Spelrum
| Giraffen | 42 |
| Krokodilen | 2 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 34 |
| Inloggade | 78 |
Mobilspel
| Pågående | 19 446 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| andraideal - Spelvärd/Forumvärd | 2008-11-04 15:39 | |
![]() | Och apropå att flyttstäda. HUR gör flyttstädarna för att få det så himla rent? Vad använder de för medel osv? Avslöja alla bra tips ni har för att få bort den där smutsen som gnott in sig, som fått toaletten att bli missfärgad av alla år av vatten i sig och hur kanterna på plattorna och plattorna blir supersnygga, och så vidare. Ge mig tips nu! Jag som snart ska flytta och behöver göra några få städmoment iaf. | |
| ordprofeten - Ej medlem längre | 2008-11-04 15:45 | |
![]() | andraideal, ättika? | |
| ewaleena - Ej medlem längre | 2008-11-04 18:32 | |
![]() | Här avslöjas inga hemligeheter :D . Du får helt enkelt anlita mig istället ... Badrummet finns det dock en lösning för.. ättika tar bara bort dålig lukt. Ställ ett fat i rummet som luktar rök, matos eller hund och det tar bort lukten. | |
| mrperfect | 2008-11-04 18:42 | |
![]() | saltsyra ? =) | |
| BetaMaxx - Ej medlem längre | 2008-11-04 18:47 | |
![]() | när jag flyttar använder jag mig av flytt och städfirma så slipper jag skita ner mina vackra kockhänder och riskera brutna fingrar som ska laga Nobelmiddagen till alla kändisar och kungligheter | |
| andraideal - Spelvärd/Forumvärd | 2008-11-04 19:28 | |
![]() | Hehe. Tack. Vi hade anlitat en städfirma nu denna gång men så säger våra vänner som ska ta över vår lya att de inte tycker att vi ska göra det! Dom vill komma in i lyan snabbt och säger att vi bara ska städa som vanligt innan. Jo visst. Inte vill jag lämna över vår gamla smuts. Tänker gno av det värsta iaf. Får väl ta till saltsyra i värsta fall ;) Får dock vara försiktig, vill ju inte förstöra mina vackra arbetsledarhänder och få brutna naglar?? ;-P | |
| BetaMaxx - Ej medlem längre | 2008-11-04 19:30 | |
![]() | anrdaideal: Precis, var rädd om dina händer och fingrar, bra tanke. | |
| EssQ - Ej medlem längre | 2008-11-04 20:23 | |
![]() | ja städa själv... självsprickor på vartenda finger..va sägs om de? *s* | |
| ewaleena - Ej medlem längre | 2008-11-04 20:25 | |
![]() | Grattis EssQ!! Det svider sååå skönt.. ;D | |
| BetaMaxx - Ej medlem längre | 2008-11-04 20:27 | |
![]() | det är ju därför det finns firmor som städar och flyttar, använd dom, så skapar vi arbetstillfällen också. | |
| Heartandsoul | 2008-11-04 20:35 | |
![]() | Lilla busan nu måste du väl räknat fel 8h för ett kök?? Har själv jobbat en del med flyttstäd, det är inte så farligt som det låter, bra ös på radion och bra arbetskamrater går det som en dans :) | |
| EssQ - Ej medlem längre | 2008-11-04 21:00 | |
![]() | BetaMaxx.. de hade ja gjort om ja hade haft pengar.. men ja e halvt sjukskriven o ensamstående så ja får inte så mkt varje månad.. | |
| dudeniro - Ej medlem längre | 2008-11-04 21:02 | |
![]() | Jag brukar ge mina grejer till lokalbefolkningen när jag flyttar. Det känns bra att kunna "spread the wealth" om man säger så | |
| EssQ - Ej medlem längre | 2008-11-04 21:10 | |
![]() | kyrkornas second hand fick komma o hämta en stor hallspegel o byrå :) | |
| Gunilla No - Ej medlem längre | 2008-11-04 21:34 | |
![]() | Jag har ett heligt löfte till mig själv - jag kommer aldrig någonsin flyttstäda igen. Det finns de som livnär sig på sådant. | |
| Heartandsoul | 2008-11-04 21:47 | |
![]() | Tycker det är märkligt hur många som ser ner på städjobb. Tänk den dan ni kommer till jobbet, ingen har tömt papperskogen, det är skit p å golvet och toaletterna är inte städade på en vecka... Vill bara säga att tiden som städare är bland det roligaste jag haft, iofs beror inte det på jobbet utan arbetskompisarna , men ändå... | |
| Jan_Blank - Ej medlem längre | 2008-11-04 22:15 | |
![]() | bara att bjuda in sina polare på städfest,några vinare och lite bärs sen är det snart fixat(eller så blir det dubbel städning dagen efter beroende på vad man har för polare) | |
| mrperfect | 2008-11-06 01:16 | |
![]() | Ja man klagar gärna då städarna slarvar men glömmer då de gör ett bra jobb, det är synd. men så är det inom många yrken... | |
| EssQ - Ej medlem längre | 2008-11-06 12:55 | |
![]() | Ja klagar inte på städarna..bara att jag vet att jag aldrig vill bli städare för de skulle ja inte trivas me..o hade ja haft råd så hade ja naturligtvis anlitat en städfirma till att flyttstäda..ska spara ihop till en sån ifall ja får för mig att flytta igen *s* | |
| pensionären | 2008-11-06 13:46 | |
![]() | Har nyss flyttat från 200 kvm till 83 kvm, är så slut efter att rensat ut allt som man har sparat på, bara för man har plats, anlitade en städfirma, bara tanken på att putsa 19 fönster på fyra sidor, gjorde att jag sparade på annat, väl använda pengar och tack till dom som har det som yrke. | |