Spelrum
| Giraffen | 27 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 17 |
| Inloggade | 44 |
Mobilspel
| Pågående | 19 293 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| Jymden - Ej medlem längre | 2010-03-14 01:38 | |
![]() | precis som här på forum | |
| konelm - Ej medlem längre | 2010-03-14 01:41 | |
![]() | Gillar du Winnebäck?????? Mkt förvånad! | |
| SylviaPlath - Ej medlem längre | 2010-03-14 01:41 | |
![]() | Nja, jag är precis som jag är här. Lite bättre, snyggare, roligare och mjukare i verkligheten bara. Och ödmjukare! :) | |
| le-lou | 2010-03-14 01:42 | |
![]() | "Jag har tidigare erfarenhet av att Le-Lou har häftiga uppfattningar, och i slutändan relationsmässig kontakt med övervakare som stänger av en." HAHAHA, fan var vaken lite till snälla du! | |
| konelm - Ej medlem längre | 2010-03-14 01:44 | |
![]() | Så att din kille kan stänga av mej? HiHi | |
| Baphomet_ - Ej medlem längre | 2010-03-14 01:46 | |
![]() | Jag kan fortfarande inte komma över hur bombastiskt usel vinnarlåten var..och det som gör mig riktigt illamående är att jag kommer få höra hennes bräkande ca 20 ggr om dagen på jobbet från och med nu. | |
| konelm - Ej medlem längre | 2010-03-14 01:46 | |
![]() | Nu har jag glömt vad denna tråd handlar om. Är det schlager eller är det vad var det? | |
| le-lou | 2010-03-14 01:47 | |
![]() | min kille ? är han övervakare??? oooh. do tell baby. | |
| konelm - Ej medlem längre | 2010-03-14 01:47 | |
![]() | Baphmet det är just detta problem som skapas med m-festivalen! | |
| BrokenString - Ej medlem längre | 2010-03-14 01:48 | |
![]() | Vad är det för konstigt med det konelm? Det är ju du som drar för snabba slutsatser om folk som tittar på melodofestivalen. Jag har verkligen inte den musiksmaken som den musik som spelas där men jag kan roas av det ändå. Jag gillar Winnerbäck, kent, lisa ekdahl, totta näslund, tina turner, moneybrother, Melissa horn, peter lemarch och många många fler. Vissångare ligger mej varmast om hjärtat. Förutom då Lundell som jag aldrig riktigt tagit till mej helt enkelt. | |
| konelm - Ej medlem längre | 2010-03-14 01:50 | |
![]() | Om du inte har den smaken varför lyssnar du då på dyngan? | |
| BrokenString - Ej medlem längre | 2010-03-14 01:53 | |
![]() | Jag tycker hela konceptet är en folkfest. Jag kan höra låtarna och ändå tycka de är bra för stunden. Men jag sätter inte på dom hemma och jag köper absolut inte en skiva med dom. Jag sätter aldrig på hårdrock självmant heller men jag diggar många låtar som min pojkvän spelar och kan mycket väl lyssna på dom när han slänger på stereon. | |
| konelm - Ej medlem längre | 2010-03-14 01:55 | |
![]() | Stå på dej och sluta toffla. Släng på "Den vassa eggen" och njut. | |
| Jymden - Ej medlem längre | 2010-03-14 01:58 | |
![]() | ska framföra alla önskemål men jag kan inte lova något... | |
| konelm - Ej medlem längre | 2010-03-14 01:59 | |
![]() | jaha du, vad du menar e oklart | |
| konelm - Ej medlem längre | 2010-03-14 02:01 | |
![]() | men jag fullkomligt älskar din Nick!Jymden | |
| Tanten M - Ej medlem längre | 2010-03-14 07:49 | |
![]() | Eländet har börjat: Jag vaknar upp med årets sämsta låt i skallen: Jag vill om du vågar... Anna vart är du? | |
| -Nephelia- | 2010-03-14 08:17 | |
![]() | Den sämsta svenska uttagningen på länge. Darin den enda som kunde ha kommit långt i den internationella tävlingen. Synd att han inte vann. Anna låter som om hon är ständigt täppt i näsan. Jag gillar det inte. Låten var också alldeles för tråkig. Tror hon kommer botten tio i ESC. | |
| Tvålis - Ej medlem längre | 2010-03-14 08:19 | |
![]() | Konelm, att gilla ytterligheter är inte att toffla. Vi är rätt många som klarar av att växla mellan olika gengrer. Att känna sig tvungen att framhäva sig själv genom att framhärda att en sorts musik som överlägsen förefaller därmot rätt slaviskt. Och lite lätt korkat. | |
| Satyra | 2010-03-14 10:56 | |
![]() | Tanten M - hahaha, den hade jag också i skallen när jag vaknade dagen efter andra chansen-tävlingen. Fruktansvärt ju! :-O Precis den typ av låt jag verkligen verkligen avskyr! hehe _____________________ Angående Lundell så har jag aldrig varit särdeles förtjust i hans musik, vissa låtar, visst, men inte sådär överlag. Känner hans gitarrist dock, så därför har jag ändå lyssnat på Lundell, mer än jag förmodligen annars skulle ha gjort. Den svenska låtskrivare jag uppskattar mest är LeMarc. HAN är en ren poet och skriver så vackert, melankoliskt om verkligheten att det gör ont i en. Att han skriver om just sin verklighet har han själv sagt ett otal gånger och den verkligheten känner jag till stora delar igen. Det är väl främst så texter berör, igenkännandefaktorn. | |