Spelrum
| Giraffen | 4 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 0 |
| Inloggade | 4 |
Mobilspel
| Pågående | 19 693 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| Tanten M - Ej medlem längre | 2010-12-26 00:46 | |
![]() | Själv har jag en tendens att se ner på folk som tror att det är finare att va snäll, helt i onödan. Måste va mina år i USA som lärde mig att framfötter är bra att ha. Sen har jag mina stunder när jag tycker jag har all tid i världen o hela butiken kan gå före. Rödljusen kan visa rött åt mitt håll o jag bara står där i full harmoni. Detta gäller då alla situationer i livet o ändå uppfattas jag som en riktigt god person och god vän. Lustigt så det kan va :) | |
| SylviaPlath - Ej medlem längre | 2010-12-26 00:47 | |
![]() | Retar mig på att min ljuvliga brorsdotter - ett år gammal och världens charmigaste - åkt hem. Men hon återkommer imorgon som tur är, då väntar pussar. | |
| SylviaPlath - Ej medlem längre | 2010-12-26 00:48 | |
![]() | Jag ser ner på folk som skyltar med hur bra de är men som agerar ego när ingen ser dem (typ i den där kassasituationen). Jag gillar konsekvens. | |
| Lill-IT | 2010-12-26 00:51 | |
![]() | Retar mig på paltkomagigantus.. lär väl inte gå över förrän till midsommar eller så. Det är snuskigt så mycket mat man äter. Lilla mor är hopplös med alla rätter, och hennes mat oemotståndlig.. | |
| Tanten M - Ej medlem längre | 2010-12-26 00:51 | |
![]() | Är alltid ego, i första hand. Men det finns massor av gott kvar att dela med sig ändå :) | |
| SylviaPlath - Ej medlem längre | 2010-12-26 00:52 | |
![]() | He he, så länge du ligger lågt med skyltandet är det ok. :) | |
| Gitarrmagnus | 2010-12-26 00:53 | |
![]() | Vill man vara riktigt ful i kassakön kan man köra halvspår dvs stå i två köer på en gång | |
| SylviaPlath - Ej medlem längre | 2010-12-26 00:56 | |
![]() | Man spelar för bägge lagen men i kassasammanhang? Ok, intressant. | |
| Tanten M - Ej medlem längre | 2010-12-26 00:56 | |
![]() | Ser du mig i en kassakö o det öppnas en ny så behöver du inte kännas vid mig SP - det e lugnt :) Behöver du byta en vara i en butik o inte har kvittot kvar så kan du överlämna problemet till mig o jag löser det. Sån e jag. | |
| Gautama | 2010-12-26 01:01 | |
![]() | Har sådan tur att jag är stammis i min affär. Så när det är långa köer så vet jag att de ska öppna en ny. Jag frågar bara vilken och så ställer jag mig där:-) För övrigt så brukar jag vara den som halva släkten kommer till när de har det problemet som Tanten tar upp här ovan. Jag har munläder och fixar det:-) | |
| Lillstölla | 2010-12-26 01:03 | |
![]() | Retar mig på att mina fulla grannar, men sina fulla ungar kom hem nyss o drog igång stereon på fullt ös, idioter! | |
| Lillstölla | 2010-12-26 01:04 | |
![]() | Gautama PM | |
| Gitarrmagnus | 2010-12-26 01:08 | |
![]() | När du säger det så retar ja mig på folk dom blir högljudda och ska skrika bara för att dom druckit sprit. | |
| The Mag | 2010-12-26 01:09 | |
![]() | Att spela panik utan mus..vilket gör att jag bara vinner ungefär varannan match. | |
| Lillstölla | 2010-12-26 01:11 | |
![]() | Ja irriterande värre, jag trodde ju i min enfald att dom om någon skulle fatta det, de har ju småbarn så kan ju tänka sig själv hur glada de skulle bli om en full granne kom hem o drog på stereon kl 1 på natten. Men när alkoholen tar över så försvinner vettet. Nu har de sänkt, sa till dom, men hör ju ändå musiken. Nu är jag ju visserligen vaken, men tycker ändå det är dålig stil att bete sig så. | |
| mrperfect | 2010-12-26 01:54 | |
![]() | Eftersom jag oftast är den som tar kontakt med personalen först och får dem att öppna en ny kassa så anser jag att jag har rät at ställa mig först i den nya kassan, ibland ställer jag mig där innan de har öppnat den :P | |
| zlipzten - Ej medlem längre | 2010-12-26 11:08 | |
![]() | Någon har snott alla körsbär i likör. Fanns iaf en romrussin kvar. | |
| Labyrint | 2010-12-26 11:52 | |
![]() | Att mina grannar aldrig hälsar när man någon gång möter någon i trapphuset. | |
| Satyra | 2010-12-26 11:58 | |
![]() | Ont i halsen, snorig och med det luftrörskramp genast. Nysande barnbarn är jävligt giftiga, kan jag förtälja för den som inte fått några än. :-o ;-) Retar mig även på all jävla godis jag tryckt i mig sedan julafton. Bläää! Eller ja, det var ju (ganska) gott, men jag känner mig stinn som en bongotrumma och det är mindre behagligt ... | |
| Tess 08 | 2010-12-26 12:02 | |
![]() | Förkylning i familjen!! Retar mig gigantus på det! Helst när vädret ute är underbart och jag tvingas neka hjärtebarnet att åka slalom | |