Spelrum
| Giraffen | 21 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 9 |
| Inloggade | 30 |
Mobilspel
| Pågående | 19 400 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| SylviaPlath - Ej medlem längre | 2011-10-22 22:53 | |
![]() | Pth eller Ptv kan med fördel diskutera i tråden "böjningslistan". Omg, dags att gå och lägga sig. Min humor sjunger på sista versen. | |
| Delicious - Ej medlem längre | 2011-10-22 22:55 | |
![]() | Sen tror jag att fetton retar folk även om de bara står rakt upp och ner :P På huvudet alltså. *också trött* | |
| Incidental - Ej medlem längre | 2011-10-22 22:58 | |
![]() | "Pth eller Ptv kan med fördel diskutera i tråden "böjningslistan" Haha | |
| arbetslinjen - Ej medlem längre | 2011-10-22 22:59 | |
![]() | Om man nu funderar på att döma eller säga något, hur vet man om någon okynnesäter eller okynnesbantar genom att se på personen? Problematisk situation: Personen har en sjukdom som gör att hon inte kan ta upp all näring. Problematisk situation: Personen tar mediciner som gör att man lätt går upp i vikt. Alternativt tröstäter på grund av depression eller vad nu. "Anorektikern" som har en skev självbild blir förnärmad, fettot blir förnärmat. Vad ska de svara? "Ja, jag ska sluta vara sjuk det första jag gör i morgon bittida". Världen är inte alltid så enkel liksom. | |
| SylviaPlath - Ej medlem längre | 2011-10-22 23:02 | |
![]() | Jag har aldrig retat mig speciellt på tjocka människor, men därmed inte sagt att jag inte tycker det är ok att vara primitiv och reta sig på en kategori människor som man kanske egentligen borde tycka synd om: Lajvare, ekonomer, chalmerister, folk som har "grannen i Beck" som page på Facebook, folk som är med i gruppen "vi som älskar att bli kliade på ryggen" på Facebook, tiggare som låtsas vara blinda och lytta när de inte är det, stureplantjejer med ankläppar, folk som tycker att man inte får säga negerboll, folk som slåss för rätten att säga negerboll, sverigedemokrater, folk som hånar sverigedemokrater... Och så vidare. Ät på, tjockisar! Mig stör ni inte. | |
| Hoodman - Ej medlem längre | 2011-10-22 23:09 | |
![]() | Tack, SP! Du lindrade just mina skuldkänslor. | |
| kverulanten - Ej medlem längre | 2011-10-22 23:09 | |
![]() | Delicious inlägg kl 22:43, yeah. Hur stor rätt har man att lägga sig i andra vuxna människors val? Det blir nog oftast kontraproduktivt på grund av den skam och skuld som väcks. Och kanske måste dövas med mer mat, alkohol eller svält. Det är lite som att säga till någon: Du måste älska dig själv mer. Sure, lätt fixat. Ändå är man där och petar så ofta. Och nej, givetvis betyder det inte att en överviktig som sitter på Donken och äter hamburgare är överviktig för att h*n har osunda matvanor. Haha, faaast, det är klart att man får reta sig på "Vi som älskar att bli kliade på ryggen"-människor. Ett obligatorium. Mig retar det mest för att det är så obehagligt. Kli på rygg. Huuuu... | |
| Resurrection - Ej medlem längre | 2011-10-22 23:11 | |
![]() | men för fan, finns det skönare än att bli kliad på ryggen? | |
| kverulanten - Ej medlem längre | 2011-10-22 23:13 | |
![]() | Det är hemskt. Jo, det är skönare att få sitt huvud inkörd i ett getingbo, skulle jag tro. | |
| SylviaPlath - Ej medlem längre | 2011-10-22 23:14 | |
![]() | Älskar att bli kliad på ryggen, älskar inte folk som är med i fånig grupp på facebook. | |
| SylviaPlath - Ej medlem längre | 2011-10-22 23:16 | |
![]() | Finns det något skönare? Tja, jag kan komma på ett par saker. | |
| Resurrection - Ej medlem längre | 2011-10-22 23:16 | |
![]() | ha ha, nej det kan man ju verkligen skippa | |
| kverulanten - Ej medlem längre | 2011-10-22 23:17 | |
![]() | Jag borde skapa en motståndsgrupp. :) "Vi som hellre gör grannen i Beck än blir kliade på ryggen." | |
| Resurrection - Ej medlem längre | 2011-10-22 23:17 | |
![]() | inget som är skönare att bli kliad på ryggen just när det kliar som värst på det där stället mellan skuldrorna som man inte kan nå | |
| Resurrection - Ej medlem längre | 2011-10-22 23:17 | |
![]() | Vi som hatar fåniga Facebook-grupper. | |
| kverulanten - Ej medlem längre | 2011-10-22 23:18 | |
![]() | När det kliar är det väl en sak? Då får man riva tills det går över. Men bara random kliande? Nae. | |
| Delicious - Ej medlem längre | 2011-10-22 23:24 | |
![]() | Vi som är med i Facebook på grund av att andra tycker att det är viktigt att vara med i Facebook | |
| SylviaPlath - Ej medlem längre | 2011-10-22 23:27 | |
![]() | Finns det såna? Jag tror folk har Facebook för att det är kul. Irriterande också ofta - men kul. | |
| Delicious - Ej medlem längre | 2011-10-22 23:29 | |
![]() | Retar mig på sånt här www.familjeliv.se/Fo...93 694.html | |
| Delicious - Ej medlem längre | 2011-10-22 23:30 | |
![]() | Jag förstår inte vad som är kul, kanske där problemet ligger. Mest läskigt är det. Speciellt när mobbare och mobbade är vänner. Vem friendade vem? | |