Spelrum
| Giraffen | 2 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 0 |
| Inloggade | 2 |
Mobilspel
| Pågående | 19 718 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| Sara016 | 2008-05-12 00:06 | |
![]() | Jag har gått upp i vikt av att dricka red bull och itne träna.. | |
| E Solu - Ej medlem längre | 2008-05-12 00:06 | |
![]() | Jo, fast det är bara temporärt, svullnaderna brukar försvinna efter nån dag. | |
| Ceckes | 2008-05-12 00:08 | |
![]() | Fast Red Bull innehåller ju Faurin o det ska man inte intaga så ofta... Kan medföra hjärtproblem av nån anledning jag inte nu kommer ihåg. Att dricka det lite då o då däremot o då när man e skittrött nån dag o har sovit för lite, då är det en höjdare att dricka för det verkligen hjälper mot tröttheten o man blir mera skärpt o klar i skallen. Men att köra med det flera ggr i veckan e farligt... i längden, tyvärr. | |
| Ceckes | 2008-05-12 00:10 | |
![]() | Hur uppstår svullnaderna E Solu? "Tappar" du vikterna på dig eller? Blir du svullen av alla blåmärken du förvållar dig under träningen eller? ;-) | |
| Uffetuffe | 2008-05-12 00:13 | |
![]() | Sy igen baken å ät bulldeg,,,,Nä,,köp bulk på ett gym eller hälsokostaffär.och öka till 25 timmar om dygnet framför datorn | |
| Ceckes | 2008-05-12 00:16 | |
![]() | Det var nån som sa till mig att han fick finnar av bulk... Kanske kan stämma? Jag vet inte. Om man har anlag för dålig hy från början så kanske inte det är så bra? | |
| Uffetuffe | 2008-05-12 00:22 | |
![]() | Jag kan bara säga av egen erfarenhet att jag började gå upp i vikt efter jag la om träningen..från många repetitioner till få och tungt,,,vägde 67 när jag började (typ 20 år sen) 113 idag...så det går fast envis får man vara | |
| E Solu - Ej medlem längre | 2008-05-12 00:25 | |
![]() | Ceckes, haha ja precis. ;) Nej nu får jag allt gå och laga lite kyckling, och sen fixa massa popcorn också. Kanske sluta med joggingen ett tag. Och skaffa en inkomst så att jag har råd med mat. | |
| Ceckes | 2008-05-12 00:28 | |
![]() | Ja mat måste du bunkra upp med, tänk på att det kan bli dåliga tider o krig o sånt, fullt med konserver o grejer! Själv vill jag ju inte gå upp i vikt precis, sicken tur jag har för jag har ju ap-dålig ekonomi också... | |
| E Solu - Ej medlem längre | 2008-05-12 00:28 | |
![]() | Kanske borde börja med lite vitare bröd också i och för sig. Äter så mycket nyttigheter hela tiden att det är sjukt. | |
| le-lou | 2008-05-12 00:28 | |
![]() | Ceckes, att det är snyggt att vara smal kanske du tycker, och många fler. Men det är ingen sanning för alla :) För en del som är smala är det inte alls det man egentligen vill vara, jag tex var väl inte ett benrangel direkt, men väldigt smal. Det var inte alls spec kul när folk kommenterade det. "vad smal du är" blev bara negativt i ens öron, för att man själv inte ville vara det. Blev vresig istället och försökte dölja det tex genom att bära dubbla byxor, bylsiga tröjor och lite sånt. Jag vill inte vara för smal, jag själv tycker inte att benrangel-smalhet är snyggt. Kvinnor ska se ut som kvinnor tycker jag. Fomer är fint som snus. Jag är född liten och "nätt" och går lätt ner i vikt, så jag får passa mig. Så nej, att vara smal är snyggt för vissa, men inte för alla :) | |
| E Solu - Ej medlem längre | 2008-05-12 00:32 | |
![]() | "Gräset är alltid grönare på andra sidan" brukar man säga. Stämmer nog bra. Att vara för smal har ju en del nackdelar såsom att benknotor inte är så bekväma att skava emot varandra. Men det finns säkert många fler fördelar med att vara smal än med att vara tjock. Energiåtgången är t ex mindre, så det är billigare. | |
| UffeUppsala - Ej medlem längre | 2008-05-12 00:32 | |
![]() | Le lou,,,då låter som en pingla i min smak annars | |
| UffeUppsala - Ej medlem längre | 2008-05-12 00:33 | |
![]() | Trots mina 113 kilo så känner jag mig fortfarande smal sen komplexen i högstadiumet då allt sattes igång. Så var glada att ni är i trim ...kropper mår bra av det ju..bara det inte går för långt | |
| Ceckes | 2008-05-12 00:35 | |
![]() | Det har du rätt i le-lou. Jag vet att det inte e snyggt för alla. Men man kan inte glädja andra hela tiden heller o se ut som de vill att man ska se ut. Klart du lider av att andra tjafsar om din vikt o då ser ju du det negativt. Det har jag också varit med om. Men de gnällde även när jag vägde mera. Som jag sa innan, man gör aldrig nån annan nöjd. Det är du själv som måste vara nöjd i första hand o du själv är nummer ett i första hand, ingen annan. Huvudsaken är ju att du är FRISK o har en trivselvikt som du mår bra i. Vet också att det inte alltid e så lätt att gå upp i vikt för jag hade det problemet förrut sen en plötslig dag när jag var i början av trettiårsåldern så hade tydligen ämnesomsättningen ändrat på sig o kilona steg plötsligt på vågen.. Jag var glad att jag lyckades gå upp i vikt äntligen... Men det var inte alla. Då fick man höra att man var tjock istället o då hade jag ändå inte nått den högsta siffran på vågen som jag sen kom upp till innan det vände! | |
| E Solu - Ej medlem längre | 2008-05-12 00:35 | |
![]() | Tack för tipset förresten Uffe. Tror jag ska dubblera vikterna på mina hantlar ett tag och istället köra färre reps. Lär dessutom öka min produktivitet eftersom det lär gå snabbare att träna då, så att jag hinner äta mer. | |
| E Solu - Ej medlem längre | 2008-05-12 00:36 | |
![]() | Är det nån som har ett par 2-kilostyngder jag får låna? ;) | |
| Ceckes | 2008-05-12 00:39 | |
![]() | Hehehe, ja det är väl ungufär 2 kilo jag med orkar med... Känn dig inte ensam om det!! | |
| Little_Red - Ej medlem längre | 2008-05-12 00:40 | |
![]() | Du kan få massa bra bull- och kak-recept av mig sen är det bara att frossa på, alternativt har jag några kilo att avvara, du kan få dom om jag har vägarna förbi nån dag? :-) | |
| Ceckes | 2008-05-12 00:43 | |
![]() | Konstigt nog är det oftast mulliga o feta tjejer o killar som kallar mig benrangel.. Men jag dög ju inte när jag var tjock för andra heller. Så jag skiter i andra nu. O så de som är smala eller normala, de säger att jag också är normal. Fast jag vet jag väger lite lite just nu till min längd. Men det är ju inte hela världen att folk har sina åsikter, fast å andra sidan tycker jag dom borde knipa käft när det är såna åsikter de har som att andras kroppar inte passar i deras smak. Vad har andra människor som man inte ens känner för rätt att uttala sig om sånt? Det kan jag bli väldigt irreterad på faktiskt!! Men allting är ju relativt! | |