Spelrum
Giraffen | 1 |
Krokodilen | 0 |
Elefanten | 0 |
Musen Böjningslistan | 0 |
Grisen Böjningslistan | 1 |
Inloggade | 2 |
Mobilspel
Pågående | 20 507 |
Forumkategorier
Användare | Inlägg | |
---|---|---|
nulltj - Ej medlem längre | 2013-02-27 14:34 | |
![]() | ...tv-spel och tecknat glömde jag. | |
Silfverkrok - Ej medlem längre | 2013-02-27 14:35 | |
![]() | och ingen tall men ett 80-tal ska det förståsa vara. | |
Silfverkrok - Ej medlem längre | 2013-02-27 14:35 | |
![]() | förstås, aaaaaaaaaarrrgghhh. | |
Challe_B - Ej medlem längre | 2013-02-27 15:00 | |
![]() | att mina kolleger inte håller sig krya.. | |
apbur | 2013-02-27 16:21 | |
![]() | Retar mig på tvättråden på kläder. Varför finns de? Är det för att vara snäll och upplysa om hur man håller plagget i fint skick så länge som möjligt eller är det en form av "hålla-ryggen-fri" om konsumenten tvättar i 60 grader och plagget ser ut som en trasa så kan tillverkarna alltid hävda att man inte följt tvättråden? För enligt tvättråden ska man inte tvätta ett enda jäkla plagg i 60, inte torktumla och stryka på en plupp. Tror de man vill ha tvätt hängande i bostaden dygnet runt? | |
apbur | 2013-02-27 16:25 | |
![]() | Sen retar jag mig på att man räknar med att alla förstår varför måndagar är tunga och fredagar är eftertraktade. Samhället stannar inte på helgen. Alla jobbar inte kontorstider. Långt ifrån. Bredda perspektivet lite, tack. | |
bobo flux | 2013-02-27 16:54 | |
![]() | Jag har ingen veckorytm, och det är ljuvligt. Man kan vara ledig när alla andra jobbar istället. Fick svara på frågor idag på spårvagnen om hur jag upplever Västtrafik. Jag satt nästan och skrattade när jag satte högsta betyg på mitt totala resande. Det är roligt att åka kollektivt. | |
apbur | 2013-02-27 17:10 | |
![]() | Bobo, jag hoppas du inte glömde nämna att du fortfarande är turist i Göteborg :) | |
nulltj - Ej medlem längre | 2013-02-27 17:26 | |
![]() | Alla dagar är dagar i min värld. | |
apbur | 2013-02-27 18:22 | |
![]() | Nä, usch. Nu är mitt snuttelakan hårt och nytvättat. Kommer ta en hel vecka innan den får rätt snuttekvalitet. | |
nulltj - Ej medlem längre | 2013-02-27 18:22 | |
![]() | Du unga tjej som nyss cyklade på en äldre dam på trottoaren och därefter snabbt trampade vidare: Må ditt Tartaros för evigt bli att gång på gång bli påcyklad bakifrån och få ett hårt och obändigt styre i njurhöjd, få uppleva chocken och smärtan, känna den utdragna skräcken i att ramla handlöst och uppgivenheten i förvissningen att dina handleder troligtvis inte bär vikten när du slänger fram armarna för att skydda huvudet. Må du bli paralyserad av den vita blixt som skjuter upp från en gammal höft som omilt slår i kullerstenen, må tårarna brännas och halsen stocka sig över snöpligheten av att plötsligt vara hjälplös och utlämnad. Och må en tanke för all framtid snurra i ditt huvud och överskugga alla andra: jag är en idiot. | |
snövits - Ej medlem längre | 2013-02-27 18:24 | |
![]() | Men gud, vad elakt gjort:( | |
dinodog | 2013-02-27 18:24 | |
![]() | Präktiga människor som hela tiden framhäver hur rediga dom är. Som hela tiden påpekar att det är fel det andra gör. Och att dom själva gör rätt i allt. Varför kan man inte sköta sitt och skita i vad andra gör. Om jag vill ha någons åsikt så ber jag om det. | |
snövits - Ej medlem längre | 2013-02-27 18:26 | |
![]() | ? Menar du åsikten om att det är fel att köra på en tant å strunta i det? | |
apbur | 2013-02-27 18:26 | |
![]() | Det som skiljer en bra människa från en dålig. Inte huruvida man råkar göra någon illa utan om man stannar och står sitt kast. | |
apbur | 2013-02-27 18:27 | |
![]() | Nä, syftar troligtvis på vegetarianerna i hästtråden om det nu alls handlar om betapet.. | |
nulltj - Ej medlem längre | 2013-02-27 18:29 | |
![]() | Olyckor händer, även om det från början är fel att cykla i full fart på en smal trottoar. Men man smiter inte. Så jävla, jävla fegt. | |
snövits - Ej medlem längre | 2013-02-27 18:31 | |
![]() | Mmm.. ok apbur:) | |
nulltj - Ej medlem längre | 2013-02-27 18:31 | |
![]() | Jag har en soft spot för tanter, särskilt med basker. | |
apbur | 2013-02-27 18:36 | |
![]() | Mm, hjälplöshet generellt. Baskertanter tycker oftast om sitt liv säger mina fördomar. Annars klär man sig inte så gudomligt sött. Älskar små tanter, men det är lite åt husdjurshållet. Vill ha en egen som jag kan klä i söta koftor och som sitter och sprider mysstämning i sin gungstol med pliriga ögon i ett fårat ansikte. | |