Spelrum
| Giraffen | 31 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 1 |
| Grisen Böjningslistan | 26 |
| Inloggade | 58 |
Mobilspel
| Pågående | 19 845 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| Iris M | 2014-01-31 07:23 | |
![]() | Socce: det är väl helt ok att chatta & söka kontakt såhär men man kan väl uppföra sig vettigt då!! | |
| SirMattBusby | 2014-01-31 08:16 | |
![]() | Hahaha, nu får ni väl ändå släppa oss stackars örebrokillar ;) Måste väl finnas andra snubbar i vårt avlånga land som är kåta??? haha Kan kanske annars bero på att vi blev framröstade att ha Sveriges mest osexiga dialekt så man får väl kanske vara glad att man lyckats få till två ungar allafall :) | |
| hfranke | 2014-01-31 08:47 | |
![]() | Å jag fick till en unge med en urinvånare från örebro, trots dialekten, så helt hopplöst är det inte, även om man är örebroare ;) | |
| Macae | 2014-01-31 09:20 | |
![]() | Alltså varför blir de som raggar upprörda när man inte vill bli uppraggad på? Fick höra nyss "ja men varför har du fyllt i faktan då om du inte vill bli uppraggad? Snacka om att du säger emot dig själv!" Jag var trevlig hela tiden men så fort jag inte var intresserad så kom en otrevlig attityd fram av inca6. Jag svarade helt enkelt för att det är betapets faktafrågor. Vill man bli raggad på för det? Sedan hade inca6 skickat meddelande till mig innan och var trevlig och jag frågade om bild för alltid trevligt att ha ett ansikte på sin motspelare. Inte för att ragga utan för att veta vem man spelar med. Det gick inte för sig då ville han ha skype också. Då svarade jag med att den har jag bara till mina närmaste familj och vänner. Men jag kunde ju se en bild på hans facebook. Jag vill ha ett ansikte på den jag spelar mer om de vill ha info om mig. Info kan men dela med sig av men då ska man kunna se vem personen är också. Då fick jag till svar "vi skiter i det här hej då". Han hade tydligen glömt att det var igår för idag fick jag det jag skriva först i det här inlägget. Varför måste de bli otrevliga? Vad tjänar det till? De förstör ju bara och tar spelglädjen från en. | |
| Macae | 2014-01-31 09:22 | |
![]() | Ursäkta min tarvliga stavning här och där! | |
| SirMattBusby | 2014-01-31 09:35 | |
![]() | Har svårt att se att Betapets adm hade raggning i åtanke när man skapade faktarutan så om nåt missuppfattat så är det nog den killen. Finns ju andra sidor han borde besöka då tycker man ;) | |
| Macae | 2014-01-31 09:41 | |
![]() | SirMattBusby: Ja precis, min tanke också. Jag är alltid trevlig och snäll. Men när någon är otrevlig emot en för en sådan sak känns det lite creepy. Som att man verkligen vill bli raggad på mer om någon är otrevlig. Ojj jahaaa ja men förlåt klart jag vill att du ska ragga på mig nu. Näe tror inte många ändrar sig om den saken då. Ha ha. | |
| SirMattBusby | 2014-01-31 10:05 | |
![]() | Man undrar ju hur dessa funkar irl... nåväl, är nog ett större problem för er tjejer vilket är skit men det kommer nog tyvärr inte försvinna så länge vi killar har stenåldersgenen kvar i dna:t ;) | |
| Bitte - Administratör | 2014-01-31 10:39 | |
![]() | Har en kompis som hade "rätt" information med hela för -efternamnet och ort först var det en som började skriva här för att sedan söka reda på henne och börja ringa. SÅ en sak är säkert skulle ALDRIG uppge mitt rätta namn inte här och inte på något annat forum heller Bitte | |
| temperance | 2014-01-31 11:26 | |
![]() | Hur man väljer att svara på frågor om sig själv eller inte ger ju heller inte folk rätten att stampa på. Härrägu, var kommer alla cyber-autister ifrån? | |
| Primalskrik - Ej medlem längre | 2014-01-31 16:37 | |
![]() | Nja nog tror jag väl att Betapets skapare åtminstone tänkte lite på raggning. Varför annars snabbfrågor som singel/gift eller min favorit: Letar, blinkar sött. Jag har försökt svara på några av frågorna som musiksmak och klädstil, men det går inte man måste svara på alla eller inte en enda. Så jag valde att inte svara alls eftersom jag märkte att det går att spela utan att uppge om jag är singel eller inte ;) TGIF | |
| Nattrafn - Ej medlem längre | 2014-01-31 16:42 | |
![]() | Jag har uppgett mina riktiga namn, men jag har så ovanliga namn att jag tror det blir svårt för någon att hitta mig. | |
| Macae | 2014-01-31 18:30 | |
![]() | Tanken med faktafrågorna kanske var lite att man ska få reda på mer om varandra. Man kan ju välja att fylla i eller inte. Men grejen var ju att varför måste man bli otrevlig när någon skriver trevligt tyvärr jag är inte intresserad men klart vi kan spela. Så får man ett "skit i det då och varför har du fyllt i faktan om du inte vill bli uppraggad". Men det finns lustiga typer överallt. Nu ska jag spela och ha det trevligt istället. | |
| kajix | 2014-01-31 19:41 | |
![]() | Det är ju ofta inte helt omöjligt att ta reda på vem som döljer sig bakom ett nick. | |
| Primalskrik - Ej medlem längre | 2014-01-31 19:41 | |
![]() | Kan man välja att fylla i eller inte? Det visste jag inte. Gud giv mig styrka...Trots att det är fredag:) | |
| Primalskrik - Ej medlem längre | 2014-01-31 19:48 | |
![]() | Jag väntade på kommentaren som jag fick via PM. DVS att man alltid kan välja alternativet "Annat" i snabbfrågorna. Men poängen är ju inte att det finns andra alternativ, utan att alternativet "Letar, blinkar sött" finns med. | |
| ANDERStG | 2014-02-01 22:16 | |
![]() | Så vitt jag vet blir man aldrig av med skammen när man väl befläckat sig med snabbfrågorna. Jag är ren. | |
| Bitte - Administratör | 2014-02-01 22:26 | |
![]() | Oavsett bild , ifyllda snabbfrågor så har väl ingen rätt att komma med snuskiga kommentarer under ett spel , eller via PM . Bitte | |
| Iris M | 2014-02-01 22:37 | |
![]() | Bitte: huvet på spiken!!! | |
| mrperfect | 2014-02-02 00:39 | |
![]() | Att folk skriver så, man måste ju själv få bestämma vad man vill skriva, en del skriver ingenting alls och det går att spela ändå och vara trevlig :) | |