Spelrum
| Giraffen | 24 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 5 |
| Inloggade | 29 |
Mobilspel
| Pågående | 18 978 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| malekhamoves | 2008-11-28 15:58 | |
![]() | Nattravn: "BiNo8: Nu har du fel igen. I stort sett varenda tråd går du in och förmdelar felaktigheter. Låt gå för denna gång, men jag vill inte se mer av det."... *ASG* | |
| BiNo8 - Ej medlem längre | 2008-11-28 17:14 | |
![]() | Nattravn vadå fel???? | |
| Nattravn - Ej medlem längre | 2008-11-28 18:48 | |
![]() | BiNo8: Eftersom jag stavade fel som vanligt var det du som vann denna duellen, men det här var inte den sista. | |
| Nattravn - Ej medlem längre | 2008-11-28 19:11 | |
![]() | Akt 1: Slipandet av bladet i vedboden bakom horisonten till evigheten. Akt 2: Skuggan trär liebäraren i textil. Akt 3: Tysnaden, den fruktansvärda påtagligheten och riket efter svepet. Akt 4: Det svarta hålet. Må gudarna vaka över oss, det är en mardröm. | |
| belugavis - Ej medlem längre | 2008-11-29 01:36 | |
![]() | Nattravn Å tack, äntligen. Alltid nåt. Djävulen finns inte., Inte heller Satan, inte heller evig eld. Därför jag brände mig på plåten nu och det gjorde jätteont! 1. slipa skridsko 2-4 Åka skridsko 5- döden. sommar och sol bad och sång.Man får träffa sin farmor som dog och hon säger ja haha nu ses vi igen. Hurra Hon bjuder på saft. Så är det. Jag får träffa Hitler som ler och han har förstått allt nu och han har blivit normal igen. Den som säger nåt annat kan få komma & känna på min plåt. | |
| Jesper M | 2008-11-29 01:41 | |
![]() | döden har en lie, fan/djävulen har en treudd! jag skulle vilja se en lika nice illustration av en treudd av dig natttravn :) | |
| Nattravn - Ej medlem längre | 2008-11-29 13:36 | |
![]() | belugavis: Jag ser att du talar, men allt jag hör är "ge mig en kram". Du utstrålar så mycket värme. | |
| Nattravn - Ej medlem längre | 2008-11-29 13:46 | |
![]() | Jesper M: Eftersom jag inte kunde somna inatt satt jag uppe och tecknade en lite haffsig skiss av hur det skulle kunna se ut när Fan triumferande med hjälp av sin treudd ödelägger Göteborgs hamn. img84.imageshack.us/...df goz6.jpg | |
| ANDERStG | 2008-11-29 14:27 | |
![]() | "Din teckning" för tankarna till Neptunus snarare än fan. | |
| Nattravn - Ej medlem längre | 2008-11-29 14:46 | |
![]() | ANDERStG: Jag tänker mig gärna Neptunus eller Poseidon som ren ondska då jag vantrivs ohyggligt vid de tillfälen då jag befinner mig på en strand med en skara andra människor, glada i hågen över att det är sommar och dags att bada. | |
| bobo flux | 2008-11-29 15:02 | |
![]() | ditt resonemang utgör fullständig logik, nattravn :) | |
| Nattravn - Ej medlem längre | 2008-11-29 15:06 | |
![]() | bobo flux: Jag gör mitt bästa för att förmedla mina tankebanor på smidigt vis. :) | |
| belugavis - Ej medlem längre | 2008-11-29 22:11 | |
![]() | Vad söt :)tack..men så har du ju ett sinne för äkta konst också.. | |
| Nattravn - Ej medlem längre | 2008-11-29 23:37 | |
![]() | Jag har just en haft en förnimmelse. Fan har antällt en undersåt: www.youtube.com/watc...9n VENReGBY | |
| belugavis - Ej medlem längre | 2008-11-29 23:56 | |
![]() | Obehagligt att du länkar till det här den här tiden på natten. Nu kommer jag inte våga sova pga av alla specialeffekter....vågade inte kolla på hela, men det klart läskigaste var när tjejen föll i sjön..Man kände, hur gick det sen? Dog hon. Jättejobbigt...! | |