Spelrum
Giraffen3
Krokodilen0
Elefanten0
Musen
Böjningslistan
0
Grisen
Böjningslistan
0
Inloggade3
Mobilspel
Pågående19 620

Forumkategorier

Användare Inlägg  
Budalv - Ej medlem längre2008-07-29 22:03
Antal inlägg: 2199

Det som fungerar bäst är att vänta länge tills man blir besatt av en person. Då slipper man fundera över sig själv, det enda man behöver reflektera över är sitt uppträdande och eventuellt sitt utseende. Jag citerar min glade internetvän Gunnar: "Jag tycker om att jaga och lägga bytet under mig"

E Solu - Ej medlem längre2008-07-29 22:09
Antal inlägg: 4715

För att citera ett flertal glada internetvänner: XD

Men jag tycker inte att det funkar bra att vänta tills man blir besatt, för oftast skrämmer man bort dem då. Det bästa är att vara avvisande och distanserad, då blir de fascinerade och intresserade.

Budalv - Ej medlem längre2008-07-29 22:10
Antal inlägg: 2199

Det är det jag menar med uppträdande. Uppträd inte som besatt. Är du en Rules-girl E Solu?

PowerYoga2008-07-29 23:01
Antal inlägg: 713

Susssen; du säger att "så fort en tjej kommer för nära så backar jag för det mesta", känner du dig trängd då...för det låter som du lägger upp en skyddsmur för att du blir osäker? Du säger vidare att du kan pendla i känslor rätt ofta och att steget mellan underbar och ointressant inte är långt. Det låter som du tampas med en del obearbetade känslor, dock ej nödvändigtvis från relationer. När man är i obalans med sitt inre kan man reagera väldigt irrationellt...typ ena stunden är vederbörande underbar men när hon kommer för nära inpå får du panik (det var bara ett exempel). Flera i detta forum har formulerat det som om du skulle vara kräsen, vilket jag hoppas du och alla är, men i det du berättar låter det inte som om det handlar om kräsenhet utan rädslor.

Lite feedback på det du efterfrågade :)

Loppan652008-07-29 23:10
Antal inlägg: 644

Mitt råd till Sussen är att sluta fundera över dina reaktioner, acceptera dig som Du är, när rätt person dyker uppp så vågar Du ge och ta, kanske inte direkt men efter ett tag.

Piaree2008-07-29 23:54
Antal inlägg: 1325

Om alla förstod sig själva, skulle psykologer & treapeuter vara arbetslösa. Eller inte finnas. Vad är bäst....? Hmmmm....

E Solu - Ej medlem längre2008-07-30 00:03
Antal inlägg: 4715

Budalv, jag är inte någon "rules-girl", jag har bara märkt att de tjejer jag ignorerar eller distanserar mig ifrån alltid blir i det närmaste besatta av mig, medan de tjejer jag visar intresse för oftast använder mitt hjärta som spypåse eller nåt. :) Det är inget medvetet studium jag gjort.

dahlgren_2008-07-30 00:09
Antal inlägg: 733

Men det har jag också märkt sjukt tydligt - om man är lite off och "ointressrad" så flockar sig killarna men så fort man börjar visa känslor försvinner de igen.

dahlgren_2008-07-30 00:11
Antal inlägg: 733

Fast det kanske inte passar in i den här tråden för det har jag ju förstått >)

kaparen - Ej medlem längre2008-07-30 00:23
Antal inlägg: 4805

Men hallå! Är det inte så att just dom som förstår sej själva är dom ger psykologer o terapeuter oändligt med jobb...?

Piaree2008-07-30 00:36

Bra fråga Kaparen, jag bara antog min hypotes. Din har jag inte tänkt på. Förklara gärna vidare.

kaparen - Ej medlem längre2008-07-30 00:40
Antal inlägg: 4805

Jo men alltså man kommer till insikt om att " sån här borde jag inte vara, jag måste få hjälp med mitt onormala beteende"
Förtså man inte att man är fel ute ber ju heller inte om hjälp.... :)

Piaree2008-07-30 00:42

Just ja... Så kan det ju oxå vara...

Visar sida: 1 2 3
Inloggning
Logga in
Betapet är gratis!
Vill du bli medlem?