Spelrum
| Giraffen | 23 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 7 |
| Inloggade | 30 |
Mobilspel
| Pågående | 19 400 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| promenad - Ej medlem längre | 2011-10-23 10:36 | |
![]() | lol ja kasst uttalande | |
| promenad - Ej medlem längre | 2011-10-23 10:36 | |
![]() | reinfeldt är en idiot | |
| Hoodman - Ej medlem längre | 2011-10-23 10:46 | |
![]() | Retar mig på svenskarnas skeva självbild. Vi bor i ett vinterland, men ändå hoppas vi ständigt på någon sorts kontinentalvärme. | |
| mollee - Ej medlem längre | 2011-10-23 11:17 | |
![]() | Haha, maja du är ju inte ohälsosamt överviktig :D Alltså, jag har varit både väldigt mager och ganska mullig, och har hört både att jag är tjock och att jag måste äta mer. Båda kommentarerna gör lika ont. Man kan inte alltid rå för sin vikt, det vet jag. själv hade jag problem med sköldkörteln... jag trodde inte så många skulle ta illa vid av det där med mcdonalds faktiskt. Det var ju inte så allvarligt, men jag står trots allt vid min åsikt att ser jag en sjukligt överviktig person sitta och trycka i sig skräpmat så får jag mig en tankeställare. Inte alls en hånfull och nedsättande tankeställare, men jag tycker det är trist och synd att folk förstör sina kroppar på det där viset. | |
| kverulanten - Ej medlem längre | 2011-10-23 12:01 | |
![]() | "XX gillar Vi som gillar fredagsmys." Stryp mig. | |
| kverulanten - Ej medlem längre | 2011-10-23 12:02 | |
![]() | Vad ÄR fredagsmys? En sjukdom? Ett virus? En chipssort? Ett verandabygge eller en köksrenovering? | |
| Blasse | 2011-10-23 12:05 | |
![]() | jag retar mig på att snön ska komma tillbaka | |
| Blasse | 2011-10-23 12:06 | |
![]() | och fredagsmys vette tusan om jag haft har mysigt rätt ofta på varje vecko dag | |
| Uisge_beatha - Ej medlem längre | 2011-10-23 12:13 | |
![]() | Bildgoogling av fredagsmys ger detta: resources1.mynewsdes..._l arge.jpg _ETT_ glas rött till föräldrarna, och transfetter till barnen framför tv'n. Retar mig på att jag inte lyckas bli en höstmänniska. Jag har försökt i flera år. Jag hatar den inte längre, men det är en bit kvar till njutning ändå. | |
| kaffeflicka - Ej medlem längre | 2011-10-23 12:31 | |
![]() | Tacka vet jag söndagsmys - att ligga kvar i sängen (med sällskap). Jag pallar både höst och vinter riktigt bra numera men det är retsamt olustigt att vintern är så LÅNG! Man måste rada upp lite positiva hållpunkter fram till påsk. | |
| Uisge_beatha - Ej medlem längre | 2011-10-23 12:41 | |
![]() | Ja, helt rätt. Man bor lite fel till för att gå omkring och muttra över kyla och fula träd. Det blir ett ganska långt mutter :( Retar mig på att jag aldrig kan ligga kvar i sängen efter att jag vaknat längre. Så fort jag slår upp ögonen så reser sig ryggraden upp som ett järnspett. Måste ha med yogan att göra. Ska nog sluta med den. | |
| mollee - Ej medlem längre | 2011-10-23 12:46 | |
![]() | hellre riktig vinter än denna hybrid. Hösten är underbar i början när det fortfarande är dräglig temperatur, när man får inköpa stickade saker och när träden är så där magiska. Men när löven fallit av, och när temperaturen sjunker till under 5 grader och halsduk och vantar bara är ett måste för att härda ut, då är hösten heeeelt sämst | |
| mollee - Ej medlem längre | 2011-10-23 12:47 | |
![]() | nu bor ju jag i norrland iof, vet inte hur ni söderbor har det nu | |
| orvar99 | 2011-10-23 12:50 | |
![]() | Jag retar mig på att det är för få dagar i vissa helger ;) | |
| kverulanten - Ej medlem längre | 2011-10-23 12:53 | |
![]() | Väldigt OT men vilken yogaform kör du, Uisge? Jag är förälskad i kundalini men får ändå aldrig arslet ur... | |
| numsan | 2011-10-23 12:55 | |
![]() | Bikram yoga is the shit. Värmen gör så att kroppen blir hur mjuk och smidig som helst och man kommer in i typ alla positioner. Man kan nästan tro att man är vig. | |
| kverulanten - Ej medlem längre | 2011-10-23 12:56 | |
![]() | Njae, jag gillar flummigare former. Den är lite för trendig för min smak. Tönt som jag är ;) | |
| mollee - Ej medlem längre | 2011-10-23 12:57 | |
![]() | har funderat på att börja yoga jag med, som komplement till övrig träning. Är det svårt? Vad är fördelarna såsom ni upplever det? Tror allt sånt där är skit bra. | |
| Obstinat- | 2011-10-23 12:59 | |
![]() | Retar mig på att jag ser ut och känner mig som ett lik efter en festhelg. / MVH Elsa, 93 år. | |
| kverulanten - Ej medlem längre | 2011-10-23 13:00 | |
![]() | Det beror helt på vad man vill ha ut av det, I guess. Men jag tror att yoga är bra för alla. Helt klart. Om du vill ha fysisk träning kanske klassisk hatha eller ovan nämnda bikram vara något för dig. Eller ashtanga. | |