Spelrum
| Giraffen | 22 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 9 |
| Inloggade | 31 |
Mobilspel
| Pågående | 19 400 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| kverulanten - Ej medlem längre | 2011-10-24 10:05 | |
![]() | Snobbiga halvsläktingar av sorten medelålders kvinnor som är för fina för att sova i något annat än säng när de hälsar på hos andra. Give me a breaak! Fan, så töntiga ni är. Det finns ett hotell 10 meter bort annars. Bo gärna där... | |
| Uisge_beatha - Ej medlem längre | 2011-10-24 11:47 | |
![]() | När 15 års vänskapsrelation bara upphör att existera utan att man får veta anledningen. Även om man lägger sig platt på rygg och blottar strupen i något slags försök att blidka motståndet man plötsligt tydligen har framför sig, så räcker det inte. Tankeläsning är tydligen grejen. Synd att jag suger på det. Retar mig på män. Helt obegripliga varelser. | |
| kverulanten - Ej medlem längre | 2011-10-24 11:50 | |
![]() | That sucks, Uisge. :/ Tur att M&S kan trösta lite i höstjävlamörkret. | |
| Uisge_beatha - Ej medlem längre | 2011-10-24 11:53 | |
![]() | Precis. "I really fucked it up this time, didn't I, my dear?" Lite så. Skulle bara vilja veta vad det är man lyckats fucka upp den här gången :) | |
| kverulanten - Ej medlem längre | 2011-10-24 12:00 | |
![]() | Äh, alla fuckar upp lite ibland. Tråkigt med långsinthet och musselstilen. Den retar mig. Åh, så frustrerande att inte veta. Du har ingen aning? | |
| kverulanten - Ej medlem längre | 2011-10-24 12:01 | |
![]() | Äh, alla fuckar upp lite ibland. Tråkigt med långsinthet och musselstilen. Den retar mig. Åh, så frustrerande att inte veta. Du har ingen aning? | |
| kverulanten - Ej medlem längre | 2011-10-24 12:02 | |
![]() | Dubbelposter retar mig. Prokrastinering version 2,0 också. Hallå? Jag måste sluta spamma det här stackars forumet och tönta mig. Borde läsa istället, men litteraturen är så tuung. Intressant men tung. | |
| Uisge_beatha - Ej medlem längre | 2011-10-24 12:10 | |
![]() | Prokrastinering is da shit. Jag är rätt duktig på det jag också. Nej, jag har absolut inte det blekaste aning om varför det har blivit så här. Jag har verkligen försökt lyfta på varenda sten för att se vilket av alla fel jag gör som kan ha orsakat detta...men hittar bara helt vanliga mänskliga misstag. Inget som borde leda till isoleringscell i alla fall. Han är man och jag är kvinna. Det enda "problem" jag kan se. Men så vitt jag kan minnas, så var förutsättningarna likadana för 15 år sedan. | |
| club_R - Ej medlem längre | 2011-10-24 12:11 | |
![]() | Trasiga ljumskar. Och snobbighet då ... förstås. | |
| Uisge_beatha - Ej medlem längre | 2011-10-24 12:12 | |
![]() | Trasiga ljumskar suger ju också. Yoga? :) | |
| club_R - Ej medlem längre | 2011-10-24 12:14 | |
![]() | Ja, det kanske inte vore så dumt. :) | |
| Uisge_beatha - Ej medlem längre | 2011-10-24 12:17 | |
![]() | Det är inte alls dumt. Faktiskt. Retar mig på att jag misstänker att du inte kommer att prova på det i alla fall :) Men det skulle antagligen hjälpa! Faktiskt. Igen. | |
| kverulanten - Ej medlem längre | 2011-10-24 12:20 | |
![]() | Yoga! :) Äh, lustigt. Det är ju i sådana fall en omständighet som är..eh...lite svår att göra något åt. Provat spamming av hans inkorg? :P | |
| Resurrection - Ej medlem längre | 2011-10-24 12:24 | |
![]() | "Retar mig på män. Helt obegripliga varelser." Ska ni säga. :) | |
| Uisge_beatha - Ej medlem längre | 2011-10-24 12:24 | |
![]() | Haha... nej faktiskt inte. Jag är nog lite stolt. Ett av mina många fel. Men jag har frågat och visat strupen, det har jag. Äsch, skit samma. Jag överlever, det är bara lite ledsamt. Han kanske kommer tillbaka en dag. Den gamle stollen. | |
| Uisge_beatha - Ej medlem längre | 2011-10-24 12:25 | |
![]() | Vad då "ska ni säga"? Kvinnor är ju hur enkla som helst. | |
| club_R - Ej medlem längre | 2011-10-24 12:26 | |
![]() | Tja, jag är inte såååå stel eller rädd för att prova på nya saker. :P Sedan brukar jag värma upp och töja ordentligt innan jag gör sån't som är mer ansträngande än att samla in fotbollar åt ungdomarna. Men den här gången gjorde jag inte det ... med en härlig sträckning av höger ljumske som följd. Gott åt farbror. :) Retar mig på att jag har en massa att göra - som jag borde göra nu - men som kommer att skjutas upp till ikväll. Mjo, så får det bli. :/ | |
| kverulanten - Ej medlem längre | 2011-10-24 12:29 | |
![]() | Mm, jag tycker nog att kvinnor är svårare. Faktiskt. Det retar mig lite, med tanke på.. ja.. att jag råkar vara en sådan. | |
| Resurrection - Ej medlem längre | 2011-10-24 12:30 | |
![]() | Visat strupen? Är det därför du har en polotröja på kortet nu? Skämt åsido. Har också tappat en vän nyligen. Drygt 20 år, sedan kommer knark och skit i vägen. :'( Retar mig på det. | |
| Uisge_beatha - Ej medlem längre | 2011-10-24 12:30 | |
![]() | Prokrastinering som sagt :) Ja, men utgångsläget är gynnsamt. Orädd+inte såååå stel. Säg till när du vill ha en beskrivning på övningar som passar en farbror med krånglande ljumskar. Jag tror jag har några på lager. Retar mig på att jag sitter här. Jag måste verkligen inte sitta här. Jag borde verkligen inte göra det i alla fall. | |