Spelrum
Giraffen | 5 |
Krokodilen | 0 |
Elefanten | 0 |
Musen Böjningslistan | 0 |
Grisen Böjningslistan | 2 |
Inloggade | 7 |
Mobilspel
Pågående | 20 139 |
Forumkategorier
Användare | Inlägg | |
---|---|---|
Tinna | 2011-05-11 19:43 | |
![]() | Retar mig på att FF4 strular som fan. :( | |
Klappa dvärg - Ej medlem längre | 2011-05-11 20:00 | |
![]() | Chokladen under tånaglarna smakar inte gott. | |
LadySol - Ej medlem längre | 2011-05-11 20:03 | |
![]() | Retar mig på ett plötsligt illamående... Tack för den Klappa Dvärg. ;P | |
Björn K-hamn | 2011-05-11 22:28 | |
![]() | Du måste ha retat gudarna, måste gjort något fel, Resurrection | |
crooked rain - Ej medlem längre | 2011-05-11 22:53 | |
![]() | Retar mig på att alla grannarna mittemot har släckt. Det ser ut som Earth Hour. Försöker de säga att jag borde lägga mig eller? | |
ektis - Ej medlem längre | 2011-05-11 22:57 | |
![]() | på tjurig tant som sa SE DIG FÖR, fast att jag inte ens gick på henne. herregud. vissa går ut för att döda. haha. och på oärliga människor men inte på att jag dricker mjölk å äter choklad, näpp. (måste ha lite bra med också). | |
markoolio5 - Ej medlem längre | 2011-05-11 23:15 | |
![]() | Dagens störande moment är pensionärstanter i kassan på COOP som prompt ska betala med jämna pengar, öppnar sin börs (nej, hon har minsann inte mynten i plånboken som vanliga dödliga, utan i sin till mynt vigda potmonnä) och letar i en kvart bland mynten bara för att finna att det inte räckte till, betala med sedlar för att få nya mynt i börsen som kärringfan kan irritera andra med framöver eftersom hon i sin trångsynta lilla värld anser att alla har lika mycket tid som hon har, detta till trots har hon en otrolig brådska att komma fram i kassakön och det skulle aldrig falla henne in att släppa förbi någon som ska köpa ett paket mjölk, eftersom hon måste hinna hem med sina 200-kronorsinköp i tid för att se Café Sundsvall på TV. | |
Björn K-hamn | 2011-05-12 12:47 | |
![]() | Efter 6 månader, 10 återbesök till Bauhaus för mer material och nya verktyg, blodsutgjutande då jag i desperation i höstas slog sönder en första prototyp med en murarhammare utan att flytta tummen fort nog och med idog hjälp från mina två snickarassistenter (2 och 4 år gamla) drog jag igår in sista skruvarna i vår nya skohylla. Tanken, ”visst skulle det vara läckert med en skohylla som matchar klädhängarna” ( ek, borstad aluminium och svart stål), borde ha slagits ur hågen då vi inte kunde hitta en att köpa, men hmm, "-det kan väl inte vara så djävla svårt att göra en skohylla". Om någon betapetare någon gång går över min tröskel utan att spontant utbrista, -Wow vilken läcker skohylla!, så kommer jag bli mörk i sinnet. Gläder mig åt att den är klar, men retar mig på att den antagligen inte kommer att få den uppskattning som den förtjänar. | |
caughtbock | 2011-05-12 13:15 | |
![]() | Pojkvännen går och köper 1,5 kilo godis för att vara snäll och så väljer han inga goda sorter. Hur ska man känna sig då? Tacksam? Det går inte. Inte utan fizzy bubblizzzzar och djungelvrål. =/ | |
nystan1 | 2011-05-12 13:20 | |
![]() | Vuxna människor som tror att man kan säga precis vad som helst. "Vaddå, jag är ju bara ärlig!?!". Visst ska man vara det, men det finns en gräns också. Till exempel har jag svårt att förstå det konstruktiva i att negativt kommentera andra människors kläder, desstuom direkt till personen ifråga. Nu när jag skriver inser jag hur jäkla mycket jag stör mig på detta! Kanske dags att rensa lite i bekantskapskretsen.. | |
kverulanten - Ej medlem längre | 2011-05-12 18:51 | |
![]() | Verkligen ingen småsak, men en 20-åring ska inte få cancer :( | |
remvanrijn | 2011-05-12 19:33 | |
![]() | retar mig på att jag knappt hunnit va på beta under 3 veckor, och nu skall jag snart pysa för en månad igen... man tappar trådarna så att säga | |
promenad - Ej medlem längre | 2011-05-12 19:48 | |
![]() | kveru ser ut att heta louise | |
promenad - Ej medlem längre | 2011-05-12 19:49 | |
![]() | haha ektis | |
promenad - Ej medlem längre | 2011-05-12 19:57 | |
![]() | affären är stängd | |
Vetenskap - Ej medlem längre | 2011-05-12 20:01 | |
![]() | Jag retar mig på dålig självdisciplin + delicatobollar i skafferiet. | |
LadySol - Ej medlem längre | 2011-05-12 20:06 | |
![]() | Retar mig på att nystan1 inte har min adress. ;) | |
promenad - Ej medlem längre | 2011-05-12 20:08 | |
![]() | var är sylvia? på sjukan? | |
-Robbish- - Ej medlem längre | 2011-05-12 20:09 | |
![]() | Vetenskapen, min lilla delicatoboll i tillvaron. *he he* <3 | |
Vetenskap - Ej medlem längre | 2011-05-12 20:18 | |
![]() | Nomnom <3 | |