Spelrum
Giraffen | 2 |
Krokodilen | 0 |
Elefanten | 0 |
Musen Böjningslistan | 0 |
Grisen Böjningslistan | 1 |
Inloggade | 3 |
Mobilspel
Pågående | 19 819 |
Forumkategorier
Användare | Inlägg | |
---|---|---|
ryssbrud - Ej medlem längre | 2008-10-26 02:38 | |
![]() | dessutom tycker ni det är såpaunderhållning på hög nivå annars hade ni väl gått o lagt er | |
Linn79 - Ej medlem längre | 2008-10-26 02:41 | |
![]() | Sylvia: den här mannen har två pyttesmå hundar som drar som fasiken i kopplet. Det är inget problem med en pyttehund (även om det inte är bra), men har man en hund som vår är det ett stort problem Bostonpudelmannen kunde inte förstå varför vi inte lät vår hund härja "fritt och naturligt", vilket hade lett till en hel del aggressiva utfall kan tilläggas, och skällde därför ut mig. Gubbe! | |
Linn79 - Ej medlem längre | 2008-10-26 02:42 | |
![]() | ryssbrud; det kanske kommer som en överraskning, men alla sitter inte uppe på natten bara för att du beter dig märkligt i ett forum. Det kan eventuellt finnas andra orsaker. | |
SylviaPlath - Ej medlem längre | 2008-10-26 02:43 | |
![]() | Åter till trådens ämne: "Spelet" mellan man och kvinna innan man blir trygga med varann - vems tur att ringa osv - är inte det ganska tröttsamt? Jag vill bara förbi den fasen, så att jag kan ligga sked framför teven. | |
Lilla Busan | 2008-10-26 02:44 | |
![]() | Linn// Nej det är inte bara du som känner så.. Här är det så uppenbart att alla skall slicka en viss person i arslet o måste tycka som denna person, annars får man inte ha åsikter.. O har man egena åsikter ja då skall det klankas ner på annat .. Dokusåpeunderhållning???? nej absolut inte, du håller inte ens en dokusåpas låga nivå... O när o hur o var o varför vi andra är vakna har inget med dig att göra... Själv jobbar jag natt o är vaken pga det o just nu är det lugnt så jag spelar... Thats it.. Om jag skulle känna mig hotad av dig pga Lejonmix.. nej gumman lilla... Skulle det vara så att du o jag var intresserade av han så skulle du redan vara ute ur spelet.. För damn vem vill ha en psykopat på halsen... Men jag anser att vi alla får vara här o foruma lite , att alla får ha sina åsikter MEN att man kan skärpa till sig lite.. Sen vad dina problem är , det får stå för dig... *kram på dig du verkar behöva en * | |
Linn79 - Ej medlem längre | 2008-10-26 02:45 | |
![]() | Kan ni inte släppa den här grejen med lejonmix nu. Han är inte road, ingen annan är roade. | |
SylviaPlath - Ej medlem längre | 2008-10-26 02:45 | |
![]() | Linn, "gubbe" är ordet. Vissa människor går genom livet och söker ständigt efter saker att klaga på hos sina medmänniskor. Man borde bjuda in dessa surgubbar och surkärringar hit, så att de fick göra sina mentala behov här istället. | |
Lilla Busan | 2008-10-26 02:46 | |
![]() | Sylvia//// fast å andra sidan kan den fasen vara gansla nice... För hur kul är det då manvart ihop ett bratag o ens partner liksom tar en för givet o allt.. Asch skratt hur den än är finner vi alltid saker att klaga på eller hur... Jag iriterar mig på att jag är den enda i mitt hus som eldar just nu sucka o att ingen av mina inneboende kan trippa ner i pannan o kasta in lite stock .. | |
Lilla Busan | 2008-10-26 02:47 | |
![]() | Linn jag bara svarade men visst skall inte säga vad jag tycker alls... men gillar INTE heller att bli indragen i ngt som inte alls handlar om mig utan om hennes problem .. | |
SylviaPlath - Ej medlem längre | 2008-10-26 02:47 | |
![]() | Åh, jag irriterar mig på att jag inte har nånstans att elda, fan vad mysigt! | |
Linn79 - Ej medlem längre | 2008-10-26 02:47 | |
![]() | Sylvia: exakt, jag tycker den här tråden är fantastiskt. Här kan jag verkligen spy galla över alla livets små retligheter utan att skämmas. | |
Piaree | 2008-10-26 02:47 | |
![]() | Tjejer som beter som mähän & offer. | |
Linn79 - Ej medlem längre | 2008-10-26 02:48 | |
![]() | Lilla Busan, jag förstår det. | |
Lilla Busan | 2008-10-26 02:49 | |
![]() | Sylvia skall vi göra en deal .. Du kommer hit o eldar o jag ser till att lyfta upp dig då du vill på toa *s* OCH kan slänga in sombonus att jag ser till att han du nu vill ha mess av o spoona med skickar ett mess till dig ler | |
SylviaPlath - Ej medlem längre | 2008-10-26 02:49 | |
![]() | Busan, visst är det mysigt med förälskelse men jag tycker äventyret är att verkligen lära känna nån. När en blick räcker för att veta vad den andre tänker och man oreserverat kan vara sig själv och veta att det är okej. | |
Lilla Busan | 2008-10-26 02:50 | |
![]() | Linn79///// TACK för trodde ett tag att du vart sur för att jag fräste ifrån ler .. Men men tragist är det .. En grej jag irriterar mig över nu är att jaghar den högsta rank jag ever haft på beta o attjag nu är rädd att förlora den igen *ledsen* Dagens I landsproblem eller hur | |
Linn79 - Ej medlem längre | 2008-10-26 02:51 | |
![]() | Ahhh, det låter perfekt | |
Linn79 - Ej medlem längre | 2008-10-26 02:51 | |
![]() | Lilla Busan, jag blir inte sur alltför lätt :) | |
SylviaPlath - Ej medlem längre | 2008-10-26 02:52 | |
![]() | Okej, Busan, det låter som en fair deal. :) Linn, precis så. Detta är den mentala soptippen och vi är maskrosorna... | |
Lilla Busan | 2008-10-26 02:52 | |
![]() | Sylvia // absolut är det den stora äventyret.. Att visa hur man är hela tiden liksom .. Då man är nykär gör man ju sitt bästa för att hålla sig i styr på alla sätt.. Men i vardagen kommer ju alla småskavanker fram... Jag tycker det är underbart att se dem gamla som har levt ett helt liv tillsammans o som fortfarande finner saker som dem älskar hos dessa partners.. Vill med hålla hand o ligga sked då jag är 90 | |