Spelrum
Giraffen | 4 |
Krokodilen | 0 |
Elefanten | 0 |
Musen Böjningslistan | 0 |
Grisen Böjningslistan | 1 |
Inloggade | 5 |
Mobilspel
Pågående | 19 823 |
Forumkategorier
Användare | Inlägg | |
---|---|---|
Ceckes | 2008-10-26 18:53 | |
![]() | Jag gnällde här innan på att man inte bara skriver det man retar sig på (alltså trådens syfte) men hör o häpna... det ledde till nånting.. Jag lärde mig att det är jättekul att kommentera andras saker vad dom skrivit. För det händer ju att man har åsikter, framförallt om man blir påhoppad av nån... man vill ju gärna försvara sig.. vilket tyvärr kan leda till ord-dispyt.. Men åsikten är ju fri och lär man sig något av det så är det ju bra, om utifall att det är konkret kritik vill säga. Tack Sylvia.. Nä ingen aning varför man inte kan vara måttlig! Är det så man snålar med snusen en dag så nog 17 ska man "snusa ikapp" nästa dag... Suget är otroligt starkt när det drar under läppen! | |
SylviaPlath - Ej medlem längre | 2008-10-26 19:00 | |
![]() | Japp. Själv måste jag snart promenera iväg och handla ny dosa i skitvädret... | |
Ceckes | 2008-10-26 19:04 | |
![]() | Fy fabian, jag är tacksam att jag inhandlade tre dosor igår så jag har 2 kvar varav den ena påbörjad.. så slipper jag i allafall gå ut idag. | |
Gariam - Ej medlem längre | 2008-10-26 19:04 | |
![]() | Det är skönt ute. Jag stör mig på att de böjda rullningarna från grisen också syns, för de förvirrar mig alltid i sisådär en halv sekund. | |
Linn79 - Ej medlem längre | 2008-10-26 19:25 | |
![]() | jag har ätit hallonpaj, det irriterar mig eftersom jag hade bestämt mig för att inte äta den idag. Jag avskyr att gå emot mig själv! | |
ryssbrud - Ej medlem längre | 2008-10-26 19:25 | |
![]() | gariam: ahaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa aaaaaaaa NUuuuuuuuuuuuu fattar jag jag försökte böja nåt ord och det funkade ju inte BARA i grisen ok | |
ryssbrud - Ej medlem längre | 2008-10-26 19:27 | |
![]() | linn: mitt yogakort har gått ut och jag väntar på pengar så jag kan inte köpa nytt dessutom har jag ätit winergum eller om det heter vingummi? | |
Linn79 - Ej medlem längre | 2008-10-26 19:29 | |
![]() | ryssbrud: mörker! jag förstår din frustration, min feber ahr hållt mig från träningen i 10 dagar, om jag inte varit så utslagen hade jag klättrat på väggarna nu. winegum? vin..vine.. Du får nog titta på förpackningen, jag är inte mycket hjälp här | |
nystan1 | 2008-10-26 19:30 | |
![]() | Fanns det inte en tråd om winegum/vingummi en gång i tiden? | |
Linn79 - Ej medlem längre | 2008-10-26 19:31 | |
![]() | säkert, men det var nog före min tid | |
SylviaPlath - Ej medlem längre | 2008-10-26 19:32 | |
![]() | Gariam: Kan tänka mig att vädret är skönare att gå i än att titta ut på. Lämnar er nu för att undersöka den saken. Ryssbrud, vilken slags yoga rekommenderar du? | |
Cekt | 2008-10-26 19:37 | |
![]() | Jag har precis sprungit i det här vädret och det var skönt. Men det irriterar mig att jag hade nya skor och att det var lerigt på marken... =) | |
Linn79 - Ej medlem längre | 2008-10-26 19:38 | |
![]() | jag håller med, jag har ofta svårt att förstå varför inte väderleken kan anpassas lite mer efter mina outfits.Cekt, jag menar allvar! :) | |
ryssbrud - Ej medlem längre | 2008-10-26 19:40 | |
![]() | sylvia: oh intressant fråga! jag säger så här: när jag bodde i sthlm gick jag på skandinavisk yoga och meditationsskola men här i malmö går jag på bikramyoga dock, är bikramyogan ganska intensiv och krävande, men också en större upplevelse på många fler plan eftersom den utövas i 40graders värme, detta finns i sthlm också så jag rekommenderar att du går ett såntdär introerbjudande som de brukar ha: 10 dagar för 295:- OBS! första gången är helvete! det är hemskt och varmt och man kan få dödsångest (de flesta tycker det är jobbigt iaf) det tar tid för kroppen att anpassa sig till värmen. men efter det är det bara underbart! Så att man längtar, därför jag klättra på väggarna nu, brukar gå vid den här tiden 3-5ggr/v | |
Cekt | 2008-10-26 19:43 | |
![]() | åh, vet ni vad som irriterar mig mer? att det är så mycket stearin kvar i IKEAs värmeljus när de har brunnit ut! | |
Cekt | 2008-10-26 19:44 | |
![]() | Linn: jag äger ett par jättefina röda gummistövlar (Viking retro) men glömmer alltid att ta på mig de när det regnar... =( | |
trashone - Ej medlem längre | 2008-10-26 19:46 | |
![]() | Jamen alla piggos, köp med glass till mig. Gärna så fullt med choklad att chokladchock är att vänta. | |
Linn79 - Ej medlem längre | 2008-10-26 19:48 | |
![]() | Röda gummistövlar - naughty! Jag kör ett par svarta Goretexistorier i snö och regn, men skulle gilla ett par rejäla gummistövlar att skutta runt i vattenpölarna med. | |
ryssbrud - Ej medlem längre | 2008-10-26 19:49 | |
![]() | jag har sagt det förr och jag säger det igen: det heter väl Wienergum för det kommer från Wien | |
ryssbrud - Ej medlem längre | 2008-10-26 19:49 | |
![]() | haha, men det kan ju vara en vanföreställning GUD jag måste gå på yoga jag kommer DÖ annars | |