosäck - Ej medlem längre | 2010-05-07 17:29 | |
![]() | Jag kan hålla mej i andra trådar, men trodde i min enfald att man även fick ha uppfattningar om kvaliteten av denna gärdsgårdsserie bland nationella ligor. Jag ska genast sluta upp med detta, och gå över i annan tråd och snacka kvalitetsfotboll.HejSvejs | |
| Miss_jk | 2010-05-07 18:25 | |
![]() | Sacko: Du får vara här precis lika mycket som i alla andra trådar, men du skrev och ifrågasatte "hur man orkar engagera sig" i denna serie. Konstig fråga om du faktiskt ändå vill diskutera och ha uppfattningar. Bove: Hata tar inte upp sådär jättemycket tid, så jag har allt hunnit med varenda hemmamatch plus tre bortamatcher denna säsong, allt detta trots att jag hatar aik. | |
| bove | 2010-05-07 18:39 | |
![]() | Miss_jk: Nä du tillhör säkert inte de värsta, jag tycker bara att det kan bli lite väl mycket sandlådenivå på tjafset ibland. Sedan förstår jag att det är väldigt lätt att störa sig (det gör jag också) på en klubb som tror att de är störst, bäst och vackrast trots att de inte har mäktat med mer än tre sm-guld under de senaste 73 åren. | |
| Miss_jk | 2010-05-07 21:15 | |
![]() | Får man ändra sig? Jag tar tillbaka "Bajen, här kommer gnaget" och skriver "Vasalund, här kommer bajen" i stället. | |
| Grundsnygg - Ej medlem längre | 2010-05-07 21:24 | |
![]() | Du skulle må då va?:-) Brage kommer skrälla fler gånger i år. | |
| Grundsnygg - Ej medlem längre | 2010-05-07 21:27 | |
![]() | Ni klara nästan att få in hela sjutusen mot Gaisarna såg jag, Var det kanske dressyrtävlingen i Storängsbotten som locka? | |
| Mouche - Administratör | 2010-05-07 23:27 | |
![]() | Ett tiotal inlägg raderade. Mouche | |
| snippen2 - Ej medlem längre | 2010-05-08 00:08 | |
![]() | Varför tjatar alla emot Miss JK här? Du din gamla säck har ju inget att komma med! | |
| Miss_jk | 2010-05-08 08:32 | |
![]() | Grundsnygg: Och ni tappade 3500 mellan era två senaste hemmamatcher. Verkar som att marginaler även finns hos er. När jag åkte förbi efter jobbet igår såg jag faktiskt inte ett enda gråtande barn utanför söderstadion. | |
| _--Robban--_ - Ej medlem längre | 2010-05-08 08:34 | |
![]() | Det är bra, järnkaminskan. Ge dem vad de tål! Härliga Djurgården! :-) | |
| Grundsnygg - Ej medlem längre | 2010-05-08 08:44 | |
![]() | Vi tål hur mycket som helst:-) Fast en förlust mot Brage är personligen lite jobbig, då min fru är från Borlänge. Men hon fick sova på soffan i natt. | |
| Grundsnygg - Ej medlem längre | 2010-05-08 08:45 | |
![]() | Fast hon var ganska nöjd med det, märkligt? | |
| Behringer | 2010-05-08 08:56 | |
![]() | Kanske inte snyggaste målvaktströjan men vad håller karln på med? www.svenskafans.com/...?i d=354800 Att spela brallorna av nån har man ju hört men ändå.... | |
| DIF_SFGD - Ej medlem längre | 2010-05-08 09:42 | |
![]() | När hammarby har hemmaderby mot aik nästa säsong i superettan kommer dom spela på söderstadion då tro? | |
| Grundsnygg - Ej medlem längre | 2010-05-08 09:45 | |
![]() | Nej, jag tror att det står inskrivet i SVFF´s stadgar att Solna aik alltid spelar Derby på hemmaplan. Rent hypotetiskt såklart eftersom Bajen spelar allsvenskt nästa år. :-) | |