Spelrum
Giraffen | 4 |
Krokodilen | 0 |
Elefanten | 0 |
Musen Böjningslistan | 0 |
Grisen Böjningslistan | 1 |
Inloggade | 5 |
Mobilspel
Pågående | 19 823 |
Forumkategorier
Användare | Inlägg | |
---|---|---|
Linn79 - Ej medlem längre | 2008-10-25 00:36 | |
![]() | menar du att han håller mig vaken med amorösa sammandrabbningar och att det skulle vara orsaken till mitt sömnbekymmer? | |
Ceckes | 2008-10-25 02:30 | |
![]() | Jag retar mig på att folk klagar på folk som startar trådar, det är väl roligt med nya trådar? | |
Heat1 | 2008-10-25 03:06 | |
![]() | Jag retar mig på folk som attackerar mig på stan och bombarderar mig med erbjudanden på sånt jag inte behöver. När jag kort och konsist förklarat att jag inte är intresserad eller har behov av en knopknytarkurs för "endast" 200:- tycker man att dom kan ge upp men nähä?! Då slänger dom in nåt slags batteridrivet gummiband utan extra kostnad.. JAG VILL INTE HA! | |
Heat1 | 2008-10-25 03:07 | |
![]() | Sen fortsätter dom i evigheter i den stilen i evighet | |
Slowgold | 2008-10-25 03:39 | |
![]() | Jag irriterar mig på: *Kedjebrev, *Folk som har buddhastatyer hemma för att det är "snyggt" *Fula tatueringar *Telefonförsäljare (klassiker) *Jamba Med mera. | |
ryssbrud - Ej medlem längre | 2008-10-25 10:15 | |
![]() | slowgold:bra nick | |
SylviaPlath - Ej medlem längre | 2008-10-25 12:26 | |
![]() | Min snus är slut och jag är för trött för att gå ut just nu. Maximalt irriterande. Någon snustät person i närheten av Nytorget som kan förbarma sig? | |
Gariam - Ej medlem längre | 2008-10-25 12:32 | |
![]() | Jag känner med dig Sylvia. Hoppas det löser sig under dan. Jag stör mig på att moderna museets vänner-kortet inte gäller på waldermarsudde vilket betyder att jag inte har råd att åka och titta på min akvarellkung nr 1 (lars lerin) idag. | |
Candee | 2008-10-25 12:38 | |
![]() | Retar mig som cyklist ofta på gående med t ex barnvag, hund etc som tror att de äger gång och cykelbanan. Har många gånger fått tvärbromsa pga att man inte tar nån hänsyn och tänker sig för. Eller när man ska cykla över ett övergångsställe..jaa, ja vet att man ska leda över men så funkardet oftast inte i verkligheten..o när man väl har stannat..ja då stannar bilen oxå..?! Men kör för 17..ja har ju stannat redan. Annars tycker jag att *kram* *jue eller juh* etc..bara är trevligt..:) | |
SylviaPlath - Ej medlem längre | 2008-10-25 12:42 | |
![]() | Såg just en kille som såg ut som fotbollssupporter logga in, och det påminner mig om att jag retar mig på vuxna män som beter sig som barn bara för att de råkar gilla fotboll. Jag menar, en hel flock aphannar (iförda kepsar med "klappande händer", orange peruk, krigsmålat ansikte) som gapar patetiska glåpord till motståndarlaget... eh, kom igen! Och sen allt detta meningslösa våld som uppstår mellan supporters - beklämmande. Borde inte lekfullhet och glädje förena dessa människor, vad är problemet? En annan meningslös företeelse: Graffiti. Ser ni någon liten näspiercad reclaimare tagga på nån husvägg så kontakta mig. Jag skall personligen se till så att skitungen får tvätta bort det. | |
SylviaPlath - Ej medlem längre | 2008-10-25 12:49 | |
![]() | Men Gariam, varför har du inte råd? Är det så dyrt eller är du osedvanligt fattig? Trist. Sina favoriter får man ju bara inte missa - ändå blir det lätt så. Vet tex inte hur många osedda Regina Spektor-konserter jag har på mitt samvete. Candee, vi är många som håller med om det där med folks taskiga vett på trottoarer eller i trafiken. Och *krama* på bäst du vill, smaken är olika! :) | |
DILLIGAFF - Ej medlem längre | 2008-10-25 12:54 | |
![]() | sylvia: har en stock här.. | |
SylviaPlath - Ej medlem längre | 2008-10-25 12:55 | |
![]() | Ha ha! Men du... :) | |
nystan1 | 2008-10-25 12:55 | |
![]() | Störigt och tråkigt att ingen vill shoppa med mig idag. | |
SylviaPlath - Ej medlem längre | 2008-10-25 12:56 | |
![]() | Vilken sort erbjuder du? Mini duger bra för mig. :) | |
DILLIGAFF - Ej medlem längre | 2008-10-25 12:57 | |
![]() | har inget som är mini här sylvis.. vanliga generalen! ;) | |
SylviaPlath - Ej medlem längre | 2008-10-25 13:06 | |
![]() | General Mini här. Gick över till vanlig portion när jag var ledsen för ett tag sen men nu räcker mini. (Ens snuskonsumtion är nog generellt en rätt bra humörs-indikator.) | |
Gariam - Ej medlem längre | 2008-10-25 13:08 | |
![]() | Sylvia: Fattig studerande utan csn-stöd. Som tur är ganska övergående, men ibland himla tråkigt under den relativt korta tiden ändå. | |
SylviaPlath - Ej medlem längre | 2008-10-25 13:10 | |
![]() | Usch ja. Min tur att lida med dig nu. | |
DILLIGAFF - Ej medlem längre | 2008-10-25 13:15 | |
![]() | gariam: vet hur det är, man kan säga att jag kompenserar för de åren nu.. inte lagat mat på typ 2 år. ;) | |