Spelrum
| Giraffen | 2 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 1 |
| Inloggade | 3 |
Mobilspel
| Pågående | 20 571 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| Apan Bollo - Ej medlem längre | 2008-05-13 15:37 | |
![]() | Jag har ofta funderat på varför alla dom andra änglarna fick vingar när jag bara fick två håriga fläckar istället. Har provat flyga med det men det funkar inte alls, gör mest jävligt ont när man landar. Jag låter det sitta kvar dock då jag tänker att det kanske funkar bättre om det får bli lite längre. | |
| LadyZara | 2008-05-13 17:26 | |
![]() | Om det är fånigt att killar rakar sig är det fånigt att tjejer rakar sig. Men det är det inte. Alla gör vad de trivs bäst med och så levde de lyckliga i alla sina dagar... Förresten. Pinsam hårväxt. Kan man inte kalla den oönskad istället? Eller är det verkligen så läskigt med lite hår? | |
| Ceckes | 2008-05-13 22:19 | |
![]() | Jag tycker i allafall att det är lite fånigt så får du säga vad du vill LadyZara. Eller kanske ska jag uttrycka det som att det är mera onödigt? Onödigt är kanske rätt ordval. En man ska väl vara lite hårig? Håriga ben e fint!! Jag personligen dras ju till motsatsen. Jag är kvinna som dras till man, jag är inte hårig, men dras däremot till lite hårigt. Nä jag tycker inte det alltid kanske ska kallas pinsam hårväxt heller om det är lite på axlarna tex, möjligen oönskad för personen i fråga, men jag tycker inte illa om håriga axlar heller o absolut inte illa om hårigt bröst. Däremot kan jag förstå att man vill ansa upp lite ibland. Det är bara snyggt o fräscht i mitt tycke. Men i mitt tycke så gillar jag inte när allt e barskrapat. LadyZara, det är alltså i mitt tycke. Och detta är ju ändå en tråd där vi får göra vår röst hörd oavsett om alla får ha vad de trivs bäst med. Frågan är ju dock om alla trivs bäst med att raka av allt? De kanske tycker det är jävligt jobbigt att behöva raka av allt. Fram med rakhyvlen igen o detta kliande som blir när man rakat av precis allt... | |
| Ärtan Pärtan | 2008-05-14 02:42 | |
![]() | Män ska helst se ut som grottmän!!! Ju hårigare desto bättre! Själv har jag ett sånt där långt hårstrå på halsen, det växer i en leverfläck, och jag rycker det med pincett. Tycker det är lite äckel-skoj faktiskt så det gör mig inte så mkt. | |
| patboone | 2008-05-14 04:04 | |
![]() | Den enda pinsamma hårväxt en man kan ha är hockeyfrilla. | |
| andraideal - Spelvärd/Forumvärd | 2008-05-14 07:50 | |
![]() | Ceckes, din färgade hårfärg och ditt strå på hakan somn bytt färg får mig att tänka på min sambo. Han är naturligt blond och har väldigt ljust hår på armar och ben så att det knappt syns. Dock färgar han sitt hår på huduvet rött, och nu har hans skäggväxt blivit just röd... :-D | |
| Vigdir | 2008-05-14 10:14 | |
![]() | Ett häxstrå på hakan har jag, ungefär som Ceckes. I övrigt är min hårväxt varken generande eller pinsam. Säger ungefär som Pippi på frågan om hon led av fräknar: "Nej, jag _lider_ inte av dem!" Jag har hårväxt litet här och där, mestadels på ställen där det hör hemma - men jag lider inte av det och umgås inte med rakhyvlar. Hårstråt på hakan rycker jag dock bort, det blir så fånigt långt annars. | |
| exponerad | 2008-05-14 10:19 | |
![]() | Jag är fast i ett biologiskt förmyndarskap med lite hopp om genetisk rättvisa? Lurad av livet självt känner jag mig förbisedd när generna delades ut. Trots att jag snart är 40 år och har väntat tålmodigt hela livet så lyser skäggstubben med sin frånvaro. Naturen förvägrar mig den DNA-sträng som krävs för att odla en skepparkrans, ansa en egen mustasch eller ett bockskägg. Även om jag personligen aldrig upplevt olägenheten dristar jag mig till att påstå att det är precis så här det känns när man har fastnat med skägget i brevlådan! Iofs åtrår jag inte kropps- eller ansiktksbehåring alls och är egentligen ganska tacksam för mina tillkortakommanden på området. Å som bekant förhåller det sig ju på det viset att det man förlorar på gungorna tar man igen på karusellerna lr hur d nu var? Min tolkning av d hela är att jag måste vara väldigt klok istället för vara skäggig. | |
| Frosty1 - Ej medlem längre | 2008-05-14 10:39 | |
![]() | Som durabel människa i detta världsliga ting, förkunnas härmed en viss återhållsamhet gentemot ämnet som sådant! Jag äga icke hår över min bara hjässa! | |
| -bara Ann - Ej medlem längre | 2008-05-14 22:33 | |
![]() | Men du kanske har hårstrån någon annan stans Frosty! ? | |
| Nannie - Ej medlem längre | 2008-05-14 22:37 | |
![]() | Mmm... välpackade mellan öronen kanske;-) | |
| mommesfrites - Ej medlem längre | 2008-05-14 22:39 | |
![]() | eller i näsan? | |
| mommesfrites - Ej medlem längre | 2008-05-14 22:40 | |
![]() | såg en äldre man med buskar i öronen, btw, fast han verkade inte tycka att det var pinsamt. | |
| P-Rat | 2008-05-14 22:41 | |
![]() | Slipper köpa öronmuffar... | |
| Ceckes | 2008-05-15 01:56 | |
![]() | Vad kul att höra att det är fler än jag som har ett hårstrå på hakan.. hihi.. Ja det är bäst att rycka bort det för jag säger som Vigdirr, det blir fånigt långt annars. Märkligt det där andraideal att din pojkväns skägg blev rött efter han färgat håret på huvudet, det var ju så det blev hos mig med. Det var blont innan, precis som min naturliga hårfärg o sen när jag färgade håret svart så blev skäggstrået också svart... | |
| E Solu - Ej medlem längre | 2008-05-15 12:06 | |
![]() | Det kanske bara ville passa in? Alla pallar inte grupptryck. | |
| mackz_ | 2008-05-15 12:17 | |
![]() | tjejskägg är äckligt... | |
| upa - Ej medlem längre | 2008-05-15 12:20 | |
![]() | Haha, jag tycker det verkar oroväckande att hårfärgen skulle sprida sig till andra delar av kroppen. Ceckes, om det bara handlar om ett hakhår, kan du inte försöka bruka visst våld mot hårsäcken så det aldrig växer ut igen? | |
| mommesfrites - Ej medlem längre | 2008-05-15 13:02 | |
![]() | gubbslem är äckligt | |
| mackz_ | 2008-05-15 13:20 | |
![]() | inte lika äckligt som en farmorshosta | |