Spelrum
| Giraffen | 3 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 0 |
| Inloggade | 3 |
Mobilspel
| Pågående | 18 677 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| Tvålis - Ej medlem längre | 2009-11-28 00:18 | |
![]() | Mozart är ju excel ark i jämnförelse med Racmaninov... kan förstådet! Nu är jag ju en lite töntig som älskar både excel ark och mozart... Strider på alla sätt mot alla personlighets tester jag någonsin gjort, men jag gillar det ändå... | |
| Lill-IT | 2009-11-28 00:29 | |
![]() | MrP, jag tycker att du ska strunta i andras avund och behålla din bild. Det är så trevligt att se dig:-) | |
| mrperfect | 2009-11-28 00:33 | |
![]() | P-killen: jag har ingen bror och vill inte ha med Den blaskan att göra... Lill IT: tack :) | |
| Vålnaden - Ej medlem längre | 2009-11-28 03:16 | |
![]() | Hej alla nattsuddare! Idag blev det ett litet glas i goda vänners lag. Vi knäckte en härlig 18-åring (whisky alltså). Då känner man att man lever! Nu är det bingen som gäller. Kram! | |
| yogamama - Ej medlem längre | 2009-11-28 10:21 | |
![]() | Natsuddare? Sånt håller jag inte på med längre. Och inte hann jag till julfesten heller, så typiskt.. (kan jag skylla på SJ tro? ) Nu är det melodikryss som gäller = ) | |
| Behringer | 2009-11-28 10:38 | |
![]() | Inget nattsudd här heller. Jag blev hämtad tidigt så eventuella skandaler kan jag delge er först på måndag Ikväll blir det bio, Luftslottet som sprängdes på folkan bio i Gusum | |
| Tess 08 | 2009-11-28 12:53 | |
![]() | Jag var på fest(en), men inte faen såg jag Kapis... Var det inte på Valvet du skulle vara??? Fast vi satt här hemma och hade trevligt rätt länge, så du kanske hann fara hem innan vi dök upp...? Just nu myser jag i soffan och försöker vänja mig att inte ha två små flickor springades omkring... De for med mormor till kusinerna igår och återkommer inte förrän i morgon och så länge (2 nätter) har jag nog aldrig varit utan dom... | |
![]() | Jag var på fest(en), men inte faen såg jag Kapis... Var det inte på Valvet du skulle vara??? Fast vi satt här hemma och hade trevligt rätt länge, så du kanske hann fara hem innan vi dök upp...? Just nu myser jag i soffan och försöker vänja mig att inte ha två små flickor springades omkring... De for med mormor till kusinerna igår och återkommer inte förrän i morgon och så länge (2 nätter) har jag nog aldrig varit utan dom... | |
![]() | hej mister förresten :) Kul att se dig! | |
| Tess 08 | 2009-11-28 12:54 | |
![]() | Ja, hej alla andra också :) | |
| Maja G | 2009-11-28 14:21 | |
![]() | Hej allihopa! Lite ilsken är jag idag över nitiska P-lisor....Fick 600 kr i böter idag:( Bilen stod vid en skola, inga barn är där idag och den stod absolut inte ivägen för någon...Men det är väl klart att de måste få in lite pengar till kommande lapplisejulfesten framöver! | |
| Tess 08 | 2009-11-28 14:23 | |
![]() | Det skulle ju kunna vara så att det var ok att parkera där om helgerna, kan man tycka... | |
| Cajsa-Stina | 2009-11-28 14:25 | |
![]() | Hallojsan på er! Kul att få se mister i ögonen. Majsan, visste du inte att du inte fick stå där? Så är det väl på dom flesta skolor. Inget p-tillstånd = böter. Trist. | |
| Maja G | 2009-11-28 14:33 | |
![]() | Eva, tjejen som bjöd upp oss på fika sa att hennes bekanta ALLTID står där och ingen har fått böter innan ( 2.5 år har hon bott där) Men ,men det är bara att betala och se glad ut:)) | |
| vita_syrener - Ej medlem längre | 2009-11-28 14:33 | |
![]() | Hej å hå! Tänk att jag har inte lyckats med att få ett endaste dugg gjort idag och jag menar nu är det kväll snart och ingen idé :-) | |
| Cajsa-Stina | 2009-11-28 15:06 | |
![]() | Jag har i allafall bäddat rent och tvättat dom gamla lakanen idag. Alltid nåt:) | |
| mommesfrites - Ej medlem längre | 2009-11-28 15:14 | |
![]() | Jag har halkat mig fram på en svettig promenad :) Apropå p-böter, så är det praxis att ställa bilen längs trottoaren, där min son bor. Det var tydligen inte tillåtet, för en morgon hade hela gatan p-botsavier på sina vindrutor. | |
| vita_syrener - Ej medlem längre | 2009-11-28 17:45 | |
![]() | www.youtube.com/watc...r3 kpndrHmk | |
| Tess 08 | 2009-11-28 18:09 | |
![]() | Eftersom jag är en förståndig människ tog jag apostlahästarna till Ica för att handla och lämnade bilen hemma :) Det viktiga som inhandlades var lördagsgodis och mackor | |
| mollee - Ej medlem längre | 2009-11-28 18:14 | |
![]() | Borde egentligen plugga, men har mest hängt vid datorn, snackat mobil och tryckt i mig god mat samt gotta. Om cirka 1 och en halv timme ska jag på fest, och jag har inte ens klätt på mig än :S När skall jag finna tid till att sitta med näsan i boken? | |