Spelrum
| Giraffen | 20 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 16 |
| Inloggade | 36 |
Mobilspel
| Pågående | 18 642 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| le-lou | 2010-08-12 12:57 | |
![]() | Och munster, du svarar fortfarande inte på vad du anser om alla andra restriktioner som finns för olika grupper i samhället - män/kvinnor/ålder? Blir du röd av ilska över att du inte får lov att gå in på Mens Club? Står du utanför den där luftslottet för barn att hoppa i, som har "Endast barn - inga vuxna" på skylten och handfängslar dig till densamma i din kamp att få befinna dig därhän någon annan får? | |
| le-lou | 2010-08-12 13:03 | |
![]() | www.tallinksilja.com...da yBar.htm Försök boka den till en barnfamilj, där är åldergränsen 20 år. Är det verkligen upprörande? Perfekt med barnfria avgångar ju. | |
| Guanyin - Ej medlem längre | 2010-08-12 13:18 | |
![]() | Det känns lite konstigt att jämföra med kryssningar som enbart är just en kryssning där väg och mål är synonymt. Bara min tanke då. | |
| reson - Ej medlem längre | 2010-08-12 13:46 | |
![]() | Klart är att barn finns och de ska vara välkomna överallt!! | |
| Granis123 | 2010-08-12 15:14 | |
![]() | varför ska de vara välkomna överallt?????????..för att de finns........??? | |
| Granis123 | 2010-08-12 15:17 | |
![]() | Klart är att våldtäktsmän finns.................... ................. ja jag vet ..men detta har ju blivit en tråd av överdrifter, generaliseringar och stora gester så varför inte fortsätta i samma anda. | |
| reson - Ej medlem längre | 2010-08-12 15:24 | |
![]() | Varför skulle de inte vara välkomna?? | |
| Granis123 | 2010-08-12 15:37 | |
![]() | tja.....ett exempel är att läsa första inlägget i den här tråden:::::))))) | |
| LisaLong | 2010-08-12 15:58 | |
![]() | herre gud nu börjar det nog spåra ut lite här hehehehhe Muster du har fortfarande inte svarat mig om du någongång haft altenativ?? Att du valt en sak istället för en annan? | |
| reson - Ej medlem längre | 2010-08-12 16:09 | |
![]() | Hur kan man vara irriterad på barnskrik?? Jag bara undrar!! | |
| slånbär | 2010-08-12 16:20 | |
![]() | Reson-är du allvarlig? Jag kan bli galen när ungarna på gatan står och tokskriker. Mina fick lära sig att visa hänsyn och inte stå och skrika utan orsak och fanns det orsak så gjordes det snabbt nåt åt det så dom slutade. Det är ju liksom nåt man måste lära ungar. | |
| reson - Ej medlem längre | 2010-08-12 16:32 | |
![]() | Vad är det för ungar som står och tokskriker. Har aldrig stött på sådana!! | |
| slånbär | 2010-08-12 17:01 | |
![]() | Bor du i skogen reson? Det kan vara ett fruktansvärt liv på ungarna på gatan när dom far omkring. Dessutom jobbar jag på en skola/förskola och jag kan lova att är det något ungar i flock är bra på så är det att skrika. | |
| LisaLong | 2010-08-12 17:04 | |
![]() | reson inte så svårt, om du läser allt som har skrivits förstår du kanske min synpunkt.... | |
| LisaLong | 2010-08-12 17:09 | |
![]() | ja jag måste hålla med slånbär och fråga om du bor i skogen? :) Hur som helst så är min uppfattning att dagens föräldrar inte lär sina barn saker och ting. Se bara på det där med alla "lekande barn skyltar" gummi eller asfalterade gupp i backen....på "min tid" fanns inget sånt men du hade man vett att fatta att man inte lekar på gatan.... Sen barnljud över lag..jag har inget emot om barn skrattar högt, sjunger högt etc men det där "låtandet" vissa ungar håller på med är fruktansvärt irriterande, speciellt i ett flygplan om man själv är trött och utarbetad | |
| Tvålis - Ej medlem längre | 2010-08-12 17:16 | |
![]() | Härligt när man börjar jämnföra barn med våldtäksmän.. Smakfullt. | |
| reson - Ej medlem längre | 2010-08-12 17:30 | |
![]() | Här uppe i Jämtland låter inga barn!! Förmodligen är dom väluppfostrade!! Och nere i Stockholm tycker jag att det är likadant!! Var bor ni som har det så eländigt runt er?? | |
| LisaLong | 2010-08-12 17:32 | |
![]() | reson reser du mycket? Hur har dina erfarenheter varit barn i flygplan? Bara en liten undran:) | |
| grönöga - Ej medlem längre | 2010-08-12 17:38 | |
![]() | Reson: "Var bor ni som har det så eländigt runt er??" Ungarna här på gatan där jag bor har lyckats "samla ihop sig"(9 stycken)och leker för tillfället tafatt. Det är inte på något vis "eländigt"! Tvärtemot, dom har superkul och det är härligt att höra dom. Men vad det har att göra med att jag anser att det vore trevligt med "barnfria" flyg som ett alternativ när man ska ut och resa förstår jag inte. | |
| Megaherz | 2010-08-12 17:40 | |
![]() | jag reser ofta München-Göteborg, en tripp som nästan bara är buisness gubbar. Var en gång med om en jobbig liten tjej som sparkade på min stol hela vägen, trots att mamman sa till - dessutom sjöng (läs skrek) hon högt på schweizer-tyska. Tillslut bad jag henne att sluta sparka och vara tystare. Funkade - i cirka 2 minuter. | |