Spelrum
| Giraffen | 18 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 2 |
| Grisen Böjningslistan | 12 |
| Inloggade | 32 |
Mobilspel
| Pågående | 19 602 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| Suds McDuff | 2008-07-26 16:59 | |
![]() | Ja CrazyQ det var ett jättefint inlägg. Bry dig inte om alla som snackar en massa skit. | |
| Eiras - Ej medlem längre | 2008-07-26 17:25 | |
![]() | Ett vackert hjärta med en öppen själ får i livet här ta emot mer skit än de ytliga stackarna som inte kommit särskilt långt på deras läroväg. De som bara måste trycka ner, förlöjliga, korrigera en annan människas sorg, hur den än må ge sig uttryck, är helt enkelt inte i närheten av din nivå CrazyQ. Heder o ljus till dig o din vän <3 | |
| CrazyQ | 2008-07-26 17:32 | |
![]() | Tack igen för alla fina inlägg! :) Han var en mycket speciell man som jag och min hund alltid kommer att minnas! Allt handlar om att inte döma.....utan se den människa som finns bakom en trasig fasad. Och vi blev mycket goda vänner! | |
| Husa | 2008-07-26 17:49 | |
![]() | Jag upplevde inte alls den här tråden som nån "tycka-synd-om-tråd"...tv ärtom faktiskt...en fin berättelse om hur någon annan berikat ens liv. Och den gav också en tanke om att det faktiskt finns en människa bakom en fasad...Tack för att du ville dela med dej CrazyQ! | |
| The_Rob - Ej medlem längre | 2008-07-26 18:01 | |
![]() | CrazyQ: Det var den bästa och mest givande text jag har läst på detta forum. Tack. | |