Spelrum
| Giraffen | 11 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 2 |
| Inloggade | 13 |
Mobilspel
| Pågående | 19 635 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| -bara Ann - Ej medlem längre | 2008-07-13 22:47 | |
![]() | www.youtube.com/watc...re =related Detta är värsta jobbet of all time... | |
| -bara Ann - Ej medlem längre | 2008-07-13 22:48 | |
![]() | något för dig Trashone. | |
| trashone - Ej medlem längre | 2008-07-13 22:49 | |
![]() | -bara Ann: Du vet väl om att inte alla delar din förtjusning för bizarre? | |
| -bara Ann - Ej medlem längre | 2008-07-13 22:55 | |
![]() | Du menar att det inte är ett mardrömsjobb? | |
| Hedenstierna | 2008-07-13 22:57 | |
![]() | tidningstryckare, iaf så som det känns just nu.. blää | |
| trashone - Ej medlem längre | 2008-07-13 22:57 | |
![]() | Jo förvisso. Men välja det eller att bli ihjälklämd.. Hm | |
| Amadeuz - Ej medlem längre | 2008-07-13 22:59 | |
![]() | sura reker får rivet skal eller vad det heter | |
| trashone - Ej medlem längre | 2008-07-13 22:59 | |
![]() | Den var ny. | |
| Loppan65 | 2008-07-13 23:02 | |
![]() | - gud så äcklig video... - jag lämnar den här tråden..... | |
| mammamu - Ej medlem längre | 2008-07-13 23:05 | |
![]() | Ni som gnäller på äldrevård & liknande som sämsta jobbet ska nog tänka på att ni kommer att sitta där å dregla å baja ner er själva vad tiden lider.. Jag hoppas att det inte står någon bakom ryggen på er å hulkar då... | |
| -bara Ann - Ej medlem längre | 2008-07-13 23:15 | |
![]() | Just det. | |
| trashone - Ej medlem längre | 2008-07-13 23:17 | |
![]() | Tanken är inte tilltalande. Man kanske skall göra slut på livet när flaggan är på top. | |
| trashone - Ej medlem längre | 2008-07-13 23:17 | |
![]() | topp* *grrr* | |
| E-B - Ej medlem längre | 2008-07-13 23:17 | |
![]() | Som sagt hur vet man att ett jobb är "det värsta " innan man provat det,, har själv jobbat på långvården coh jag triides bra, precia lika bra som idag som telefonförsäljare E-b | |
| patboone | 2008-07-13 23:20 | |
![]() | Jobbade som asfaltstappare i ett halvår...jag och nyligen frigivna kåkfarare...intressant upplevelse men vidrigt arbete! | |
| vita_syrener - Ej medlem längre | 2008-07-13 23:26 | |
![]() | Jag jobbar som USKA/MSK/DSK på ett demensboende, och jag måste säga att roligare arbete har jag inte haft. Det finns så mycket glädje när man kan "fånga stunden". Och de har så mycket att dela med sig av även om minnet sviktar och hjärnan bryts ned. Allt är inte "bajs" herregud det är väl det mest intima vi har. Vem är människa att sätta sig till doms över detta. Även små barn har det dilemmat, äcklas ni likadant då? Nej se över er empati och respekt för människor. Trots allt är det dessa äldre som byggt upp vårt samhälle. Så var ödmjuka inför mänskligheten. Alla blir vi gamla och ska väl ändå få leva och dö med respekt. Och framför allt....livskvalitet in i det sista. | |
| baffinbay - Ej medlem längre | 2008-07-13 23:28 | |
![]() | Jag gör första sommaren i hemtjänsten nu och trivs superbra! "Våra" pensionärer blir jätteglada när vi kommer och man får väldigt mycket tillbaka, självklart finns det stunder som inte är lika trevliga men det är det ju i alla jobb! De är iallafall väldigt rara de som jag jobbar med! Ni som klagar på vården har inget där att göra, ni är antaligen inte bra för pensionärerna, de lever sina liv där och förtjänar all respekt och vänlighet som går att uppbringa. Det som gör ett jobb avskyvärt är när det inte finns något slut på eländet, jag har jobbat på en plantskola ett antal sommrar där jag senast fick stapla små odlingslådor på en pallar, drygt 600 lådor gick det på varje pall och jag hann med ungefär 15 pallar per dag. Till saken hör att det skulle göras runt 600 pallar. Ni kan ju räkna ut hur många lådor det blir... BLÄ. Sen skulle jag inte vilja sitta instängd i ett kontor och stressa bakom en dator. No no. Jag vill jobba med människor och pluggar nu till lärare =) Lev väl! | |
| E_Cantona | 2008-07-13 23:29 | |
![]() | Att telefonförsäljare är så avskytt, har själv sysslat med det sen 94 och trivs kanon med det:) Men nu ringer jag företag, privatpersoner skulle jag inte vilja ringa till... Jag har kanonjobb, bra betalt, fasta arbetstider mån-tors 8-16, fre 8-12...stående beting som när man kommer upp i det så går man hem till lunch, händer ca 5 ggr/månad. Fast det är ju mitt jobb det, värsta jobbet jag haft var när jag var mellan 2 utbildningar så städade jag i 3 veckor på arbetsförmedlingen...hems kt o ha alla som gick efter o kollade så man städade bra... | |
| Kiltknutten | 2008-07-13 23:30 | |
![]() | Ett välbetalt jobb MEN vidrigt!!!! att städa/tvätta bort kroppsdelar och hjärnsubstans från tunnelbanor efter folk som tagit självmord..... typ! | |
| patboone | 2008-07-13 23:34 | |
![]() | Älskar din attityd "vita"...men är inte detta en gnälltråd? | |