Spelrum
| Giraffen | 30 |
| Krokodilen | 2 |
| Elefanten | 3 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 26 |
| Inloggade | 61 |
Mobilspel
| Pågående | 19 322 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| kissed - Ej medlem längre | 2008-12-11 15:41 | |
![]() | Alltså när det gäller utseende får killen vara hur jävla snygg som helst. Har han inget innanför pannbenet så har han inget att hämta hos mej i alla fall. Eftersom det finns grymt snygga tjejer så önskar man ibland att man var lite bi. Kan man öva på att bli det tror ni?:-)) | |
| EssQ - Ej medlem längre | 2008-12-11 16:33 | |
![]() | Testa får du se... dom säger ju att vi alla e lite bi inombords *s*.. | |
| Nasty Nimrod | 2008-12-11 16:56 | |
![]() | Övning ger färdighet. F.ö. kan man nog sänka sina krav vad gäller intelligens, också. För rent liggande är det ju ändå inte kvantfysik det handlar om... =S | |
| Piraya2 | 2008-12-11 17:01 | |
![]() | Tjejer är inte som vi vanliga killar... | |
| Paniksurr - Ej medlem längre | 2008-12-11 17:04 | |
![]() | Utgår man bara från om det finns fler personer att ragga på, finna attraktiva etc så bör det väl vara en fördel med att vara bisexuell... Men jag TROR att det många gånger är svårare/jobbigare att vara bi- än homosexuell. Nämligen vad gäller omgivningens syn(punkter) på det hela. Att den som är bisexuell anses ha "valt" en "feg" medelväg och därför blir ifrågasatt från både homo- och bisexuella. Att de liksom blir stigmatiserade (oj oj, jag har blivit studieskadad) i båda grupperna. Som någon som försöker dölja något, någon som är osäker etc. | |
| Vrooom | 2008-12-11 17:09 | |
![]() | Jag föredrar att älska med någon, framför att ha sex, och då krävs det en djupare relation än den som initieras i en Malmöpark. Krogen ligger (hoho) nog inte långt efter, ur det perspektivet. Vill du dessutom har något som är bra både för själ och kropp, gäller det att det stämmer på flera plan... Annars är nog självhjälp lika bra :-) | |
| EssQ - Ej medlem längre | 2008-12-11 17:10 | |
![]() | De kan oxå vara svårare att vara bi om man tex blir tillsammans me en tjej som tjej.. o sen saknar det manliga könsorganet.. eller tvärtom.. så har ja fått höra av mina bisexuella vänner iallafall.. | |
| carlmartin - Ej medlem längre | 2008-12-11 18:58 | |
![]() | ok. med att ligga mera menar jag nog egentligen också att jag önskar högre kvalitet. att göka med michelle pfeiffer skulle ge 50 poäng mens att vara tillsammans med den 53 åriga grannen bara skulle rendera en ynklig trea. naturligtvis är skalan godtycklig och subjektiv - bra upplevelse= höga poäng. bara för att en person är känd och vacker behöver hon ju inte vara bra i ******. | |
| _abc_ | 2008-12-11 19:01 | |
![]() | Av trådinledingen att döma tolkade jag det som att du frågade efter kvantitet, inte kvalitet. Hur kvalitativt är det att söka efter samma kön för att vidga målgruppen om man inte är attraherad av samma kön lixom... | |
| carlmartin - Ej medlem längre | 2008-12-11 19:03 | |
![]() | ja, det har du rätt i. fast jag vet inte hur det är. att vara med en kille. | |
| Nasty Nimrod | 2008-12-11 19:03 | |
![]() | Nja, just det låter litet som ett lyxproblem... =S ...och det finns ju strapons... | |
| EssQ - Ej medlem längre | 2008-12-11 19:04 | |
![]() | Ja tack o lov för de haha.. | |
| carlmartin - Ej medlem längre | 2008-12-11 19:06 | |
![]() | jag är inte nymfoman. bara en vanlig kille som känner sig ensam. | |
| Margana | 2008-12-11 19:09 | |
![]() | Men hallå...hur svårt kan du ha att charma en kvinna? ;-) | |
| CHL | 2008-12-11 19:12 | |
![]() | i dagens samhälle verkar det vara lite modernt att vara "bi" Undra hur många av dessa sk "BI" som kan tänka sig att älska och leva med båda könen.... *undrar* | |
| carlmartin - Ej medlem längre | 2008-12-11 19:13 | |
![]() | hallå hallå. inte så svårt. är ju rätt söt. men också känslig- det är det som gör det komplicerat. | |
| _abc_ | 2008-12-11 19:14 | |
![]() | Hur utökar man urvalet av snygga tjejer? Dricker sig berusad... Kvantiet på målgruppen - utöka urvalet, kvalitet - dricker sig berusad och således ter sig fler utanför urvalet som tillräckligt snygga för att hålla sig innanför urvalet. | |
| Margana | 2008-12-11 19:17 | |
![]() | men om du är känslig blir det väl inte bättre att bli/vara bi...det löser väl inte det problemet...om det nu är ett problem...låter inte som något i alla fall och vad då känslig? rädd för att bli sårad eller skör psykiskt/fysiskt? | |
| carlmartin - Ej medlem längre | 2008-12-11 19:18 | |
![]() | abc- det är min strategi också. lite nybörjaraktigt men det är ju ofta förväntningarna i sig som avgör om man upplever succé eller ej. | |
| Margana | 2008-12-11 19:19 | |
![]() | var inte så ytliga...lär känna människorna först...skönheten sitter i betraktarens ögon och visst är det rätt att vara kräsen...men kräsen på rätt sätt =) | |