Spelrum
| Giraffen | 13 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 1 |
| Grisen Böjningslistan | 3 |
| Inloggade | 17 |
Mobilspel
| Pågående | 19 300 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| vita_syrener - Ej medlem längre | 2008-12-12 00:00 | |
![]() | aktare dudde...tänker inte i detta nu eller never skryta med min ridvana...men får väl också lämna plats innan ridande polisen kommer *livrädd för batongen* | |
| dudeniro - Ej medlem längre | 2008-12-12 00:02 | |
![]() | ödmjukhet är bra vita, samt respekt för ridande polisen och dess batong. | |
| trashone - Ej medlem längre | 2008-12-12 00:03 | |
![]() | Att kunna rida på en häst är så manligt. Se bara på cowboys | |
| dudeniro - Ej medlem längre | 2008-12-12 00:05 | |
![]() | Nu har jag tittat på cowboys trash. Är det något särskilt jag skall se? Att rida är könsneutralt tycker jag. | |
| supersnygg87 - Ej medlem längre | 2008-12-12 00:05 | |
![]() | det enda jag gillar att rida på är snöskotrar.. tyvärr så har jag mina skotrar hemma i luleå, och jag är tvungen att vara kvar här nere i dalarna hela vintern..suck.. | |
| trashone - Ej medlem längre | 2008-12-12 00:05 | |
![]() | Äh *surfar cowboys utan skjortor på* | |
| dudeniro - Ej medlem längre | 2008-12-12 00:06 | |
![]() | men supersnygg, vad du klagar över att vara i dalarna då? Skoter kan du rida även i dalarna, det vet du väl?! | |
| supersnygg87 - Ej medlem längre | 2008-12-12 00:08 | |
![]() | nej inte när skotrarna är i luleå | |
| Malla13 | 2008-12-12 00:09 | |
![]() | Hej alla... Kul att höra om alla era upplevelser...skrattar... en del på häst oh en del på annat.. * s * Jag ska i alla fall försöka besegra min rädsla och se om jag kan ta en tur på dotterns häst...=) Kramar till er alla!! =) | |
| alfamarie - Ej medlem längre | 2008-12-12 08:38 | |
![]() | Malla13: Jag hoppas att du tar upp ridning som hobby, det är helt underbart att sätta sig på en häst och dra ut i skogen en timme eller två. Om det är snö, mörkt och månsken så är det underbart, om det är sol, varmt och sandvägar så är det underbart! Mitt råd till dig är att leta reda på en bra ridskola med vuxengrupper. Om du bor i närheten av Göteborg kan jag rekomendera Clarebergs ridskola och om du bor i närheten av Boden så är det så klart Bodens ridklubb som gäller! Det finns många ridskolor i sveriges avlånga land med jättebra instruktörer, det viktiga är att hitta någon med en positiv energi. ...som jag skrev i en annan tråd igår så har jag lite vims i huvudet den här veckan, vilket påminner mig om att man skall ha kvar hästen under sig när man hoppar hinder, inte lämna den bakom sig och dyka ner i sanden med huvudet som bromskloss! Alla dagar som detta inte sker = de flesta, är underbara dagar på hästens rygg eller för all del, bakom hästen är också skönt att vara vid körning. | |
| Lilla Busan | 2008-12-12 08:42 | |
![]() | Jag skall snart åka på kryssning igen.. O då tänkte jag rida en himla massa all night long.... Man är aldrig för gammal för att rida anser jag o fallet blir ju inte så pass högt heller om man är smart nog att hålla sig på en madrass på golvet.. ;-) Trashone kom o rädda mig från alla mina syndiga tankar omig själv ... | |
| alfamarie - Ej medlem längre | 2008-12-12 09:08 | |
![]() | Lilla Busan: =P Må du aldrig ångra något som du har skrivit i stundens ingivelse, på nätet! Använd gummihjälm på det lilla huvudet om du har tänkt dig många, vilda ritter under kryssningen! | |