Spelrum
| Giraffen | 5 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 0 |
| Inloggade | 5 |
Mobilspel
| Pågående | 19 931 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| jag_lovar - Ej medlem längre | 2008-05-24 21:55 | |
![]() | bara en fråga tuill er som säger er ha träffat er livs kärlek här, hur sjutton gick de till? spelade ni med han/hon elelr sökte ni efter bilder på någon som såg het ut eller vad? | |
| le-lou | 2008-05-24 21:57 | |
![]() | pratar för mig själv, men vi spelade ett spel, började babbla. Sen gick det som det gick (maniskt spelande, msn, telefon, träff och sen..tja han fick snällt flytta hit :) | |
| EssQ - Ej medlem längre | 2008-05-24 22:00 | |
![]() | Man kanske pratar en del i rummen .. spelar och sen kanske tycke uppstår :).. det e ju så här man kanske lär känna en persons personlighet först. Jag har 4 ex som jag fallit för innan ja ens sett kort på dom.. jag gillade deras personlighet. Jag faller för mkt humor och de hade dom..sen hur dom såg ut sen va inte så viktigt, i mina ögon va dom ju finast för ja hade lärt känna deras insida först :) | |
| jag_lovar - Ej medlem längre | 2008-05-24 22:01 | |
![]() | hehe gulligt, ren nyfikenhet hade han bild+ elelr blev du intresserad av de han sa? o hade du bild? | |
| MissT | 2008-05-24 22:04 | |
![]() | Cantona vad behöver du hjälp med? | |
| le-lou | 2008-05-24 22:05 | |
![]() | han hade bild :) söt men framförallt var han kul att prata med, har nog aldrig skrattat så mycket med en främling och det fortsatte som tur är ! Minns den tiden som väldigt udda, han uppslukade all min tid trots att vi aldrig hade setts i verkligheten..med mörka ringar under ögonen och saligt leende gick man tappert till jobbet med 2 timmars sömn i bagaget :) | |
| MissT | 2008-05-24 22:07 | |
![]() | Le-lou vad underbart det låter! | |
| bennyboll - Ej medlem längre | 2008-05-24 22:11 | |
![]() | Tack Vita_ för de fina orden som du skrev... Det är så sant, Vi verkar ha mycket gemensamt och har samma humanistiska människosyn.. Tack för att du finns och tack för att jag får ventilera mina funderingar ang. det svåra arbetet med att jobba med personer med en demenssjukdom.. Stora kramar till dej Vita_!!!! | |
| EssQ - Ej medlem längre | 2008-05-24 22:12 | |
![]() | Le-lou, känner igen det där med att inte vilja bryta det magiska och gå och sova *s*... det va det värt många gånger när man gick till jobbet med ett leende från öra till öra varje gång :) | |
| E_Cantona | 2008-05-24 22:12 | |
![]() | MissT... Allt, går det som jag vill flyttar jag och mina döttrar till en jättemysig lägenhet o jag vill göra en nystart så jag kommer behöva alla tips jag kan få:))) | |
| le-lou | 2008-05-24 22:12 | |
![]() | Miss T (still is) ;) | |
| EssQ - Ej medlem längre | 2008-05-24 22:12 | |
![]() | Osså svarade inte MissT på min fråga buhu *s* | |
| EssQ - Ej medlem längre | 2008-05-24 22:15 | |
![]() | oj va fort kortet kom in på mig då gulp *s* | |
| jag_lovar - Ej medlem längre | 2008-05-24 22:16 | |
![]() | hehe ja där ser man nu träfafs folk var stans, min kompis träffa sin kille på en hundutställning men hon våga inte gå fram men hon kollade upp vad hunden hette som han ställde hoppades på att han va ägaren o kollade uppgifter på skk hunddata. Idag bor de tillsammans på en gård i dalarna. | |
| oceano - Ej medlem längre | 2008-05-24 22:18 | |
![]() | Härligt att höra att fler har träffat vänner här. Det är en av fördelarna med internet att man når människor som aldrig nånsin skulle ha stött på annars. Ledsen att höra om din skilsmässa vita. Av erfarenhet vet jag att det oftast lättar när man fått lite distans till det och allt praktiska löst sej. *kramar om* | |
| E_Cantona | 2008-05-24 22:22 | |
![]() | Problemet är ju att det praktiska verkar vara svårt att lösa bra... | |
| MissT | 2008-05-24 22:43 | |
![]() | Essq självklart vill jag vara din vän, förlåt att jag inte svarade, såg inte ditt inlägg. :oD | |
| MissT | 2008-05-24 22:44 | |
![]() | Cantona, hur stor lägenhet är det? Har du tänkt kasta allt du har nu och köpa nytt eller vad?? | |
| EssQ - Ej medlem längre | 2008-05-24 22:45 | |
![]() | Neheeeeeeeeeeeeee MissT... du såg före o efter men inte mitt buhu ;p okej du e förlåten då *ler* | |
| MissT | 2008-05-24 22:46 | |
![]() | *pustar ut* Vill ju inte vara ovis med Essq ;) | |