Spelrum
| Giraffen | 64 |
| Krokodilen | 1 |
| Elefanten | 3 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 30 |
| Inloggade | 98 |
Mobilspel
| Pågående | 19 445 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| siwu | 2014-07-07 12:36 | |
![]() | Min man kan tömma diskmaskinen men han skulle behöva gå en och annan kurs i andra ämnen. Det skulle vara något för medborgarskolan. Lite snabbkurser för män, vissa kan va på distans om de tycker det är pinsamt att offentligt erkänna att de tex inte kan pricka tvättkorgen. ....eller erkänna att de har fel ibland. | |
| ttiittii - Ej medlem längre | 2014-07-07 16:20 | |
![]() | Varför ska man lägga så stor vikt vid männens fel och brister ?bättre att se sina egna fel och ändra på dom.jag har ett golv på 20 kvadrat som "tvättkorg" och han vet garanterat inte skillnaden på tvättmaskinen och tumlaren,jag skulle inte vilja ha en man som är perfekt,det vore fruktansvärt tråkigt,han är bra på det som jag avskyr och jag är bra på det han hatar.Att komplettera varandra är bättre.Varför försöka ändra på någon?bättre att lyfta underifrån en att trycka nedåt,bättre att tala om vad glad man är för att,i stället för att gnälla på en oträffad tvättkorg.Och varför skulle någon offentligt skylta med skitiga lakan ?(Italienskt ordspråk),Varför är det viktigt att erkänna fel till vilken nytta då liksom. | |
| kryddeluntan | 2014-07-07 21:55 | |
![]() | Men Ttiittii, det mesta är på skoj, med lite allvar, lite drömmar, lite tokigheter och klokigheter, en och annan fördom. Vem vill ha en perfekt man? Min duger, han gör det han är bra på och jag det jag är bra på. | |
| kryddeluntan | 2014-07-07 21:56 | |
![]() | * det mesta i tråden* menade jag. | |
| hfranke | 2014-07-07 21:58 | |
![]() | Jag är mest inne på att hylla män jag :) Men om jag ska tycka nåt är jobbigt med dom, så får det nog bli bristen på dom. I min ålder så verkar alla vettiga män upptagna. De lediga är lediga "på förekommen anledning" så att säga. Kanske är det likadant med oss kvinnor, jag kanske är fullständigt omöjlig att leva med? | |
| kryddeluntan | 2014-07-07 22:03 | |
![]() | Det tror jag inte hfranke, ibland är det bara knepigt att hitta "den rätte". | |
| hfranke | 2014-07-07 23:27 | |
![]() | Känner mig inte omöjlig, men nåt fel är det tydligen. Kan även bero på för liten stad. Ska en behöva vidga vyerna? Åt vilket håll...Karlstad med sjungdialekt eller örebro med gnäll..... äh, jag drömmer vidare om prinsen ett tag till. | |
| mönjelilja - Ej medlem längre | 2014-07-08 08:26 | |
![]() | Det verkar troligt att tillgången på vettiga och lediga karlar är för litet där du bor, franke. Annars skulle du ju inte vara singel. Kanske internetejting med flyttbara män vara något? | |
| hfranke | 2014-07-08 12:35 | |
![]() | Internetdejting känns jätteläskigt! Jag vet inte varför. | |
| fulsnack | 2014-07-08 13:55 | |
![]() | Börja betapetdejta, vetja! | |
| Lillstölla | 2014-07-08 14:49 | |
![]() | Just nu har jag inte mycket till övers för män, familjen exkluderad, de är kräk som ljuger, luras och allmänt beter sig som kräk. Lustigt att den sorten är så pass överrepresenterad och de bra, fina och goa killarna som ändå måste finnas någonstans lyser med sin frånvaro. | |
| Moose72 - Ej medlem längre | 2014-07-08 16:46 | |
![]() | Träffar du dom på jobbet eller privat? | |
| Incidental - Ej medlem längre | 2014-07-08 21:16 | |
![]() | Vad är det män nu för tiden? Sitter och "gillar" på FB........ Fan ut och fäll en älg eller nå. | |
| Incidental - Ej medlem längre | 2014-07-08 21:19 | |
![]() | *med | |
| Challe_B - Ej medlem längre | 2014-07-08 21:57 | |
![]() | För att det är manligt att döda. | |
| throwback - Ej medlem längre | 2014-07-08 22:19 | |
![]() | Just nu har jag mycket till övers för män :) Har en fantastisk sambo och är omgiven av roliga, smarta och kompetenta män på jobbet. Dom finns därute Lill-stölla och hfranke, i alla möjliga åldrar, men ibland får man leta på lite udda ställen. Någon nämnde betapetdejta, tja, varför inte? | |
| Incidental - Ej medlem längre | 2014-07-08 23:39 | |
![]() | Challe, ser du ironin i mitt inlägg? | |
| spelteori - Ej medlem längre | 2014-07-08 23:41 | |
![]() | Haha, jag såg inte ironin men höll med dig ändå inci :) | |
| SylviaPlath - Ej medlem längre | 2014-07-08 23:43 | |
![]() | Ser den inte, men jag är inte challe. | |
| Incidental - Ej medlem längre | 2014-07-08 23:44 | |
![]() | Näää, men kändes som om Challe behövde ett förtydligande. Själv är jag glasklar. | |