Spelrum
Giraffen | 2 |
Krokodilen | 0 |
Elefanten | 0 |
Musen Böjningslistan | 0 |
Grisen Böjningslistan | 1 |
Inloggade | 3 |
Mobilspel
Pågående | 19 819 |
Forumkategorier
Användare | Inlägg | |
---|---|---|
ryssbrud - Ej medlem längre | 2008-10-26 02:24 | |
![]() | lejon: det är skillnad på diss o diss. ibland skojdissar jag. I ditt fall var det en "duharsåratmig-diss" och du har fortfarande inte sagt om du hatar mig eller ej, men nu kan du inte säga nåt för nu har jag pressat dig dessutom är det som hon säger så har hon ju rätt och det var det hon ville säga i sina dolda budskap | |
ryssbrud - Ej medlem längre | 2008-10-26 02:25 | |
![]() | vi är ju världen fan världen är i oss | |
lejonmix - Ej medlem längre | 2008-10-26 02:25 | |
![]() | kul att se hur du ser ut drstein- det är irriterande när man torskar pengar på spel men kul när man vinner- dock spelar jag inte längre | |
ryssbrud - Ej medlem längre | 2008-10-26 02:26 | |
![]() | dessutom isf har jag bara varit jag oxå jag i olika skepnader; glad, sur, ledsen, full arg- men fortfarande jag. Ska du ha patent på det lejonmix? | |
ryssbrud - Ej medlem längre | 2008-10-26 02:27 | |
![]() | lejon : jag fattar fortf inte om du menar mig när du säger "folk" det är en diss att se att du inte vill ens SKRIVA mitt nick fattar du va känslig JAG är?? | |
lejonmix - Ej medlem längre | 2008-10-26 02:28 | |
![]() | vad snackar du om ????? jag ber om urs om jag sårat dig. men hur kan man såra om man inte känner varann om man inte umgås irl? | |
Linn79 - Ej medlem längre | 2008-10-26 02:29 | |
![]() | Jag sitter här och funderar på vad Sylvia skrev - jag håller med som vanligt. Vi ska irritera oss på världen utanför detta forum. Jag börjar med att irritera mig på vår f.f. psykopatgranne med bostonpudlarna som hoppade fram ur en buske och skällde på mig en natt när jag var ute med hunden. Må han brinna! | |
ryssbrud - Ej medlem längre | 2008-10-26 02:29 | |
![]() | ? ja uppenbarligen blev både linn och sylvia upprörda av det här bråket, du verkar ju oxå brydd och sårad av att jag sa du var ett rötägg? så nog kan man bli sårad även på nätet | |
Lilla Busan | 2008-10-26 02:30 | |
![]() | Men Russbrud seriöst vad är ditt problem egentligen????? Vad gör du här om det enda du är ute efter är att få igång bråk???? Okej du har mens eller mår kanske inte psykiskt bra just nu .. Men ge fan i att fjanta runt o göra personliga påhopp hit o dit.. Verkar som att du blivit dissad av Lejon o att han inte var eller är intresserad av dig ... Låt det bara bero.. Vi lever så många på denna jord o alla kan inte älska alla thats it ... Inget att göra åt.. Jaghar bett övervakarna att kolla in här o göra ngt åt saken för nu är det fanbara för sorgligt att du får hållas... LEJONMIX///// Du är den du är o ingenting annat .. Men ett rötägg är du inte ... Tvärtom.. Puss på er alla | |
Linn79 - Ej medlem längre | 2008-10-26 02:31 | |
![]() | Upprörd är inte rätt ord för att beskriva min sinnestämning ryssbrud, trött är bättre beskrivning. | |
ryssbrud - Ej medlem längre | 2008-10-26 02:31 | |
![]() | lilla busan? du verkar vara övervakaren | |
Linn79 - Ej medlem längre | 2008-10-26 02:32 | |
![]() | drstein, den vita chokladen är god - men jag tycker marsipanen är bäst. | |
ryssbrud - Ej medlem längre | 2008-10-26 02:32 | |
![]() | jag försökte bara bli sams | |
ryssbrud - Ej medlem längre | 2008-10-26 02:33 | |
![]() | men komigen kicka mig då kicka mig då KICKA MIG DÅ dessutom ser jag dina BRÖST BUSAN////// | |
drstein | 2008-10-26 02:33 | |
![]() | Herre gud folk, det är lördag natt, slappna av, ta en kopp kaffe å är lite glass. | |
ryssbrud - Ej medlem längre | 2008-10-26 02:35 | |
![]() | just det verkar som lilla busan känner sig hotad när jag försöker prata med lejonet | |
Linn79 - Ej medlem längre | 2008-10-26 02:37 | |
![]() | är det bara jag, eller är det fler som upplever det som att klockan snurrat baklänges och vi alla hamnat i fjärde klass igen? | |
SylviaPlath - Ej medlem längre | 2008-10-26 02:37 | |
![]() | Linn: Hundägare är i många fall ett lite säreget släkte. Jag retar mig på konstiga hundägare, jag också. | |
ryssbrud - Ej medlem längre | 2008-10-26 02:38 | |
![]() | lilla busan vinner hon har störst bröst | |
SylviaPlath - Ej medlem längre | 2008-10-26 02:38 | |
![]() | Linn, man skulle kunna tro att det är fullmåne, men it ain't. | |