Spelrum
Giraffen | 18 |
Krokodilen | 0 |
Elefanten | 0 |
Musen Böjningslistan | 0 |
Grisen Böjningslistan | 7 |
Inloggade | 25 |
Mobilspel
Pågående | 20 201 |
Forumkategorier
Användare | Inlägg | |
---|---|---|
kverulanten - Ej medlem längre | 2011-05-20 18:45 | |
![]() | Att jag fanimig JÄMT tappar gaffeljävlarna på golvet. Haha, blir sjuuukt irriterad! Varför?! | |
LadySol - Ej medlem längre | 2011-05-20 18:47 | |
![]() | Att min granne tror att hon har bra sångröst. Det har hon INTE. ;) Jag kommer aldrig att kunna lyssna på Hallelujah igen utan att bryta ut i rysningar av obehag. | |
Hoodman - Ej medlem längre | 2011-05-20 18:52 | |
![]() | Retar mig på förödande besked. | |
Björn K-hamn | 2011-05-20 22:09 | |
![]() | Det känns som om det är många trådar på glasbergets brant där någon då och återupplivar tråden med lite nytt syre, trots att den borde få dö med värdigheten i behåll då inget mer egentligen finns att säga. Var har Uisge tagit vägen, vi behöver en dräpare som med sina one-liners av klockrent förnuft och sinnesnärvaro kan ta död på, eller i alla fall göra vidare diskussion i en tråd ointressant? | |
Kamelingrid - Ej medlem längre | 2011-05-20 22:25 | |
![]() | --om nu jorden består av 70% vatten, varför är det så dyrt med sjötomt??-- (från 2006 nånting) | |
Kamelingrid - Ej medlem längre | 2011-05-20 22:33 | |
![]() | retar mig på gammeltrådar D | |
Tanten M - Ej medlem längre | 2011-05-20 22:45 | |
![]() | Att jag inte kommer på vad den här skådisen heter, ser honom dagligen så han måste bo i närheten. Nu är han med i Wallander (sugig rulle btw). Tycker han e lite creepy... tinypic.com/view.php...7a &s=7 | |
SylviaPlath - Ej medlem längre | 2011-05-20 22:55 | |
![]() | Ser ut som Peter Habers nedbantade, småbögiga lillebror... Retar mig på rysk tidsuppfattning. Men jag är inte arg, jag bara vill att han skall komma hem. | |
Tanten M - Ej medlem längre | 2011-05-20 23:03 | |
![]() | Den här snubben som också är med i Wallander just ikväll är helsäkert bög: www.google.se/imgres...29 ,r:1,s:0 Men nu vill jag veta vad den andra snubben heter :) Funderade på det redan tidigare idag när han kom knallades o muttrade för sig själv utanför ICA. | |
SylviaPlath - Ej medlem längre | 2011-05-20 23:09 | |
![]() | Jag brukar ha koll men vet tamejfan inte vad någon av dem heter! Skumt. Jag har kass koll på bögbeståndet. Retar mig på om någon blir upprörd över ordet "bög". Mina BÖGkompisar kallar sig själva bögar, aight? | |
Tanten M - Ej medlem längre | 2011-05-20 23:19 | |
![]() | Lyckades hitta, Niklas Falk... en sån där man känner igen men inte vet vad han heter. Inte Habers nedbantade bror, men däremot till denna: www.google.se/imgres...29 ,r:4,s:0 Jonas Falk | |
yogamama - Ej medlem längre | 2011-05-20 23:22 | |
![]() | Tanten, han heter Niklas Falk , var bl.a med i Tre kronor, denna underbara tv-serie med reine och mimmi ;) | |
SylviaPlath - Ej medlem längre | 2011-05-20 23:41 | |
![]() | NU minns jag vad som retar mig, nämligen att jag inte har ramsays telefonnummer. Jag fick lust att sms:a henne i förmiddags när jag gick bakom Ola Rapace på Götgatan. Jag såg en snygging snett bakifrån och mycket riktigt var det han. Han pratade i telefon och gick långsamt förbi ett skyltfönster och tittade in - kanske efter förlovningsringar? - och jag dröjde på stegen. Vackra lockar i nacken. Jo, han är väldigt fin. | |
SylviaPlath - Ej medlem längre | 2011-05-20 23:46 | |
![]() | Samt uttrycken: "pepp", "peppar på" och "yay". Min chalmeristradar slår i taket när jag hör dem. | |
Lill-IT | 2011-05-20 23:50 | |
![]() | Urk.. avskyr att jobba dubbla pass på lördagar. Vill inte:( Såklart ska det bli fint väder också. | |
SylviaPlath - Ej medlem längre | 2011-05-20 23:53 | |
![]() | Jag retar mig på att kvälls- helgjobb och ibland nattjobb är ett måste för folk som jobbar inom vårdsektorn. De anses nämligen inte behöva ett privatliv. No shit? | |
Lill-IT | 2011-05-21 00:12 | |
![]() | Sen retar jag mig på att GP antagligen vill att man ska betala och bli plusmedlem för att kunna komma åt familjeannonserna? Om någon vet hur det ligger till så tala om för mig.. snälla. | |
SylviaPlath - Ej medlem längre | 2011-05-21 00:35 | |
![]() | Retar mig på folk som tar proffsprovokatörer som von Trier på allvar när de "sticker ut hakan". Bara att strunta i dem. | |
Vetenskap - Ej medlem längre | 2011-05-21 00:38 | |
![]() | Nu är det modernt med turban. Jag tror att människan som startade trenden sitter och skattar åt alla mongon som gick på aprilskämtet. | |
SylviaPlath - Ej medlem längre | 2011-05-21 00:49 | |
![]() | Jag retar mig på numerologi. Och ja, trendkänslighet är rätt osexigt. Med eller utan turban. | |