Spelrum
| Giraffen | 9 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 3 |
| Inloggade | 12 |
Mobilspel
| Pågående | 19 973 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| emmylicious | 2008-05-29 21:33 | |
![]() | I tråden om hårborttagning så skrev jag att jag ville ha en seriös diskussion, men jag tycker inte att man ska behöva skriva såna saker. Jag tycker det borde vara lika naturligt som att man säger tack när man får en present! (till exempel..) | |
| zimba - Ej medlem längre | 2008-05-29 21:35 | |
![]() | Som jag skrev så kan man diskutera om det är toleransnivån som är problemet eller urspårning i trådarna. Man kan ju alltid ta sig en funderare på om man själv är så perfekt.. Själv blir jag grymt irriterad på alla besserwissrar och forumpoliser och om vi ska hålla på och racka ner på varandra så slutar forumet som en krigshärd är det trevligare då?? | |
| temperance | 2008-05-29 21:35 | |
![]() | Det är bara så trist när du Emmy ska komma med pekpinnar och moralkakor i varenda tråd, ganska drygt för de som är nya och inte har en aning om hur många trådar det finns där ämnet dryftats tidigare. Låt spelvärdarna sköta de där bitarna istället! | |
| zimba - Ej medlem längre | 2008-05-29 21:37 | |
![]() | Ser du emmy, det finns folk som retar sig på ditt beteende, ändrar du dig?? | |
| Nattravn - Ej medlem längre | 2008-05-29 21:38 | |
![]() | emmylicious: Återigen, människor fungerar olika. Jag kan tycka tråden blir trevligare om man får vika av lite ibland och skriva om något helt annat. De flesta lär respektera om du säger ifrån ifall du tycker dina trådar blir förstörda. Det är väl inte så mycket begärt att du kan låta folk få vara som de är så länge de inte utrycker sig kränkande mot dig, eller någon annan? Om forumet bara ska anpassas efter en viss målgrupp som bara gillar forumet när det är på ett visst vis, så kommer kanske många lämna det, och då minskar möjligheten för dig att få ett svar du söker när du startar en tråd. | |
| vulcan | 2008-05-29 21:38 | |
![]() | Ja jag är jättebra på moralkakor. Helst med fullkorn och lite lätt överjästa så där. | |
| emmylicious | 2008-05-29 21:40 | |
![]() | Ja, sen ämnet blev aktuellt för några veckor sen att folk stör sig på att man inte låter forumvärdarna sköta sitt jobb så har jag faktiskt i stort sett lagt av, och slutat bry mig. Bortsett från idag, för idag tog irritationen över så jag skapade istället en helt ny tråd om det. | |
| temperance | 2008-05-29 21:41 | |
![]() | Haha, skulle kanske uttryckt mig lite tydligare. Jag syftade främst på länkar till redan befintliga trådar och "förhållningsregler" i trådarna. Jag tror Emmy skulle bli en duktig och nitisk forumvärd! Ta det som en komplimang Emsan ;) | |
| VictorV - Ej medlem längre | 2008-05-29 21:41 | |
![]() | Jag å min sida tror att risken med "urspårade" trådar inte är att folk skulle sluta vara i forum utan att en massa ämnen som är "snackämnen" i stället läggs i "seriöst" där det väl är lite hårdare regler. | |
| emmylicious | 2008-05-29 21:41 | |
![]() | Det är ju inte för att vara störande eller elak som jag länkar till dubletter och liknande, utan det är bara för att vara snäll. | |
| emmylicious | 2008-05-29 21:42 | |
![]() | Jag försöker bara hjälpa till.. | |
| emmylicious | 2008-05-29 21:42 | |
![]() | *inga kommentarer till vulcans inlägg* | |
| temperance | 2008-05-29 21:43 | |
![]() | Jag tror inget annat heller Emmy, men det kan uppfattas som ganska drygt att bara få en länk uppslängd när man postat en tråd om något man finner viktigt eller intressant. | |
| Guppa - Ej medlem längre | 2008-05-29 21:44 | |
![]() | Jobbigt med personer som skriver inlägg som inte tillför något. | |
| zimba - Ej medlem längre | 2008-05-29 21:45 | |
![]() | Du får va som du e om ja får va som ja e! Tack för mig | |
| NoiseMaker | 2008-05-29 21:46 | |
![]() | Ring SJ, de spårar ur. | |
| Nattravn - Ej medlem längre | 2008-05-29 21:46 | |
![]() | Jag har en liten idé nu. Vad sägs om en till flik där uppe? Så kan det finnas en "seriös-snack", och en "blaha-snack"? För en ren chat har ju vart på tal, och det nappade inte bestämmerskorna på, som jag minns det. | |
| emmylicious | 2008-05-29 21:47 | |
![]() | "Om tråden spårar ur, och sedan aldrig hittar tillbaka till startpoängen så beror det nog mycket på att trådstartaren inte var SÅ intresserad av ämnet, trots allt. Om jag vill diskutera något, och folk börjar prata om annat, skulle jag posta ett inlägg där jag styr in det på rätt spår igen." Man sitter inte alltid och läser i forumet heller, åtminstone inte jag. Speciellt inte på nätterna runt 1-2. | |
| Miss_jk | 2008-05-29 21:48 | |
![]() | "Jag tror inget annat heller Emmy, men det kan uppfattas som ganska drygt att bara få en länk uppslängd när man postat en tråd om något man finner viktigt eller intressant." Det beror nog på hur man ser det. "Få en länk uppslängd" eller kanske "Få tips på fler trådar där du kan se vad ännu fler personer tycker och tänker om det du funderar över." Var lite positiva! | |
| zimba - Ej medlem längre | 2008-05-29 21:50 | |
![]() | Då kan man för att undvika att folk ska tycka att ni är forumpoliser te.x skriva: Här är en länk med samma ämne ifall ni är intresserade =) och länken därefter. Det man ser är något helt annat.. | |