Spelrum
| Giraffen | 2 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 0 |
| Inloggade | 2 |
Mobilspel
| Pågående | 18 869 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| Ceckes | 2008-07-14 15:40 | |
![]() | Det var nog ett skämt. Med viss ironi. Vi skulle skratta nu, eller kanske inte vi som tror på andar. Vi skulle bli ännu mer förlöjligade nu. Så var det ja. | |
| ordhämnaren - Ej medlem längre | 2008-07-14 15:40 | |
![]() | Själ/Aura www.auraphoto.com/ ? | |
| vita_syrener - Ej medlem längre | 2008-07-14 15:41 | |
![]() | 2008-07-04 16:23 - IT24: Han sålde sin själ på internet Av IT 24 | KURIOSA En 24-årig man på Nya Zeeland försökte sälja sin själ på internet. Efter mycket om och men antog Hell Pizza, Helvetet Pizza, erbjudandet för 3 800 dollar. Det var på auktionssajten Trademe som Walter Scott försökte sälja sin själv eftersom han inte funnit någon större användning för den, som han själv uttryckte det. Auktionen hann dra in över 100 bud innan Trademe beslutade sig för att avbryta försäljningen efter ett antal klagomål. Högsta budet som då hade lagts var 3 799 dollar, knappt 30 000 kronor. När auktionen lades ned på Trademe var Hell Pizza inte sena med att lägga ett vinnande bud på 3 800 dollar. – Den här själen tillhör Helvetet, det finns helt enkelt ingen bättre plats för den, säger Hell Pizzas marknadschef till AP *se där ja* | |
| Jättetrevlig - Ej medlem längre | 2008-07-14 15:42 | |
![]() | Det är lätt att avfärda allt som på något sätt är övernaturligt eller andligt, men det enda man kan vara säker på egentligen är att man INTE kan vara säker på om sådana saker som själ, spöken eller andeväsen och dylikt verkligen existerar eller ej. Har själv upplevt en hel del märkliga grejer som inte går att förklara logiskt, vissa saker går bara inte att förklara helt enkelt. Vad är det som säger att allting måste vara så logiskt och förklarbart? Varför inte ha ett öppet sinne istället för att kategoriskt förneka och förlöjliga dem som har det? | |
| Ceckes | 2008-07-14 15:42 | |
![]() | Därför att ingen tror som ingen vet. Det är som att lita på en ny människa som kommer in i ens liv. Man kan inte lita på den människan förrän man ser att man kan, när personen visat sig vara en sådan man kan lita på. Folk kan inte tro på andar förrän de ser att andar finns. Tiden har sin gång. En del får uppleva det o andra inte. | |
| CrazyQ | 2008-07-14 15:42 | |
![]() | James bor visst i östersund nu och är gift med en svenska. Förra året var han och hade seans i Luleå och en granne till mig och hennes väninna åkte dit. Båda två lite skeptiska till vad som skulle hända. Men det faktum blev att väninnan fick kontakt med sin döde far och james hade förmedlat en massa saker till henne som han omöjligt kunde veta. Så båda två kom hem helt upprymda och berättade om sin upplevelser. Jag tror själv fullt och fast på att man kan ha kontakt med andar. Har själv känt stor närvaro till min morfar flera ggr. Har känt hur han satt sig på min sängkant på natten när jag behövt närhet. Men jag tror också att man måste vara öppen för att ta emot känslan av närvaro. Att man vågar öppna sitt sjättesinne helt enkelt. Men nu säger mitt sinne: UT I SOLEN! :) | |
| trashone - Ej medlem längre | 2008-07-14 15:43 | |
![]() | Då har ni extremt tunn hud. Men men, det är inte mitt bekymmer. | |
| Ceckes | 2008-07-14 15:45 | |
![]() | Öppet sinne var det. Hud? Vad fick vi nu det ifrån? | |
| oceano - Ej medlem längre | 2008-07-14 15:47 | |
![]() | Ditt bekymmer tras är vad du låter komma ut genom din mun!! | |
| trashone - Ej medlem längre | 2008-07-14 15:48 | |
![]() | Tunn hud- tar åt sig allt som skrivs, applicerar det på en själv och tror man är medelpunkten. Inte det bästa att ha på chat och forum. Andetroende eller ej. | |
| trashone - Ej medlem längre | 2008-07-14 15:49 | |
![]() | Jag är extremt tyst nu, vill ju inte skrämma husets andar :P Skriver dock om det är det du menar. | |
| Ceckes | 2008-07-14 15:49 | |
![]() | Oförskämda personer, det är jag så trött på! | |
| oceano - Ej medlem längre | 2008-07-14 15:50 | |
![]() | Kul, kul!! Helt otroligt kul!! Jag som trodde att det jag läser här vad nåt du sa och inte skrev. Nu får du förklara för jag fattar nada!! | |
| trashone - Ej medlem längre | 2008-07-14 15:51 | |
![]() | Ändå har jag inte hånat eller sagt ett ord till Ceckes :( | |
| oceano - Ej medlem längre | 2008-07-14 15:52 | |
![]() | Håller med Ceckes!! Ingen ide att diskutera ens med vissa som bara suger varje tillfälle till att håna eller förlöjliga andra människor. Sen är det skitsamma om det är ett forum eller irl. Tappar man allt jävla folkvett bara för att man sätter sig framför skärmen eller?? | |
| malinhets | 2008-07-14 15:53 | |
![]() | Jag var på storseans i Luleå förra året med Terry Evans. Jag har alltid varit skeptiskt men efter de timmarna ändrade jag mig helt. Shit vilken upplevelse. Till och med den tuffaste MC-killen fick kontakt med sin vän som dött i en skidolycka och Terry kunde klargöra för exakt allt som ingen annan hade kunnat veta (piceringar på intima ställen osv) coolt testa om ni aldrig varit! | |
| oceano - Ej medlem längre | 2008-07-14 15:55 | |
![]() | Terry Evans är så grymt duktig. Den bästa inom sitt område enligt mej!! Han skulle jag gärna gå på seans med. | |
| SylviaPlath - Ej medlem längre | 2008-07-14 15:56 | |
![]() | Det enda medium jag tror på är unibrow-Jörgen. Ögonbrynet är en antenn genom vilken han kan komma i kontakt med en utvald skara särskilt själlfulla människor: Carola, Dr Alban och Joe Labero - för att bara nämna några. | |
| malinhets | 2008-07-14 15:57 | |
![]() | Oceano ja ta chansen om du får! Han åker runt i hela Sverige! | |
| zimba - Ej medlem längre | 2008-07-14 16:00 | |
![]() | Frågan är om det är andarna som mediumet känner av eller om de är "tankeläsare". De kanske kan "känna av" den som de har seans med och läsa deras tankar. Inte vet jag men bara bluff o båg verkar för långsökt med tanke på att så många har upplevt saker. | |