Spelrum
| Giraffen | 35 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 18 |
| Inloggade | 53 |
Mobilspel
| Pågående | 19 777 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| Lillråttan | 2007-04-26 21:54 | |
![]() | Nån som vill ta över min gamla då förresten? | |
| mamman - Ej medlem längre | 2007-04-26 22:34 | |
![]() | Beror lite på.... hur gammal är den och är den välanvänd??? | |
| Lillråttan | 2007-04-26 22:58 | |
![]() | Den är rätt gammal men sparsamt använd och noggrant underhållen. | |
| mamman - Ej medlem längre | 2007-04-26 23:03 | |
![]() | är den viktig?? eller icke inkomstbringande?? | |
| Lillråttan | 2007-04-26 23:05 | |
![]() | Den är synnerligen viktig och tillika inkomstinbringande. | |
| mamman - Ej medlem längre | 2007-04-26 23:31 | |
![]() | bra, jag tar den!!! | |
| Du är snäll - Ej medlem längre | 2007-04-27 05:53 | |
![]() | Har skitmånga söta trosor (oanvända såklart *ler*) som är lite för stora som jag gärna byter bort mot något | |
| Lillråttan | 2007-04-27 08:43 | |
![]() | Det lät lite oroväckande det där med "skitmånga" kontra "oanvända". Kan man lita på att de är fräscha? Och vad är du intresserad av att få i utbyte då? Dammråttor? Pollenhalter? | |
| Dille - Ej medlem längre | 2007-04-27 12:04 | |
![]() | sexuella fantasier då? mina är så gamla och tråkiga, nån som vill ha!?? Vill gärna ha hmm, kanske ett sommardäck i byte! | |
| Dille - Ej medlem längre | 2007-04-27 12:04 | |
![]() | Har dessutom en kass sångröst som jag ger bort utan byte!! | |
| Lillråttan | 2007-04-27 12:14 | |
![]() | Den kassa sångrösten kan jag ta mej an, jag har redan en som jag försöker träna, så en till går för det samma. Gamla sommardäck har vi gott om, men det var kanske inte det du menade, Dille? Gamla tråkiga sexuella fantasier får du behålla för min del. Men jag hittade just ett hål i kassan som jag gärna vill bli av med. | |
| grandmamoses | 2007-04-28 13:50 | |
![]() | Jag kan ta ditt hål i kassan, ett mer eller mindre spelar ingen roll. Vill du ha mina påsar med pappersåtervinning. Backluckan är full och traven i köket bara växer. | |
| mamman - Ej medlem längre | 2007-04-28 14:05 | |
![]() | Jag skulle vilja ha några sexuella fantasier, men inte gamla och tråkiga. Jag vill ha nåt kul! Hål i kassan är jag inte ett dugg intresserad av, men om inte den kassa sångrösten passar på lillråttan kan jag ta den. av samma anledning som lillråttan. Trosorna... nja, jag vet inte... om de sexuella fantasierna inte är så gamla och tråkiga vill jag INTE ha trosorna! | |
| sagogrynet - Ej medlem längre | 2007-04-28 15:22 | |
![]() | Men alltså, Dille - dina gamla fantasier blir ju mina nya så bring them on!!! Sommardäck har jag ett dussin omaka så det är bara att välja å vraka. Skitmånga trosor säger jag nejtack till, speciellt om de är för stora... dock lite oanvändbarhet skulle komma väl till pass. För dagen erbjuder jag en påse äcklig sort jordnötter och/eller en klädvårdsrulle med halva klisterremsan kvar i utbyte. Först till kvarn... | |
| Du är snäll - Ej medlem längre | 2007-04-28 15:26 | |
![]() | jag tar dem. Du får 13 urdruckna burkar kung | |
| femtio - Ej medlem längre | 2007-04-28 16:52 | |
![]() | Är de inte importerade blir det ju 6..50 så kör till. Jag har några principer jag aldrig följer om någon är intresserad | |
| Lillråttan | 2007-04-28 17:07 | |
![]() | Vilket klipp! Principerna tingar jag på genast. Behöver verkligen fylla på där. Har lite Låt-gå-mentalitet som jag passar på att rensa undan, finns någon spekulant? | |
| ajson - Ej medlem längre | 2007-04-28 17:23 | |
![]() | ja,jag tar gärna Låt-gå-mentaliteten om någon kan ta mina vingar...de är för tunga att bära just nu... | |
| Du är snäll - Ej medlem längre | 2007-04-28 17:26 | |
![]() | Låt gå! Har sönderrivna tapeter i varje hörn i lägenheten som jag byter mot något som luktar godare än min fotsvett. | |
| sagogrynet - Ej medlem längre | 2007-04-28 17:29 | |
![]() | Låt se.. vad ska jag erbjuda i doftväg? Har en överkokad mjölkkastrull - kan det vara nåt? Nä, tänkte väl det. Kanske en bullbaksdoft passar bättre? fast den är ju några veckor gammal förstås... sönderrivna tapeter matchar nog min soffa som katten klöser på, så låt mig ta över dem, please! Jisses, vilka klipp vi gör här va!!? Ps. Snart börjar hockey-VM - vem vill ha första tjing på några glada hejarramsor? | |