Spelrum
| Giraffen | 48 |
| Krokodilen | 1 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 23 |
| Inloggade | 72 |
Mobilspel
| Pågående | 19 654 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| rosa_kanin - Ej medlem längre | 2008-12-10 00:29 | |
![]() | snuvig? | |
| CrazyQ | 2008-12-10 00:31 | |
![]() | Hade varit roligt att se om det är folk man känner igen. Har själv bott i Ö-vik under högstadiet tex. Det hade varit kul och se om man känner igen någon här. Eller någon från sin stad. För knappast är man ju ensam i sin närhet om att vara såld på Beta! :-D Dessutom har jag lockat hit en hel del folk....*L* | |
| DennisPlz | 2008-12-10 00:49 | |
![]() | Jag spelar bara mot de som luktar gott. | |
| Nattravn - Ej medlem längre | 2008-12-10 00:51 | |
![]() | Jag med. | |
| Nattravn - Ej medlem längre | 2008-12-10 00:51 | |
![]() | *L* | |
| rosa_kanin - Ej medlem längre | 2008-12-10 00:52 | |
![]() | spelar bara mot de som har solbrillor OCH skägg, annars får det vara! lite enformigt iofs. | |
| Mimikryp | 2008-12-10 07:30 | |
![]() | Att bara spela med folk med bild, eller bara mot de som är snygga eller liknande, låter ju oerhört fånigt. För mig spelar det ingen som helst roll. Nicket brukar jag inte heller bry mig om. Jag spelar mot alla som har fyrsiffrig ranking. | |
| kafountine - Spelvärd/Forumvärd | 2008-12-10 14:44 | |
![]() | Oh, så skönt att höra att ni tänker som jag. :-) Luktar gott? Här är det väl ingen som stinker . . . ;-) | |
| fashionbaby - Ej medlem längre | 2008-12-10 14:59 | |
![]() | Alltså det kvittar jag kör bara efter rankningen.. annars far det åt fanders för mig. | |
| Tvålis - Ej medlem längre | 2009-11-24 21:30 | |
![]() | Jag tycker ändå att det är kul med profilbild... Få en känsla av vad personen vill förmedla... Så här ett år senare...(har förstått att man inte ska öppna nya trådar om sånt som redan har avhandlats) Men visst är det trevligt med ett fejs? Sen får jag erkänna att min bild är ett par år gammalt och nog det ända som finns på mig eftersom jag tar bilderna i denna familjen som är längre än 1,4 m... | |
| Tvålis - Ej medlem längre | 2009-11-24 21:31 | |
![]() | Alltså... jag tar inte bilder på över 1,4 meter... Hmmmm... | |
| anneli72 - Ej medlem längre | 2009-11-24 23:06 | |
![]() | Nej,men allvar skulle man verkligen gå in på profilsidan före match? | |
| ramsay - Ej medlem längre | 2009-11-25 10:18 | |
![]() | hade bild på mitt förra konto och då tyckte jag att det var roligare att spela mot andra med bild, det blev lite personligare. nu utan spelar det ingen roll. | |
| Ckur | 2009-11-25 12:37 | |
![]() | Hmmm.Intressant fråga. Något jag har tänkt på att det är väldigt sällan som någon MED profilbild är otrevlig i forum eller under spel! | |
| Yonderboy - Ej medlem längre | 2009-11-25 12:56 | |
![]() | trevligt med bild, eller det är trevligt med en liten saga kring personen man spelar imot. Namn ,Bild, presentation, man får en en föreställning vem den är. Bilden kan var fejk, namn likså, men det spelar ingen roll eftersom det sätter lite kött på personen man spelar imot. Lite roligare men inte nödvändigt. | |
| rockopongo | 2010-09-27 11:03 | |
![]() | Hallojsan beters..jo jag må då ge mig in i diskussionen :P Jag tycker det vore trevligt om FLER hade profilbilder....jag tycker det är lite tråkigt med dn tecknade kissen. Hur kommer det sig att så många saknar bild? Varför skall någon ens välja en profilbild av någon annan? Lika undrar jag varför vissa väljer oäkta namn? Jag kan förstå en mening med att neka "fel" ranking (även om jag faktiskt tycker det är .....) Detta är ett spel, ett sällskapsspel i grunden..... Jag älskar spel, sällskapsspel i allmänhet. Hoppas vi ses/möts snart :-) | |
| Kuppchocken | 2010-09-27 11:12 | |
![]() | Varför jag inte har bild? Tja, vill inte visa upp mitt fula face :) | |
| DIF-Elton | 2010-09-27 11:20 | |
![]() | Jag har ingen aning om personen har bild eller inte, sällan jag kollar vem jag spelar med. jag går efter personens rating så jag spelar med folk som har ungefär samma som jag. Om det är en han eller hon och hur vederbörande ser ut är mig egalt. | |
| bitteb | 2010-09-27 11:21 | |
![]() | Ingen betydelse, men trevligt med ett foto! | |
| rockopongo | 2010-09-27 11:49 | |
![]() | Alla är vi helt ok som vi är! Vi skall stå upp för oss, stå för det vi gör, gillar och säger.... Och bitteb, nej det har ingen betydelse för mig heller igentligen men det ÄR trevligt med foto....jag gillar att småchatta lite ibland och det är betydligt mer nice med ett äkta ansikte :-)) | |