Spelrum
Giraffen | 9 |
Krokodilen | 0 |
Elefanten | 0 |
Musen Böjningslistan | 0 |
Grisen Böjningslistan | 2 |
Inloggade | 11 |
Mobilspel
Pågående | 20 139 |
Forumkategorier
Användare | Inlägg | |
---|---|---|
numsan | 2011-05-08 22:52 | |
![]() | Retar mig på söndagsångest. Oförklarlig sådan. | |
lewarcher | 2011-05-08 23:00 | |
![]() | Söndagsångest ligger i våra protestantiska gener. Ta ett glas vin! :=) | |
numsan | 2011-05-08 23:02 | |
![]() | Haha, bra lösning på problemet. Men det blir nog en kopp te istället. | |
Lill-IT | 2011-05-08 23:13 | |
![]() | Retar mig inte. Jag är fly förbannad och fylld av avsky över den här hundens matte: www.aftonbladet.se/n...29 93519.ab Skaffar man ett djur så har man ett stort ansvar.. Kan man inte ta ansvar ska man inte ha djur. Har man inte råd, ska man inte ha djur. Har man inte tid ska man inte ha djur. Och har man, som den här hundens matte, inget hjärta, inget förstånd och ingen empati.. så ska man absolut inte ha djur! | |
Uisge-beatha - Ej medlem längre | 2011-05-08 23:17 | |
![]() | Retar mig på att du länkar sån skit utan förvarning om att bilden ger hjärnskador! | |
kverulanten - Ej medlem längre | 2011-05-08 23:20 | |
![]() | Men fyyy faan! :( | |
Tess 08 | 2011-05-08 23:25 | |
![]() | Såg hunden förut och retar mig på att man inte får svälta en människa till det där stadiet!! Blir så förbannad när jag ser vad vissa gör med sina husdjur och min fråga blir: VARFÖR i helvete skaffar man en hand/ett djur om man sedan behandlar det så?!?!?!? | |
lewarcher | 2011-05-08 23:26 | |
![]() | nonicoclolasos.files.../s valt.jpg | |
lewarcher | 2011-05-08 23:29 | |
![]() | Retar mig för övrigt på kärringar (icke genusbestämt) som ger miljardarv till katthotell och låter hemlösa svälta på gatorna. | |
crooked rain - Ej medlem längre | 2011-05-08 23:34 | |
![]() | Om man ska fortsätta på samma spår: Retar mig på att man inte kan säga att man inte gillar djur utan att bli lynchad, medan det verkar helt socialt acceptabelt (t.o.m "coolt"?) att säga att man inte gillar barn. Själv älskar jag båda två, kan väl tilläggas. | |
lewarcher | 2011-05-08 23:46 | |
![]() | Me too, men visst är det märkligt, på gränsen till sjukt, att folk blir mera upprörda över misshandlade djur än över svältande barn. | |
Uisge-beatha - Ej medlem längre | 2011-05-08 23:55 | |
![]() | Nu tror jag iofs inte att folk i allmänhet blir mer upprörda över en klubbad säl än ett svältande barn. Inte ett dugg faktiskt. Hur gör man den jämförelsen, förresten? Att folk reagerar starkt på misshandlade djur, utesluter väl inte att samma folk reagerar starkt på bilder av barn som far illa. Konstig jämförelse om du frågar mig. | |
Perra92 | 2011-05-09 00:02 | |
![]() | Att panikspel tokgynnas här på Betapet. Rankinglistan är ju helt förryckt. | |
LadySol - Ej medlem längre | 2011-05-09 00:12 | |
![]() | Jag är absolut ingen djurmänniska, men har aldrig upplevt att folk tycker illa vara av att jag säger det. Jag retar mig på att jag känner ensamhetens kalla andedräkt i nacken ikväll. | |
Uisge-beatha - Ej medlem längre | 2011-05-09 00:20 | |
![]() | Jag går ett steg längre. Jag är inte heller någon djurmänniska egentligen, ändå har jag haft djur i flera år. De kommer till mig av olika anledningar - och då måste man ju ta hand om dem. Det retar jag mig på! Varje gång säger jag "aldrig mer"... sen droppar det in ett till. Antingen ligger det en utvecklingsstörd katt i ett duvslag, eller så traskar det in en katt i mitt hem helt sonika och stannar. Eller - så skaffar ex- män djur, som vid separation plötsligt inte är exets längre. | |
Uisge-beatha - Ej medlem längre | 2011-05-09 00:22 | |
![]() | Jag - tror - inte - man - kan - överdosera - bindestreck. Det _kan_ helt enkelt inte bli för många. | |
LadySol - Ej medlem längre | 2011-05-09 00:25 | |
![]() | Bra där, whiskey. Det är samma lika med smileys. ;) Jag har också haft djur, men egentligen bara brytt mig om ett enda av dem. När exen försökt lämna dem hos mig har de fått välja att antingen ta med dem eller låta dem kila vidare. Den jag saknar var verkligen exets och jag saknar det lilla pälsmonstret. Det retar jag mig på. | |
LadySol - Ej medlem längre | 2011-05-09 00:30 | |
![]() | Retar mig på att jag skrev ditt namn som jag tänkte det, Uisge-Beatha. Sorry. :) | |
Uisge-beatha - Ej medlem längre | 2011-05-09 00:31 | |
![]() | :) Tänk att om man bara tagit bort ett litet "s" i din sista mening, så hade informationen blivit helt annorlunda. Iaf med min språkbegåvning. Ah, jag borde väl också ha stålsatt mig i de lägena när exets djur plötsligt inte är exets djur. Men jag är så blödig. Jag har ärvt det av pappa som slängde tillbaka fisken han fiskade, och la ut råttfällor som han gick upp om nätterna och tog bort igen :) | |
Uisge-beatha - Ej medlem längre | 2011-05-09 00:32 | |
![]() | No Worries. Det värsta är ändå att du la till ett "e" och förstörde hela drycken. | |