Spelrum
Giraffen32
Krokodilen0
Elefanten0
Musen
Böjningslistan
0
Grisen
Böjningslistan
16
Inloggade48
Mobilspel
Pågående19 651

Forumkategorier

Användare Inlägg  
Budalv - Ej medlem längre2008-05-03 02:06
Antal inlägg: 2199

Bergarn1: Men jag känner mig kränkt om jag inte får en bit av Orvar 73

Bergarn12008-05-03 12:40
Antal inlägg: 726

Budalv: Haha, jo, orvar kan vara en riktig hingst? Men så länge den almänna uppfattningen är som den är så kommer folk att känna sig kränkta, och då betraktas det som blottning.

Lilla Busan2008-05-03 12:54
Antal inlägg: 896

Citerar från Lindh4 ////nej men ja gav ett te.x det e ju oftast dom me stora bröst som vill visa upp.. eller har jag fel? dom som har mini små brukar inte direkt villja visa upp kanske nåra. men mest dom som har stora ;)

*ASG*

Jag har storlek G/H kupa på mina boobs.... Då jag går till badhuset eller badet o skall bada gör jag det för en stunds avkopplande INTE för att A, slå ihjäl någon med mina boobsar eller B, för att idioter skall kolal på dem ..

Att påstå att storbröstade VILL att folk skall se ens bröst är väl att ta i.. Va fan , spelar ju ingen roll vad jag har på mig , dem syns ju liksom ändå.... *s*

Rörgebit - Ej medlem längre2008-05-03 13:11
Antal inlägg: 56

Du har spelat för mycket för att vara ett troll, så du är bara en idiot alltså.

Lilla Busan2008-05-03 13:14
Antal inlägg: 896

Rörgebit/// vem eller vad syftar du på ??

Lionnea2008-05-03 16:06
Antal inlägg: 40

Jag har funderat mkt på min inställning i denna fråga.. har diskuterat detta med killkompisar, det ständiga svaret från dom: Jaaa, men självklart! *Big horney smile*... Detta svar säger sig själv och gör inte direkt att jag blir sugen på å flascha brösten. Önskar att vi kvinnor och våra bröst kommer bli avsexualiserade inom en snar framtid, för bikini är ju inte direkt det mest praktiska plagg ex. vid dykning eller vågigt vatten.

Dyslekso2008-05-03 16:11
Antal inlägg: 8945

För att ytterligare öka turisminkomsterna för Sverige tycker jag att svenska kvinnor kan föregå med gott avsexualiserande exempel och gå topless om sommaren.

Budalv - Ej medlem längre2008-05-03 16:23
Antal inlägg: 2199

www.thisisct.net/blo...im wear.jpg

Den rosa är hur snygg som helst! Samtidigt som vi värnar om den gamla skandinaviska öppenheten; rågblonda jäntor med välväxta axlar och kalkfläckar på tänderna, björkris i händerna och midsommarkransar i håret, det glada kulturarvet ni vet som vi varit kända för ute i världen, tror jag vi tjänar på att öppna upp för lite mångfald. Heldräkt är så tjusigt -Och skyddar mot mygg.

Lionnea2008-05-03 18:49
Antal inlägg: 40

Budalv: Tack för tipset, sitter nog bättre på plats vid dykning och är ett säkert skydd mot mäns blickar och farlig UV-strålning

E Solu - Ej medlem längre2008-05-03 19:24
Antal inlägg: 4715

Budalv, det var ju riktigt snygga badkläder där. Skyddar även mot UV-strålning. Statens Strålskyddsinstitut gjorde precis ett glädjeskutt och avsatte 5 Mkr för lobbykampanjer.

Linda88 - Ej medlem längre2008-05-03 19:47
Antal inlägg: 241

ää va fan vi klär alla av oss nakan o hoppar i poolen

pms2008-05-03 19:58
Antal inlägg: 166

Grymming: Jag förstår hur du tänker och det har nog ingenting alls med att du skulle vara "porrfixerad" eller dylikt. Har hört av många killkompisar(ej porrfixerade!!) att det är mer "sexigt", attraherande,vackert och spännande om inte allt exponeras-kvinnan blir också mer intressant

Bergarn12008-05-03 21:37
Antal inlägg: 726

pms: Mmm, så sa jag också tills jag åkte till miami beach och gick på stranddelen som tillhörde "brassekvarteren" :D

Nattravn - Ej medlem längre2008-05-04 21:17
Antal inlägg: 9141

Kanske borde det här införas på badhusen istället för att damerna ska vara utan? www.youtube.com/watc...AL MqlFUebI

Guds Vrede - Ej medlem längre2008-05-04 21:19
Antal inlägg: 93

Absolut inga bara bröst på våra badhus. Kvinnans kött är enbart till för hennes äkta man.

caandy - Ej medlem längre2008-05-05 00:58
Antal inlägg: 118

Grymming: "Men det skall ju förhoppningsvis kännas nått för mig med när jag rör vid ett par bröst. Och jag tror inte jag skulle vara lika sugen att ta på ett par bröst som jag sett hela dagen och dessutom sett massa andra bröst guppa runt."

Du är förstås heller inte lika sugen på att kyssa ett par läppar du sett hela dagen, eller hålla din flickväns hand efter en dag då du sett en massa andra händer? Du är väl heller inte sugen på att smeka någons lår om du tittat på ett omslag till nån random modeblaska där lår skymtade, eller betraktat din flickväns lår när hon bar en kort kjol? =)

caandy - Ej medlem längre2008-05-05 00:59
Antal inlägg: 118

pms: Hur kan kvinnan bli mindre intressant för att mer hud exponeras? Menar du att det enda intressanta med en kvinna är hennes kropp?

Jag blir liksom intresserad av personer & inte utseenden, även om det är utseendet jag första gången attraheras av. Bara för att jag ofta ser en karl jag gillar eller är tillsammans med naken, betyder det inte att jag blir mindre intresserad av honom.

Visar sida: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17
Inloggning
Logga in
Betapet är gratis!
Vill du bli medlem?