Spelrum
Giraffen | 2 |
Krokodilen | 0 |
Elefanten | 0 |
Musen Böjningslistan | 0 |
Grisen Böjningslistan | 1 |
Inloggade | 3 |
Mobilspel
Pågående | 19 819 |
Forumkategorier
Användare | Inlägg | |
---|---|---|
SylviaPlath - Ej medlem längre | 2008-09-25 16:25 | |
![]() | Ja, usch för att tvingas rengöra brunnen under badkaret...Hår och annat äckel i en stor slemklump. | |
nystan1 | 2008-09-25 16:27 | |
![]() | En annan sak som retar mig är folk som tycker att det är helt ok att tala om för mig (som är av spinkig modell) att jag borde äta mer. Det är ju inte direkt så att jag går fram till en överviktig person och säger åt denna hon borde äta mindre. Nu är jag verkligen igång och retar mig här. =) | |
trashone - Ej medlem längre | 2008-09-25 16:28 | |
![]() | Gör som alla andra, säg det indirekt via ett forum. | |
SylviaPlath - Ej medlem längre | 2008-09-25 16:30 | |
![]() | Ha ha, det är bra, Nystan! Har varit med om det där. Jag är av naturen smal och när jag var yngre hände det att människor kallade mig "mager", som ju är negativt laddat. Motsvarigheten till det är "fet", och det skulle man aldrig säga till någon. | |
klobba2 - Ej medlem längre | 2008-09-25 16:42 | |
![]() | Att det inte spelas upp ett ljud när en paus avbryts | |
jozzan86 - Ej medlem längre | 2008-09-25 16:49 | |
![]() | och jag stör mej som in i he*****te på folk som gör tappra misslyckade försök att distrahera en när man startar ett spel och sånna personer som tackar för matchen och hälsar så artigt när man öppnar spel... vi e inte här för att lära känna varann... vi e här för att speeeeeeeeeeeeeela och inte chatta med varann! jag tycker de e så irriterande!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!! | |
klobba2 - Ej medlem längre | 2008-09-25 16:49 | |
![]() | Tråden för oss utan ångest | |
mrperfect | 2008-09-25 16:49 | |
![]() | hemliga anna:eftgersom jag inte håller med dig kan jag ge dig et texempel, jag skulle kunna avfärda dina åsikter med: FAR ÅT H.TE..men det gör jag inte, jag är inte sådan, jag lyssnar istället :) | |
kartoffel | 2008-09-25 16:51 | |
![]() | Retar mig på alla som sitter framför en dator och gnäller på andra som troligtvis gnäller på dem över nån annan anledning som lite liknar den som förstnämnd gnäller över så att allt bara blir en stor gnällkarusell. Var lite gla å le för fan! ;) | |
mrperfect | 2008-09-25 16:51 | |
![]() | jag har inga problem med att rensa äckliga brunnar, men om den sitter illa till bakom någon vägg eller bakom något rör så att man måste leka gynekolog för att komma åt att rensa den, då är det jobbogt... | |
mrperfect | 2008-09-25 16:51 | |
![]() | *o= i jobbigt* | |
Apan Bollo - Ej medlem längre | 2008-09-25 16:52 | |
![]() | Baxz: Dom gjorde en undersökning i ett danskt program och det visade sig att det berodde på bordets höjd. Hade man ett högre bord hamnade mackan på rätt håll nästan varje gång medan det från normalhöga bord nästan alltid blev tvärtom. Det är bara att dammsuga och palla upp med lite böcker under under bordsbenen sen kan du tappa så mycket mackor du vill. | |
Apan Bollo - Ej medlem längre | 2008-09-25 17:05 | |
![]() | Kom precis på en sak till. Jag hatar hemsidor där man inte kan direktlänka. Va fan ska det vara för bra med det? Jag vill kunna kopiera länken och skicka den till ngn. Jävligt irriterande när man bara hamnar på startsidan istället. | |
Minta | 2008-09-25 17:11 | |
![]() | Urrk, jag visste redan innan att jag inte gillar simbassänger. | |
Minta | 2008-09-25 17:12 | |
![]() | Jag retar mig på alla människor som uträttar sina behov där jag går med min hund. | |
Marby | 2008-09-25 17:19 | |
![]() | Det kryper i mig - översatt; jag retar mig på - när folk smaskar på äpplen eller tuggar tuggummi på pendeltåget så att det hörs lång väg. | |
nickisen - Ej medlem längre | 2008-09-25 17:28 | |
![]() | Jag irriterar mig på snickaren Ty Pennington från Extreme Home Makeover som måste skrika konstant heeela tiden.... | |
Minta | 2008-09-25 17:34 | |
![]() | Jag retar mig på cyklister som plingar när de är en halv meter bakom en. | |
Minta | 2008-09-25 17:35 | |
![]() | Och på all reklam i TV som gör att jag zappar bort vilket program jag tittar på och glömmer se klart. | |
Duwl - Ej medlem längre | 2008-09-25 17:37 | |
![]() | nickisen: Ty Pennington är förvisso idioti personifierad, men programmet "Extreme Home Makeover" överlag är fruktansvärt. | |