Spelrum
| Giraffen | 2 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 0 |
| Inloggade | 2 |
Mobilspel
| Pågående | 19 360 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| Nattravn - Ej medlem längre | 2008-10-25 20:38 | |
![]() | Jag brukar bowla i kilt. För brudarnas skull. | |
| NightRanger - Ej medlem längre | 2008-10-25 20:40 | |
![]() | jag brukar bowla naken för att visa mina extraklot | |
| Jollz | 2008-10-25 20:40 | |
![]() | Bowling och minigolf är i en kategorie för sig. Jag har bara roligt när det går dåligt för mina motspelare. | |
| fashionbaby - Ej medlem längre | 2008-10-25 21:05 | |
![]() | Jollz då ska du spela med mig mig går de alltid dåligt för. | |
| Lilla Busan | 2008-10-25 21:39 | |
![]() | Fashionbaby //// Du är lite lustig du .. I ena stunden startar du trådar om sminkets vara eler icke vara .. I nästa tråd om bowling där de mesta iallafall går ut på om det är värt att sminka sig eller ej, o om det skulle vara mer värt för att det är discobowling. Sendan skriver du att nej hepp hopp , du skiter i sminket för att i nästa stund skriva tat du är det bara sminket kvar.. Menar absolut inget illa men har du problem eller är du bara stressad???? O ett råd, dminka di för din skull INGEN annans, lägg ner mindre tid på att fundera över allt sminkande eller intets vara så får du mer fritif över till annat.. O discobowling eller ej, bowling är grymt kul...... O sikta in dig på den tredje pilen från höger då du rullar ut klotet så har du störst chans att få en strike... ( tror iallafall att det är den man skall sikta på, har för mig det är så grymt länge sen jag var o bowla men fan skall ta kidsen o syskonen o dra iväg i veckan tror jag ) ha en bra kväll o bowla safe.. :-) | |
| fashionbaby - Ej medlem längre | 2008-10-25 21:46 | |
![]() | Lilal busan aah blir skitlätt stressad faktiskt.. å sen.. har ja ingen aning om vrf ja msinkar mig.. blir bara tjurig när jag ser andra som är sminakde o ser bättre ut. | |
| NightRanger - Ej medlem längre | 2008-10-25 21:49 | |
![]() | va positiv till dig själv och ha roligt | |
| Nattravn - Ej medlem längre | 2008-10-25 21:50 | |
![]() | fashionbaby: Ey, bruden. Du är cool som du är. *knytnäve på hakan* Jag ska visa dig aaaallt jag kan! Bry dig inte om de där träklängande tråkiga svanskatterna. | |
| NightRanger - Ej medlem längre | 2008-10-25 21:52 | |
![]() | Ole Bramserud Everytighsing Livet Ordnar sig fashionbaby | |
| NightRanger - Ej medlem längre | 2008-10-25 21:52 | |
![]() | jag menar såklart Ingenting är omöjligt Stig Helmer | |
| Lilla Busan | 2008-10-25 21:53 | |
![]() | Mmm fashionbaby... Har läst mellan raderna på dina forumsinlägg o förstått att det var så.. O kom ihåg vi är alla bra på olika saker o superbäst på ngt... Smink kan göra otroliga skillnader på en männsika men Aldrig never ever ändra din insida... Så stressa mindre , ha mer kul o skit i hur alla andra ser ut.. Dem kan du ju liksom inte göra så mycket åt iallafall... Kram | |
| Nattravn - Ej medlem längre | 2008-10-25 21:55 | |
![]() | Lilla Busan: Vad är jag superbäst på? Jag vet inget jag är det på. :( | |
| NightRanger - Ej medlem längre | 2008-10-25 21:55 | |
![]() | jag blandar ihop Gunde svan och Ole Bramserud | |
| Lilla Busan | 2008-10-25 21:55 | |
![]() | Nattravn//// kom o tillbringa en natt o ett dygn med mig så skall jag gladeligen tala om det efteråt.. ;-) men rent spontant om jag måste säga ngt så upplever jag det som att du helt klart är bäst på att vara just du .. :-) | |
| NightRanger - Ej medlem längre | 2008-10-25 21:56 | |
![]() | Det var en bowlingspelare som uppfann klotgrillen | |
| Nattravn - Ej medlem längre | 2008-10-25 21:56 | |
![]() | Uh! Vilka skamliga förslag! Nu är jag rädd. | |
| Lilla Busan | 2008-10-25 22:07 | |
![]() | Nattravn// skamliga??? jag tyckte du skulle komma it o agera städslav åt mig bara.. Inget skamligt i det alls... Har alltid tyckt att enda ggn en karl gör nytta är då han står med dammsugaren o nyttjar den o städar.. ler | |
| Nattravn - Ej medlem längre | 2008-10-25 22:12 | |
![]() | Jag tycker iaf det är skamligt att utnyttja människor på det viset. Jag skulle inte må bra i själen av att tvinga någon vänlig och rädd människa städa åt mig. | |
| Lilla Busan | 2008-10-25 22:20 | |
![]() | Tvinga??? Här tvingas ingenting.. Men minkvinnliga list o charm får jag karlarna att göra allt jag vill o dessutom få dem att tro att dem gör det för att dem vill.. O du bad mig ju att komma på vad just dui är bäst på så därför var jag ju tvungen att se dig.. ler | |
| Nattravn - Ej medlem längre | 2008-10-25 22:22 | |
![]() | Åhå, men eftersom jag kom på dig nu, så är ju frågan om du har tappat bort din magi, eller om det är jag som inte är en karl? | |