Spelrum
| Giraffen | 7 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 1 |
| Inloggade | 8 |
Mobilspel
| Pågående | 19 173 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| bobo flux | 2013-07-03 00:32 | |
![]() | Därför att du var elak mot mig under nästan 1,5 år, att du dessutom inte tvekade att roa dig med det i grupp med andra, att jag efter avbönen av en ren slump fick reda på att det du sagt till mig inte stämde och att du tror att min personlighet inte påverkats av det. Nog om det. Nu ska bitter-bobo sova. | |
| nulltj - Ej medlem längre | 2013-07-03 00:35 | |
![]() | Det är din version, ja. Som du märkligt nog är helt ensam om (förutom en person till, som du aldrig träffat...) trots att du inte tvekat att blanda in ett antal andra. Alla vi andra har dock släppt det hela för väldigt länge sedan. Godnatt. | |
| nulltj - Ej medlem längre | 2013-07-03 00:38 | |
![]() | Du och din cybersjälsfrände har å er sida bitchat mot mig här i två år, men inte fan ältar jag det (dagligen!) på forumet. | |
| bobo flux | 2013-07-03 00:40 | |
![]() | Och jag som i min naivitet trodde att du hade bett mig om ursäkt för att du inte trodde mig? Men då har du ju ingenting att be om ursäkt för, och jag har ingen anledning att förlåta dig för någonting. | |
| chupa - Ej medlem längre | 2013-07-03 00:42 | |
![]() | ta det via pm, det är fett intressant att följa men ni lär ångra er öppenhet imorgon | |
| nulltj - Ej medlem längre | 2013-07-03 00:43 | |
![]() | Jag trodde i min naivitet att en ursäkt var skäl nog att sluta bete sig som en revanschsugen ynkrygg; eftersom min ursäkt inte förändrat ett skvatt har jag återigen börjat tvivla på sanningen i den här jävligt märkliga soppan. | |
| apbur | 2013-07-03 00:43 | |
![]() | Nu har inte det här något med det som skrivits innan att göra men retar mig på mytomaner och att folk är så finkänsliga och socialt anpassade att mytomanen kan härja fritt och aldrig ifrågasätts. Samtidigt är det lite roligt att se hur en grupp människor försöker styra upp den något bisarra stämningen när mytomanen åter igen kräver att bli lyssnad på. | |
| nulltj - Ej medlem längre | 2013-07-03 00:44 | |
![]() | Jag kommer inte ångra mig, har pikats på den här sidan i två år nu, kan inte bli fånigare än så. | |
| Mollee2 - Ej medlem längre | 2013-07-03 00:47 | |
![]() | Retar mig på människans komplexitet och dess brister, samtidigt som jag finner det spännande och nödvändigt. Retar mig således på att jag fascineras av och uppskattar, mitt eget irritationsmoment. | |
| bobo flux | 2013-07-03 00:48 | |
![]() | Sanningen behöver du inte tvivla på. Men du behöver nog revidera din uppfattning om hur pass trashad jag är post conflict. | |
| bobo flux | 2013-07-03 00:49 | |
![]() | Ångrar mig inte heller. Jag tror till och med att det här kan vara lite nyttigt i längden. | |
| nulltj - Ej medlem längre | 2013-07-03 00:52 | |
![]() | Ja, du verkar väldigt trashad. Kanske prata med den som faktiskt var början till det hela. Och kanske åtminstone försöka sluta älta och vara så totalt intiktad på självdestruktivitet. Det är inget bra sätt att gå vidare på att fortsätta insinuera, pika, baktala och hålla liv i något som i alla andras ögon är dött, begravet och glömt sen länge. | |
| Mollee2 - Ej medlem längre | 2013-07-03 02:24 | |
![]() | Retar mig på att det tycks vara så att mina insomningstabletter endast är placebo. Kan ej somna trots att jag är helt död. Jag har halsbränna, huvudvärk, hjärtklappning och ont i magen, vill bara somna så jag slipper allt. ligger och tänker på min farmor och på att jag har mycket att göra. Retar mig på att jag gärna hade velat ha sällskap, men att klockan är för mycket. Fast å andra sidan så är det inte schysst att utsatta någon för mitt mående just nu. Tur att betapet finns, så man kan böla lite inför andra! | |
| SylviaPlath - Ej medlem längre | 2013-07-03 08:00 | |
![]() | Vad är detta? Att igla sig fast vid förflutna oförätter och ge ständigt ny näring åt offret inom sig låter inte friskt. | |
| nulltj - Ej medlem längre | 2013-07-03 11:47 | |
![]() | Just nu känns det (som vanligt) som att hela sommaren bara rinner iväg...ingen sol, ingen värme, inga uteserveringar...bara mygg, knott, regn och kyla. Sommar är hav, sola, bada, varma kvällar, lite kläder, vin i solnedgången, kyssar, sand i skorna... Eller borde vara. | |
| janne1966 | 2013-07-03 12:08 | |
![]() | Sommaren kommer om ett par dagar..... | |
| nulltj - Ej medlem längre | 2013-07-03 12:09 | |
![]() | Inte hit.. | |
| Mollee2 - Ej medlem längre | 2013-07-03 12:10 | |
![]() | Här uppe i norr har vi däremot haft tropisk sommar flera dagar i sträck... Jag har dock inte kunnat njuta av vädret p.g.a arbete. Jag byter gärna bort värmen mot lite regn ett tag | |
| nulltj - Ej medlem längre | 2013-07-03 12:11 | |
![]() | Kom till Dalarna; här är det 11 grader och regn. | |
| janne1966 | 2013-07-03 12:12 | |
![]() | Solen skiner väl alltid i Göteborg? | |