Spelrum
Giraffen31
Krokodilen0
Elefanten0
Musen
Böjningslistan
0
Grisen
Böjningslistan
19
Inloggade50
Mobilspel
Pågående19 594

Forumkategorier

Användare Inlägg  
soapan - Ej medlem längre2008-07-18 16:49
Antal inlägg: 510

Med risk för att vara lite tyken men: Bra fölorare är ju att vara en looser.

vintage2008-07-18 17:13
Antal inlägg: 120

Caligatia: är du seriös? detta är en spelsida, inte lunarstorm.

"Men jag efterlyser verkligen en blockeringsfunktion, där man kan sätta medlemmar man inte vill spela med i fortsättningen, så man inte kan se deras spel, och de inte kan se dina".

om du har sådan förföljelsemani kanske du ska börja spela scrabble hemma i vardagsrummet med dina laglydiga likar stället.
du får det att låta som en begår en dödssynd genom att inte vilja slösa tid och enegi på ett spel som e avgjort innan det ens börjat.
skärp dig.
har ofta varit med om att jag eller motspelaren lämnat ett spel på det sättet och sedan har vi startat ett nytt direkt efter. no harm done.
men så finns det "sånna som du" som ska vara sånna tröttsamma moraltanter vad än det gäller.
sätt en post-it på din dataskärm och skriv upp din lilla svarta lista på den, så slipper du stora stygga oss framöver.

bobo flux2008-07-18 17:27
Antal inlägg: 11371

Välkommen i klubben, Caligatia. Jag blev kallad "gubbe" på jobbet en gång :S

DILLIGAFF - Ej medlem längre2008-07-18 17:38
Antal inlägg: 492

svarta listor?

jag har en rosa...

vintage2008-07-18 18:43
Antal inlägg: 120

p.s för den delen är det FÅ matcher jag faktiskt avbryter då motspelaren har bra startlägen. SÅ DET SÅ alla messersmithers! en gul och en röd och jag kör.
och ja Caligatia; det är EN förutom du som klagat. den gången hade jag avslutat INNAN MATCHEN BÖRJAT då jag insåg att jag gått in i ett standardspel av misstag. skulle just till och skicka ett "sorry-mail" då personen började överösa mig med skit på chatten. INTE okej.

Femme_Fatale2008-07-18 21:00
Antal inlägg: 709

kaparen

"Har också drabbats av folk som sticker från ett slumpat bräde när jag fick äran att börja och det kryllade av gråa och röda i närheten av "start".
Ett undantag idag dock; en kvinna ( förstås? ) stannade trots att jag hade en gul och tre röda inom räckhåll från "start". Mina sju i given var BMNTGNT, tvingades alltså byta det första jag gjorde..... "

Hade du varit i datamusen och spelat hade du inte behövt byta ;-)

Caligatia2008-07-18 22:53
Antal inlägg: 2187

"Caligatia: är du seriös? detta är en spelsida, inte lunarstorm."

-Jaha? Och din poäng är vad?

"om du har sådan förföljelsemani kanske du ska börja spela scrabble hemma i vardagsrummet med dina laglydiga likar stället."

-Jag SPELAR även hemma i vardagsrummet, men där har jag fördelen att kunna bestämma själv vilka som har möjlighet att se mitt spel.

"du får det att låta som en begår en dödssynd genom att inte vilja slösa tid och enegi på ett spel som e avgjort innan det ens börjat.
skärp dig."

-Jag vill inte slösa tid och energi på osportsliga människor som bara spelar om det gynnar dem själva. Därför vill jag ha blockeringsfunktionen, och jag skulle tro att jag inte är ensam om det.

Bobo, tack för inbjudan till din klubb... Går gladeligen med så länge ingen fläskig inträdesavgift ligger och väntar på mig... ;)

Visar sida: 1 2 3
Inloggning
Logga in
Betapet är gratis!
Vill du bli medlem?