Spelrum
Giraffen | 1 |
Krokodilen | 0 |
Elefanten | 0 |
Musen Böjningslistan | 0 |
Grisen Böjningslistan | 1 |
Inloggade | 2 |
Mobilspel
Pågående | 20 507 |
Forumkategorier
Användare | Inlägg | |
---|---|---|
nulltj - Ej medlem längre | 2013-02-27 18:39 | |
![]() | Haha, åh, jag med :) | |
nulltj - Ej medlem längre | 2013-02-27 18:40 | |
![]() | Ffa vill jag slippa se dom hjälplösa på marken med dubbla handledsfrakturer. | |
JesusGudsson - Ej medlem längre | 2013-02-27 18:41 | |
![]() | pensionärer som husdjur! Det är ju genialt! Så många flugor i samma smäll. | |
apbur | 2013-02-27 18:45 | |
![]() | Jag har en granne på över 90 år. Vi träffades en dag i tvättstugan. Hon tvättade sina sänglinnen. Påslakanet hade hon sytt själv. Vitt tyg med röda hjärtan på. Hon bad mig känna på kvalitén, riktigt bra bomull sa hon. Ville kidnappa henne, inlindad i det vita lakanet med röda hjärtan. Höll på gå åt av kärlek. | |
Mouche - Administratör | 2013-02-27 18:48 | |
![]() | Jag retar mig på att apburs inlägg ibland får mig att få en alldeles speciellt ömsint känsla för henne som person. Hon ska ju vara en av de som retar upp mig! Retar mig inte alls på det faktiskt...jag ljög! Mouche | |
nulltj - Ej medlem längre | 2013-02-27 18:49 | |
![]() | Så himla fint! Jag har kvar ett handkviltat överkast från gammelmormor, väger säkert lika mycket som hon själv gjorde på slutet. Helt galet att lilla tanten sydde på det i typ fem år. | |
dinodog | 2013-02-27 19:29 | |
![]() | Har en granne som är 93 år en riktig krutgumma. Hon cyklade till Plantagen och köpte en 50 liters säck jord. En tripp på drygt 2 mil. Hon är helt underbar gumma rensar sin rabatter och klipper sin gräsmatta själv. Man blir glad när man ser henne hon skojar ofta när man pratar med henne. Hoppas hon får leva länge och vara vid god vigör. | |
bobo flux | 2013-02-27 19:52 | |
![]() | Jag är inte turist, jag är arbetskraftsinvandring. Jag vill hälsa på mormor. | |
nulltj - Ej medlem längre | 2013-02-27 19:56 | |
![]() | Min gammelmormor blev 105. Lilla tanten var blind i nästan trettio år, men virkade helt fantastiska dukar. | |
Sote | 2013-02-27 20:20 | |
![]() | Jobbade som vårdbiträde för mer än25 år sedan och den enda av pensionärerna som jag kommer ihåg var en riktigt grinig och apjobbig tant på +90. Alla avskydde att jobba hos henne och som ny var det förstås jag som åkte på det. Hon var väldigt skröplig i kroppen men fullständigt klar i huvudet och väldigt väldigt trött på allt. Hon sa direkt att hon inte ville höra nåt jävla positivt kvitter från mig för det stog hon inte utmed. Jag sa direkt som det var till henne, att jag förstog fullständigt varför hon var så jäkla trött på att vara så gammal och ha så ont och ändå så klar i knoppen. Alla behandlade henne som om hon inte förstog nåt själv och att hon väl borde vara glad över att hon var så gammal och fortfarande här. Jag fattade att det var det hon var sååå trött på och efter det kom vi jättebra överens. Hon kunde vara hur grinig hon ville och jag kunde säga åt henne när hon gick för långt. För henne var det en befrielse att bli behandlad som en vuxen självtänkande människa istället för att bli ömkad och gullad med. Hon var av den bestämda åsikten att det var bättre att vara frisk i kroppen men borta i huvudet än somhon glasklar och fånge i en omöjlig kropp. Det enda hon ville var att dö vilket hon ju som tur var inte behövdevänta så länge på. Gillade henne skarpt! | |
Bitte - Administratör | 2013-02-27 20:34 | |
![]() | Ljudet av droppande vatten , inomhus Bitte | |
bobo flux | 2013-02-27 20:45 | |
![]() | Inget jag skriver kan ens beskriva förnimmelsen av Mormors awesomeness. | |
ttiittii - Ej medlem längre | 2013-02-27 21:13 | |
![]() | var är slånbär? retar mig på att hon inte är här,retar mig på att det är helt sjukt halt | |
snövits - Ej medlem längre | 2013-02-27 21:23 | |
![]() | Klockan är 21.21 å jag är bortdomnat trött. Plus bebis-sovtrött. Jisses. | |
snövits - Ej medlem längre | 2013-02-27 21:23 | |
![]() | 21 plus då var det visst. | |
corlini | 2013-02-27 21:24 | |
![]() | skithungrig, fortfarande inte ätit middag. | |
Silfverkrok - Ej medlem längre | 2013-02-27 21:34 | |
![]() | silvers tvättråd. är det 100% bomull kan man alltid tvätta i 60 och stryka med åtminstone 2 "pluppars" värme på strykjärnet. så om tvättrådet säger annat är det inget tvättråd, det är feghet från tillverkaren. | |
crooked rain - Ej medlem längre | 2013-02-27 22:35 | |
![]() | Blir så provocerad när Word kallar mig ålderdomlig. Jag är yngre än programmet självt, herregud. | |
nulltj - Ej medlem längre | 2013-02-27 22:37 | |
![]() | Haha, för "svårt" språk? | |
bobo flux | 2013-02-27 22:42 | |
![]() | Inte byråkratisk då? Den får jag alltid. | |