Spelrum
Giraffen2
Krokodilen0
Elefanten0
Musen
Böjningslistan
0
Grisen
Böjningslistan
0
Inloggade2
Mobilspel
Pågående19 505

Forumkategorier

Användare Inlägg  
Miss_jk2008-08-14 12:25
Antal inlägg: 8941

Okej, det har jag aldrig sett. Men som sagt, skämta på, men behåll "länken" till ämnet i alla fall.

hotcold2008-08-14 12:26
Antal inlägg: 316

Med dej trashone är det ju ingen ide att resonera.
Antingen är du dum på riktigt eller så är du bara kärringen mot strömmen hela tiden. Och jag tror på det sistnämnda.

Du är inte mittpunkten på det här forumet. Allt kretsar inte kring dej och ditt bladder. Visa lite hänsyn och ta in vad vi menar!

trashone - Ej medlem längre2008-08-14 12:28
Antal inlägg: 18678

Iom att smaken skiljer sig rätt mkt så är det tydligen så att man måste anpassa sig till normen även på detta forum. Något som känns trist. Jag kan acceptera väldigt många åsikter och inlägg men finner att flera inte kan acceptera mina. Nu är det inte fjanterierna jag snackar om i första hand iofs.
Visst ibland har det spårat ut men inte i den mån som utmålas, det är mer ni som gör det hela till ett problem. mental ignore?

trashone - Ej medlem längre2008-08-14 12:29

hotcold: jaha? är det relevant till tråden detta påhopp?

ANDERStG2008-08-14 12:30
Antal inlägg: 7560

Var är mittpunkten på det här forumet? De som hänvisar fjantare till fjanttråden kan ta och läa några sidor där. Fjantig, ja. Rolig, nej.

bobo flux2008-08-14 12:33
Antal inlägg: 11371

Anderstg: Det har du helt rätt i. Då man inte kan förbjuda dessa små subgrupperingar att "fjanta" sig med varandra på ett chatliknande sätt så tycker jag att man kan ha en tråd att fjanta sig i, där fjanterierna kan centreras. Det jag stör mig på är att det nu är flera olika fjanttrådar för olika grupper. Det riskerar att sprida ut fjanterierna så att de till slut letar sig in i andra trådar också.

Miss_jk2008-08-14 12:33

Fattar inte vad du menar, Anderstg...

CrazyQ2008-08-14 12:33
Antal inlägg: 602

"Iom att smaken skiljer sig rätt mkt så är det tydligen så att man måste anpassa sig till normen även på detta forum."

Det kan väl inte vara så svårt att försöka hålla sig till en viss norm? Varför ska seriösa inlägg hela tiden göras till något lustigt? Eller att det bara är vissa personenr som hela tiden skriver i varenda tråd, fast dom inte har något vettigt alls att skriva eg.?
Bara en massa tjoller och som _Candid skriver, blir en privat chatt mellan några få personer och tråden blir något helt annat än start.

trashone - Ej medlem längre2008-08-14 12:35

Viss norm där man måste ha sympatier för tex dig? Nej det gör mig smått ledsen.

ANDERStG2008-08-14 12:35
Antal inlägg: 7560

Jag menar...

Att begränsa fjantandet till fjanttråden är som att tvinga barn att leka med en liten grå sten. Vem vill leka med en sten när man kan leka med knivar?

bobo flux2008-08-14 12:41
Antal inlägg: 11371

Jag kan tycka att det inte skulle vara så svårt, enklare för "lekledarna" moderatorerna att hålla "fjanterierna" på ett ställe också.

CrazyQ2008-08-14 12:42

trashone: Sympatier?? Jag förstår inte vad du menar? Jag förstår att du syftar på en av mina trådar som def. inte handlade om att jag skulle få sympatier eller medhåll för min sorg. Utan det handlade om att jag och en handfull till personer gav en annan människa en andra chans och inte dömde honom för sitt tidigare liv och hur tacksam jag var för att jag fick chansen att lära känna denna person! Där missade du två enormt viktiga punkter. Men du kkanske bara läser och tolkar saker som du själv vill, utan att förstå innebörden av inläggen?

trashone - Ej medlem längre2008-08-14 12:45

Och jag hade min åsikt där som suddades bort jättefint. Ditt syfte var glasklart, även om alla di andre missade den.
Men hey, ni fick klaga lite där med, det var väl bra?

CrazyQ2008-08-14 12:45

Få se om fler tolkar mitt inlägg rätt:
www.betapet.se/forum...=- 0#577805

love_ya - Ej medlem längre2008-08-14 12:52
Antal inlägg: 209

Det var ju två stycken som snabbt sabbade den tråden pga kanske egen otillräcklighet? Okänslighet? *Beklagar och förstår CrazyQ*

Själv har jag nästan tappat lusten helt för den här sajten (eller forumet här, spelet är fortfarande roligt), mest pga så många människor som förstör överallt. Det är ju en sak att inte hålla med och uttrycka det. Men att göra det plumpt, genom att bara hävda sina egna åsikter som de enda rätta eller förringa övriga i diskussionen genom att "klappa på huvudet och tala om att du är nog lite idiot du" det ogillar jag! (Det sker konstigt nog ofta i de seriösa trådarna, vissa är expert på att försöka döda diskussioner på det viset). Här i snack börjar det med "Hur kan jag på bästa sätt hjälpa min vän?" och hamnar snart i "aaa, naaaw, så sött, aaa, puss puss, bada nu".

trashone - Ej medlem längre2008-08-14 12:54

Sabbade? pleeeese Tål man inte att bli ifrågesatt så starta inte trådar. Det är så enkelt.

Miss_jk2008-08-14 12:54

Struntar i vad meningen var, blir bara ruskigt förbannad när man läser vissa inlägg. Vad fan är det frågan om!? Vissa människor kanske inte har så många andra att prata ut med och då kan det vara jätteskönt att skriva av sig här ibland. Varför komma med ifrågasättanden och nedlåtande kommentarer då? Låt folk skriva vad de vill, men håll er i rätt trådar!

trashone - Ej medlem längre2008-08-14 12:56

Nåja.. som jag skrev innan, det är skillnad på folk o få. Jag vet att detta inte är en demokrati så får väl klaga på kasst skrivna sympatifisken annanstans. Nu spel ist :)

love_ya - Ej medlem längre2008-08-14 13:04
Antal inlägg: 209

Vadå ifrågasatt trashone? I det fallet var det väl ändå inte en inbjudande diskussion?? Och även om så vore, kan man använda ett vårdat sätt och språk och undvika att så omoget försöka vara kaxig.

Silverin - Ej medlem längre2008-08-14 13:07
Antal inlägg: 1760

Kul med vuxna människor som beter sig som obstinata 5-åringar. ;-)

Hoho... Supernanny...

Visar sida: 1 2 3 4
Inloggning
Logga in
Betapet är gratis!
Vill du bli medlem?