Spelrum
| Giraffen | 26 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 18 |
| Inloggade | 44 |
Mobilspel
| Pågående | 19 092 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| ryssbrud - Ej medlem längre | 2008-09-12 09:00 | |
![]() | hehe | |
| Ina | 2008-09-12 09:02 | |
![]() | Jag skickade ett sms till min dåvarande pojkvän, N "Jag älskar dig min pilska pojke! ;)" Råkade klicka ner ett snäpp för mycket i listan och sms:et hamnade istället hos mamma...... | |
| EssQ - Ej medlem längre | 2008-09-12 09:02 | |
![]() | Jag skickade ett pinsamt sms till min dotter en gång.. ett ganska sexigt sådant.. de skulle till min fd flickvän :( fick tbx av min dotter.. VA?????? hahahahaha... | |
| hemliga anna | 2008-09-12 10:42 | |
![]() | åh fy va jobbigt att råka skicka sex-sms till sitt barn av misstag.. kanske det värsta tänkbara.. hoppas din dotter inte var allt för ung då. | |
| hemliga anna | 2008-09-14 23:02 | |
![]() | idag gjorde jag det igen.... skickade sms till fel person.. sms'et handlade om att min dejt fick förhinder så vi inte kunde ses. kvällen innan skämtade jag med en kompis om begreppet att bli dissad så till följd av den konversationen skickade jag med en stor portion ironi följande meddelande: "dejtens namn" kan inte träffas ikväll. NÄ HÄ!? typiskt alltså. självklart råkade jag skicka det till självaste dejten.....fick dock ett fint svar tillbaka från dejten så det slutade lyckligt ändå. | |
| Cekt | 2008-09-14 23:09 | |
![]() | Helt utanför tråden egentligen, men jag har fått x antal samtal från Scientologerna i USA som letar efter en Camilla Holm som inte bor hos mig och som jag inte känner. De verkar ha svårt att förstå detta, trots att jag har påpekat flera ggr att jag verkligen inte har en aning om vem denna Camilla är. | |
| hemliga anna | 2008-09-14 23:10 | |
![]() | ha ha lite utanför tråden men lika kul... | |
| emmylicious | 2008-09-15 08:29 | |
![]() | "Du är så jävla dum och sympatilös. Sluta skriv till mig!" Det skulle till en person jag var lite arg på vid namn Mattias, som jag har ligger under ett annat namn i telefonboken. Det glömde jag vid tillfället så sms:et hamnade hos en annan Mattias - min kusin! Fick svar ganska omgående... "Va? Jag har aldrig skrivit nåt till dig?" Först trodde jag då att den här personen blivit dum i huvudet för det hade inte kopplat riktigt än att jag hade skickat fel... men sen så! Lite pinsamt men han sms:ade och berättade en ännu roligare historia om ett felskickat sms som hans flickvän fått några veckor tidigare. Där hade hennes plastbror gjort en kärleksförklaring till henne över sms som naturligtvis skulle till broders nya tjej - inte syrran! | |
| edwartz - Ej medlem längre | 2008-09-15 08:39 | |
![]() | såg ngn hade skrivit om gamla nummer när de bytt abb, jag bytte operatör förra sommaren,, på det första fick jag massor av sms som inte hörde till mig. bytte nummer igen, då ringde en o skällde ut mig för att jag kn*llat hans fru och de bodde i stockholm, jag har inte ens varit i stockholm. men han fatta inte att det var fel kille han prata med så jag bytte nr igen och sedan har det varit lugnt. | |
| bennyboll - Ej medlem längre | 2008-09-15 11:14 | |
![]() | En natt för några år sedan fick jag ett mess är det stod: Snälla, ring mej! Jag har inte mycket pengar kvar på mitt kort!..Snälla, ring fort för jag mår jäkligt piss..Vet inte vad jag ska ta mej till???/ Daniel Nu förstod jag ganska snart att han hade skickat till fel person, så jag skickade ett mess tillbaks o sa det... Tänkte på honom senare, tänk om han gjorde sig illa eller nåt, eftersom han inte fick tag på den han hade tänkt sig? | |
| E_Cantona | 2008-09-15 11:49 | |
![]() | Jag hade avslutat ett samtal med en flicka jag nyligen träffat, den första efter min separation från barnens mor ska tilläggas, min relation till modern var vid det tillfället relativt frostig. Jag och min nya flicka hade bla talat om sex vilket jag suktade mycket efter, vem gör inte det?:) När vi lagt på så satt jag stilla i min ensamhet, barnen hade somnat och mina tankar kretsade kring ämnet jag diskuterat med min nya flickvän:) skrev då ett sms med texten "Fy vad elakt av dig att få mig att tänka på sex NU...Puss o kram från k*ta jag:)" Hade en gammal Nokia 3210 vid denna tid (2000) och lyckades få fram tjejens hemnr vilket ju inte skulle gå att skicka till så jag fick gå tillbaka till adressboken och hamnade ju på första namnet vilket va barnens mors mobilnr (hemnumret va ej inlagt då jag kunde de i huvudet) Ser bara orden "skickar sms" och känner paniken bubbla upp vilket för med sig att jag vilt tryckande försöker "håva in" meddelandet, en reaktion lika obegriplig som det var dumt att trycka på knapparna...för jag lyckades skicka det ytterligare en gång...Nu var goda råd dyra, författade snabbt ett nytt sms, denna gång riktat till x-et med texten..."Förlåt, det skulle inte till dig", skickar det, sätter mig o stirrar tomt framför mig...och tänker..."Varför i hela helvete skickade jag det då"... Då stängde jag av ALLA telefoner, släckte och gick o la mig... Dagen efter såg jag till att en kompis fick stå först i adressboken och fick ju ta smällen med x-et men tack o lov så skrattar vi gott åt det idag...:)) | |
| winterdreams | 2008-09-15 12:15 | |
![]() | en av mina tjejpolare skicka ett mess t mig häromdagen o fråga varför ja inte svara på hennes mess.vilka mess fråga ja? ja men herregud ja ha ju skickat hur många som helst ha du inte fått dom? nej d ha ja inte,säger ja fråga om hon skickat t rätt nummer,såklart för du ha väl 076******* ? Haha nej ja ha ju 073*******! att en enda siffra kunde ställa till så mycke haha den stackars tjejen som hade nästan samma mr som ja bodde på gotland o va skit irriterad för att hon hade blivit bombad me minde smickrande historier hon va nämligen ba 15 o tyckte alltihop va rätt pinsamt,men ja messa henne o förklara läge,o då hon såg vi hade samma nummer tyckte hon d va as coolt! | |
| Misic | 2008-09-15 12:34 | |
![]() | för några år sen var jag på en fotbolls cup, skulle sms-a min bror som var på någon resa, och skrev: har du kuk? vi är i kvartsfinalen. Kramar syrran! Svaret blev *asgarvar* vi har KUL. Jag skämdes lite när jag träffade min bror efter det. | |
| hemliga anna | 2008-09-24 15:20 | |
![]() | åh denna tråden är ju för kul.. | |
| hemliga anna | 2008-09-24 15:21 | |
![]() | E-cantona ditt inlägg fick mig att gråta av skratt.. att du lyckades skicka det 2ggr!!!! | |
| ryssbrud - Ej medlem längre | 2008-09-24 21:06 | |
![]() | alla dessa fylle-sms kan man väl säga har gått fel | |
| -Lala-la | 2008-09-24 21:35 | |
![]() | haha.. perfekt passande tråd. I morse 7.15 fick jag ett sms från någon okänd som löd: "tjockis :p". någon som känner sig träffad? Jag kollade numret på hitta och det var från någon jag verkligen inte känner, från en annan del av sverige. Tycker ni jag ska svara på sms'et? | |
| illiterate - Ej medlem längre | 2008-09-24 21:59 | |
![]() | -Lala-la, det var bara jag som busade lite. ;) | |
| hemliga anna | 2008-09-24 22:10 | |
![]() | ha ha svara: jag har anorexia. | |
| ryssbrud - Ej medlem längre | 2008-09-24 22:52 | |
![]() | eller: "jag har anorexia, jag VET att jag är tjock :(" | |