Spelrum
| Giraffen | 21 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 9 |
| Inloggade | 30 |
Mobilspel
| Pågående | 19 400 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| kverulanten - Ej medlem längre | 2011-10-22 22:38 | |
![]() | Fast det gör nog mer skada än nytta om en okänd person kliver fram och talar om för en att man kanske ska skippa den sista pommen. Skamfullt, jao. | |
| Hoodman - Ej medlem längre | 2011-10-22 22:38 | |
![]() | Vart är Ektis krigsutlösande inlägg? | |
| cosaia | 2011-10-22 22:38 | |
![]() | Jag retar mig på gnälliga medarbetare... | |
| Delicious - Ej medlem längre | 2011-10-22 22:39 | |
![]() | Man får reta sig hur mycket man vill. Jag försökte bara väcka en tanke om att även feta måste äta och kanske väljer att äta på donken. | |
| mollee - Ej medlem längre | 2011-10-22 22:39 | |
![]() | delicious. ja aga är förbjudet. men det är inte alltid lagen som avgör vad som är rätt och fel ;) Nu är ju aga i mina ögon förskräckligt, men det finns ju massa hemskheter som är lagliga, betyder det är det är okej för det? | |
| mollee - Ej medlem längre | 2011-10-22 22:40 | |
![]() | delicius: fortfarande så var mitt inlägg ironiskt. Klart jag inte tittar snett på alla som äter på macdonalds som har lite kurvor eller mage! Haha | |
| Delicious - Ej medlem längre | 2011-10-22 22:41 | |
![]() | Och att det troligen inte handlar så mycket om hamburgaren och hälsan utan mer om kroppshyddan. | |
| SylviaPlath - Ej medlem längre | 2011-10-22 22:41 | |
![]() | Jag har många gånger velat säga till anorektiker också. I det fallet så vet man ju att deras självbild är skev och behöver justeras. | |
| ektis - Ej medlem längre | 2011-10-22 22:42 | |
![]() | och jag tittar inte snett på skitsmala som petar. tycker bara det är synd att tjejer ska behöva må dåligt över sig själva och sina kroppar. det är bara det! punkt och slut och gud vad negativt och dramatiskt det blev.. | |
| Hoodman - Ej medlem längre | 2011-10-22 22:43 | |
![]() | Det är inte bara tjejer som har komplex. Just saying. | |
| Delicious - Ej medlem längre | 2011-10-22 22:43 | |
![]() | Människor (vissa) tror att de har vissa rättigheter och kanske skyldigheter genom att enbart titta på en annan, främmande, människas kropp. Som gravid kanske man inte vill bli klappad på magen av en främmande gubbe och som fet kanske man vill käka en hamburgare utan att någon lägger sig i. Eller varför inte en skitsmal person som sitter och dricker light cola. | |
| ektis - Ej medlem längre | 2011-10-22 22:43 | |
![]() | nej. okej. mer sånt. åååå. lugn alla. nej, det är inte bara tjejer. såklart. | |
| mollee - Ej medlem längre | 2011-10-22 22:44 | |
![]() | håller med delicius. | |
| SylviaPlath - Ej medlem längre | 2011-10-22 22:44 | |
![]() | Penisar kan vi diskutera i för detta avsedd tråd. | |
| SylviaPlath - Ej medlem längre | 2011-10-22 22:46 | |
![]() | Jag jobbade med en smällfet tjej som alltid åt sallad till lunch men tjuvåt godis ur fickan. Det var tragiskt. | |
| Delicious - Ej medlem längre | 2011-10-22 22:49 | |
![]() | Asså, jag dömer verkligen ingen för att man reagerar..men jag tror man måste fråga sig själv varför man gör det också. Jag var vid Radiumhemmet för ett tag sedan för en provtagning och såg självklart en del cancerpatienter (inget hår/sjal på huvudet) och några sådana som rökte utanför entrén..Blev rätt illa berörd och lite arg först. Har dom gett upp? Vill provocera? Jag tror lite som kverulanten skrev att det är något i sig själv man reagerar på egentligen. Eller jag vet inte. Blir flummigt om man ska flumma ;) Handlar så mkt om rädslor..för typ allt.. | |
| -DelikaTorsk - Ej medlem längre | 2011-10-22 22:50 | |
![]() | SP :) NI är så grymma allihop :) även om jag håller med er så säger min moral NEJ! | |
| Delicious - Ej medlem längre | 2011-10-22 22:51 | |
![]() | Och om man nu ger en taskig blick eller faktiskt säger något, vad gör den personen troligast då eller hur reagerar den? Tänker man verkligen på den personen eller sig själv? | |
| -DelikaTorsk - Ej medlem längre | 2011-10-22 22:51 | |
![]() | som nu till exempel.... jag är jättekissig..... men vad säger ni om en kissig går och kissar???? USCH då, Fy på mig.... Ingen karaktär alls eller? | |
| Maja G | 2011-10-22 22:52 | |
![]() | retar mig lite på att andra retar sig på när överviktiga äter plusmenyer på MCdonalds....Jädrans vad ni skulle reta er på mig o min man igår kväll/natt när vi svullade i oss en sådan efter krogen. HJÄLP!!!!! | |