Spelrum
Giraffen16
Krokodilen2
Elefanten4
Musen
Böjningslistan
0
Grisen
Böjningslistan
22
Inloggade44
Mobilspel
Pågående19 627

Forumkategorier

Användare Inlägg  
Caligatia2008-08-10 14:16
Antal inlägg: 2187

Fiske och biljard räknas inte som det kvinnligaste kanske. Lite underligt ändå, biljard är nog den sport där mannen och kvinnan är mest jämställd, ingen har några fördela liksom (möjligen har männen fördel av att de aldrig har något bröst i vägen då man stöter).
Jaktlicens nästa, för att inte tala om monstermotorcykeln jag tänker skaffa mig så småningom. :)

JennyB2008-08-10 14:24
Antal inlägg: 200

När min käre sambo började vika den rena tvätten tog jag tidningen Travronden under armen, gick in på muggen och kom inte ut förrän tvätten var vikt och instoppad i skåpen.

näää... jag är inte bitter...

Jobbar2008-08-10 14:38
Antal inlägg: 503

Hur kan man säga att något är manligt eller kvinnligt bara för att de traditionella könsrollerna har varit så? Och varför ska en man/kvinna definieras om manlig eller kvinnlig beroende på vad man gör?
Efter denna brasklapp så meddelar jag att jag sköter tvätten hemma, lagar oftast mat, kan sticka (obs, med garn och stickor alltså, fast det är väl få som gör det numera, eller?, inte jag i alla fall). Plockar upp efter barn och slarvig fru, hämtar mest på fritids. I ett hem får man ju dela upp tid och uppgifter efter vad man är bra på och hur mycket fri tid man har. Jag jobbar deltid och min fru heltid.

Loppan652008-08-10 14:59
Antal inlägg: 644

Jag har klippt gräset med en åkgräsklippare, det var så kul!! Jag klipper även nästa gång!

Visar sida: 1 2 3
Inloggning
Logga in
Betapet är gratis!
Vill du bli medlem?