Spelrum
| Giraffen | 34 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 2 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 16 |
| Inloggade | 52 |
Mobilspel
| Pågående | 19 194 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| carlmartin - Ej medlem längre | 2009-10-26 22:54 | |
![]() | jag har hört att det finns kurser man kan åka på och knulla jättemycket, med många personer - någon slags försök på att utforska andliga/kroppsliga facetter av sig själv. kan tyvärr inte länka till något :( jag är också kåt och förvirrad ibland. men inte i förhållande till när jag är i förhållande. då är jag riktigt förvirrad. | |
| vita_syrener - Ej medlem längre | 2009-10-26 23:20 | |
![]() | Och av det inlägget blev jag förvirrad :) | |
| carlmartin - Ej medlem längre | 2009-10-26 23:27 | |
![]() | kåt menar du väl ;) | |
| vita_syrener - Ej medlem längre | 2009-10-26 23:35 | |
![]() | <-------se blixtlåset över munnen ;) | |
| apbur | 2009-10-26 23:38 | |
![]() | Ja, alla människor är mer eller mindre kåta. Även din mor carlmartin. Kan inte folk sluta tala om sin kåthet. Det är så barnsligt. | |
| bobo flux | 2009-10-26 23:47 | |
![]() | Georg Simmel diskuterar ju dyader och triader. Där har den som vill se ett alternativ gällande maktstrukturer innehållande 2 respektive 3 personer något att bita i. | |
| carlmartin - Ej medlem längre | 2009-10-27 00:03 | |
![]() | är barn kåta? | |
| apbur | 2009-10-27 00:10 | |
![]() | Du påstod ju precis att du var det carlmartin. | |
| carlmartin - Ej medlem längre | 2009-10-27 00:12 | |
![]() | min mamma!? det meenar du väl inte!? hon ska bara vara min mamma, ingenting annat *muttrar* | |
| anneli72 - Ej medlem längre | 2009-10-27 00:13 | |
![]() | suspekt bara,, | |
| carlmartin - Ej medlem längre | 2009-10-27 00:17 | |
![]() | ahh... du menar barn som i människobarn... jag förstår. men tänk på att porrindustrin skulle gå sämre om folk i gemen var bättre på att få till det. minskat sexslaveri, minskad ensamhet, bättre befolkningstillväxt, gladare människor och större chans för en tur i höet för dig och mig. att säga det där kanske skulle hjälpa litet? | |
| Plumspapper - Ej medlem längre | 2009-10-27 01:23 | |
![]() | Ja du plåtnicklas, är du kär i två får du hoppas att de går med på något slags arrangemang. Verkar annars finnas vissa typer som klarar av att vara singlar och inte få komma till men när de väl träffar någon regelbundet börjar reflektera över sitt värde på köttmarknaden och kommer fram till att det värde de har uppnått genom att väl få ligga drastiskt skulle sjunka om de inte fick göra det hela tiden. Såna personer kan leva som nunnor och munkar i långa perioder men när de väl har någon måste deras värde på köttmarknaden bekräftas ofta. Eftersom de kan vara utan sex längre stunder som singlar kan det knappast handla om deras fysiska drifter (men det tror det nog själva). | |