Spelrum
| Giraffen | 21 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 9 |
| Inloggade | 30 |
Mobilspel
| Pågående | 19 400 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| Gautama | 2011-10-20 13:45 | |
![]() | Ingen småsak direkt utan en stor sak som gör mig så jävla ledsen och förbannad!! Har ni sett filmsnutten som figurerar på facebook, den från Kina... De kör på ett litet barn men fortsätter att köra som att inget hänt. Sen åker och går andra människor förbi och bara tittar som att det vore lite skräp som låg på vägen!! Var fan är världen på väg?? | |
| Pottränad - Ej medlem längre | 2011-10-20 13:49 | |
![]() | Men varför tittar människor på sånt? Varför? | |
| Gautama | 2011-10-20 13:51 | |
![]() | Vet inte, det bor väl en sadist i oss... Jag visste inte vad det var för länk först. Men jag hade nog tittat på den även om jag visste. Fejsa verkligheten kanske... | |
| Amorf - Ej medlem längre | 2011-10-20 14:23 | |
![]() | På känslan jag får när en ingift person på ett illa dolt vis anser att vår släkt inte är fin nog och inte passar in i perfektionen. Jag retar mig på umgängestvånget som ändå finns. Varje gång jag lämnar det "perfekta hemmet" vill jag tvätta mig med stålull för varje minut jag spelat med, för att inte såra den som betyder mest i hela världen. | |
| kverulanten - Ej medlem längre | 2011-10-20 14:36 | |
![]() | Åh, Amorf, det där är bland det mest störande som finns. Du har mina fulla sympatier! Jag retar mig som fan på otydlighet och tvetydiga budskap - tala ur skägget människor! "Vore bra om.." och "i bästa fall så.." WFT? Säg hur det ska vara. | |
| Amorf - Ej medlem längre | 2011-10-20 14:47 | |
![]() | Tack :) Ja, det är inte roligt att bli sedd som en misslyckad amputation precis. Men jag bemöter passiv aggressivitet med aktiv vänlighet och det har hittills fungerat bra, bortsett från att det är aningen dränerande förstås. Retar mig också på att jag måste ta en löptur, och att jag aldrig upplever det som skönt medan det pågår. Jag svär varje steg, och det har jag alltid gjort. En löptur är bara skön när den är avklarad. | |
| friscooo - Ej medlem längre | 2011-10-20 14:52 | |
![]() | Ja, jag har också sett klipppet där kinesungen blir överkörd och ingen bryr sig. Den klassiska "vart är världen på väg"-kommantaren, såklart, jag förstår dig. Men människor är som dom alltid varit. Och det finns alltid en förklaring för beteendet. Kolla runt på vilken omgivning dom här människorna bor i så finner du svaret.. nonetheless är det jävligt motbjudande, ja. Löpa är skittråkigt, verkligen. Fan va segt det är. | |
| kverulanten - Ej medlem längre | 2011-10-20 14:54 | |
![]() | Det låter som en bra strategi, kanske den allra bästa och mest frustrerande för antagonisten. :) | |
| alex_sandraa | 2011-10-20 16:20 | |
![]() | Nervositetsskratt | |
| friscooo - Ej medlem längre | 2011-10-20 16:27 | |
![]() | Fake-skratt är också väldigt jobbigt. Man får egentligen bara lust att säga "asså det är okej.. du behöver inte skratta.." | |
| nettan23 | 2011-10-20 16:46 | |
![]() | När motspelare lägger för 378 poäng de första de gör :( | |
| kverulanten - Ej medlem längre | 2011-10-20 16:48 | |
![]() | När uppkopplingen bråkar och man förlorar cirka 150 i rating. Flera gånger i veckan. | |
| Fattaringet | 2011-10-20 16:57 | |
![]() | Att jag gick med på att låna ut min lägenhet till den kvinnliga delen av min nära släkt (dvs sju damer i åldrarna 30-60) över helgen. Jag lär bli vräkt. Plus att jag har svårt att bestämma mig för vart jag själv ska ta vägen. Och så kände jag ett tvång att städa också, och det är ju aldrig kul. Bara massa problem det här :P | |
| kaffeflicka - Ej medlem längre | 2011-10-20 17:18 | |
![]() | Oj, var damerna så vilda? Omogna och labila människor med alltför mycket fritid bekymrar mig en del. | |
| cheapblonday - Ej medlem längre | 2011-10-20 17:18 | |
![]() | När man spelar med någon som tror sig klara spel snabbare än de kan. Visst kan man ha otur ibland, men det är störigt att själv inte kunna spela klart för att någons tid går ut och man själv har 5-10 minuter kvar. Gå inte in i något spel om du inte vet att du klarar av det på den tiden. | |
| lovroth | 2011-10-20 17:22 | |
![]() | När det blir mörkare och mörkare ute. | |
| -Delika-tess | 2011-10-20 18:30 | |
![]() | Veckans enda lediga dag och jag har legat med jordens huvudvärk, ont i bihålorna och onda ögon typ hela dagen (förutom ett tandläkarbesök) | |
| Bitte - Administratör | 2011-10-20 21:21 | |
![]() | Blir bara så trött och arg på "trosigvetabäst" människor Bitte | |
| Poussitiv - Ej medlem längre | 2011-10-20 21:41 | |
![]() | Mörka mörkret :( | |
| -Delika-tess | 2011-10-20 21:58 | |
![]() | TV4 Fakta och programmet "Bortskämda till döds?" Eller rättare sagt de föräldrar som inte verkar förstå vad de gör mot sina barn... | |