Spelrum
Giraffen40
Krokodilen0
Elefanten0
Musen
Böjningslistan
0
Grisen
Böjningslistan
23
Inloggade63
Mobilspel
Pågående19 772

Forumkategorier

Användare Inlägg  
erikmilli2008-07-06 13:11
Antal inlägg: 41

le-lou det kallas kognitiv dissonans.. två motstridiga kognitiva element gör att man ändrar värdering.. som jag gillar att vara mullig.

illiterate - Ej medlem längre2008-07-06 13:11
Antal inlägg: 6521

Har man tillräckligt många "meter per sekund" så spelar nog inte underlaget någon större roll. Jag har t ex hört att om man hoppar ut från ett flygplan och landar i havet så känns det som ett betonggolv.

MiaHudik - Ej medlem längre2008-07-06 13:13
Antal inlägg: 72

Grönöga
Det var inte jag som kom på det så skäll inte på mig. Det är nog en myt, men vad vet jag?

illiterate - Ej medlem längre2008-07-06 13:15

Det är bara något man säger, för att få tjockisar att bli glada. För det finns inget roligare än en glad tjockis. De har så mycket mer glädje än en tunn gladis.

grönöga - Ej medlem längre2008-07-06 13:18
Antal inlägg: 5570

Mia Hudik: Jag "skällde" inte på dig, jag bemötte bara ditt inlägg med min åsikt. Tycker det är dumt sagt oavsett vart det kom ifrån.

Lilla Busan2008-07-06 13:26
Antal inlägg: 896

Men usch så satans dumt kommenterat... *skrattar så tårarna trillar*

Jag ÄR fet, jag är dessutom GRYMT SNYGG o till på köpet på detta Trång som fan i min "nederdel" som det så fint uttalas här...

IDIOTISKT att påstå att feta skulel vara mer glappa i slidan än andra, vikten har ju ingenting med det att göra.. Men att läsa det gjorde bara att jag inser hur lite människor egentligen förstår om människo kroppen o hur det funka....

Vad gäller om vi är bättre i sängeneller ej.. *ler* Handlar likväl där om HUR vi själva sder på oss, hur pass säker man är i sig själv OCH OBSERVERA det är lika för en smal , en anorektisk, en "normal viktare".. det handlar inte om vikt utan hur vi är i oss själva... ''

Ngn påpekar att vi feta oftast är glada o trevliga.. O det kan nog ligga ngt i det .. För med alla satans förutfattade meningar ang allt, däribland feta människor idag, har vi lärt oss ta allt med en klackspark , se glad ut o var trevlig så glömmer folk bort att klaga på att du är fet liksom..

Mina tankar mina ord.... Men seriöst du som skriver om glapphet o vikt.. Du vet inte vad du talar om alls.... *skrattar fortfarande åt så stor dumhet*

Pussar tillalla från en Fet o underbar jag

Lilla Busan2008-07-06 13:26

Men usch så satans dumt kommenterat... *skrattar så tårarna trillar*

Jag ÄR fet, jag är dessutom GRYMT SNYGG o till på köpet på detta Trång som fan i min "nederdel" som det så fint uttalas här...

IDIOTISKT att påstå att feta skulel vara mer glappa i slidan än andra, vikten har ju ingenting med det att göra.. Men att läsa det gjorde bara att jag inser hur lite människor egentligen förstår om människo kroppen o hur det funka....

Vad gäller om vi är bättre i sängeneller ej.. *ler* Handlar likväl där om HUR vi själva sder på oss, hur pass säker man är i sig själv OCH OBSERVERA det är lika för en smal , en anorektisk, en "normal viktare".. det handlar inte om vikt utan hur vi är i oss själva... ''

Ngn påpekar att vi feta oftast är glada o trevliga.. O det kan nog ligga ngt i det .. För med alla satans förutfattade meningar ang allt, däribland feta människor idag, har vi lärt oss ta allt med en klackspark , se glad ut o var trevlig så glömmer folk bort att klaga på att du är fet liksom..

Mina tankar mina ord.... Men seriöst du som skriver om glapphet o vikt.. Du vet inte vad du talar om alls.... *skrattar fortfarande åt så stor dumhet*

Pussar tillalla från en Fet o underbar jag

Lilla Busan2008-07-06 13:27

Oj blidde lite dubbelt av ngn anledning, men får väl säga att jag står för mina ord dubbelt upp då.... ''

Eller att efetrsom jag är fet måste jag ta mer plats än ni smala..

*ironi o sjuk humor thats me*

upa - Ej medlem längre2008-07-06 13:39
Antal inlägg: 2565

Jag tror heller inte det finns några större skillnader mellan feta och smalas inre uppbyggnad (nu talar jag om det vi talar om så att säga). Just med tanke på att detta inte verkar följa kroppens övriga storlek gör man bra i att banta innan man skaffar barn så man slipper klämma ut en alldeles för stor bebis genom det icke anpassade hålet.
Varför diskuterar jag det här alls?

grönöga - Ej medlem längre2008-07-06 13:40
Antal inlägg: 5570

Hahaha, ja du Upa... jag undrar det samma ;)

mommesfrites - Ej medlem längre2008-07-06 13:40
Antal inlägg: 7605

Upa, jag kan upplysa dig om att runda kvinnor är i regel inte vidare nertill utan tvärtom. Fråga en barnmorska får du höra.

illiterate - Ej medlem längre2008-07-06 13:41

Nu blev diskussionen plötsligt spännande. Finns det en korrelation mellan stora bebisar och tjocka kvinnor menar du?

upa - Ej medlem längre2008-07-06 13:42

Jag har heller inte påstått det mommesfrites. Jag citerade trashone.

upa - Ej medlem längre2008-07-06 13:42

illiterate, ja, absolut.

ordhämnaren - Ej medlem längre2008-07-06 13:44
Antal inlägg: 1045

imagecache2.allposte...os ters.jpg vs synthesismagazine.ne...fa tass.jpg

Jag tror inte det finns ett absolut objektivt skönhetsideal... men i ärlighetens namn... är det nån som skulle göra något annat än det uppenbara valet ifall de fick möjlighet att välja mellan de två ovan...

mommesfrites - Ej medlem längre2008-07-06 13:44

Ja, illi, feta mammor får större bäbisar, som kan vara svårare att förlösa.

illiterate - Ej medlem längre2008-07-06 13:45

Då borde väl alla gå upp i vikt för barnens bästa. Jag har hört att stora bebisar har större sannolikhet att bli hälsosamma och sjukdomståliga.

mommesfrites - Ej medlem längre2008-07-06 13:47

Ordis, du plockar då alltid fram extrema bilder. Vad är det för fel på oss medelmåttiga, småmulliga?

ordhämnaren - Ej medlem längre2008-07-06 13:48
Antal inlägg: 1045

mommesfrites, att ni är medelmåttiga och småmulliga?

mommesfrites - Ej medlem längre2008-07-06 13:50

Tur att de flesta gillar oss som vi är ändå.

Visar sida: 1 2 3 4 5 6 7 8
Inloggning
Logga in
Betapet är gratis!
Vill du bli medlem?