Spelrum
Giraffen29
Krokodilen0
Elefanten0
Musen
Böjningslistan
0
Grisen
Böjningslistan
32
Inloggade61
Mobilspel
Pågående19 373

Forumkategorier

Användare Inlägg  
EssQ - Ej medlem längre2008-12-15 13:17
Antal inlägg: 1433

Säger som nerolis.. iallafall de första.. men sen om ja nu mot förmodan skulle dricka vin vicket e väldigt sällan så skulle ja nog inte kunna hålla käft.. lite alkohol har den inverkan på mig *s*

klunsen - Ej medlem längre2008-12-15 13:24
Antal inlägg: 57

Jag är för det första ingen vindrickare så jag tar mig ett glas öl om jag får. Sen måste jag få ha lite bra hårdrock eller blues i bakgrunden så pratar jag gärna om böcker, filmer, livsfilosofi. Ju mer öl desto duktigare och djupare blir jag. :-))

malekhamoves2008-12-15 13:25
Antal inlägg: 903

Brukar tydligen uppfattas som väldigt snäll och avslappnad. Gillar att diskutera film och litteratur av alla dess slag... Fast att prata överhuvudtaget är mitt huvudintresse :P

DinJävel2008-12-15 13:33
Antal inlägg: 102

Förvirrad grubblare som gärna skjuter upp själva uppskjutandet till i morgon i mån av tid. Annars är jag nog för snäll för mitt eget bästa.

Silverin - Ej medlem längre2008-12-15 13:48
Antal inlägg: 1760

Ekliptikans beskrivning passar mig på pricken!

Därför inga vänner att dricka vin med, lika skönt det med. ;-)

Apan Bollo - Ej medlem längre2008-12-15 14:00
Antal inlägg: 993

Jag tog testet på formulas länk och det stämde faktiskt ganska bra:

"INTPs live in the world of theoretical possibilities. They see everything in terms of how it could be improved, or what it could be turned into. They live primarily inside their own minds, having the ability to analyze difficult problems, identify patterns, and come up with logical explanations. They seek clarity in everything, and are therefore driven to build knowledge. They are the "absent-minded professors", who highly value intelligence and the ability to apply logic to theories to find solutions."

"INTPs contribute a logical, system-building approach to their work. They like being the architect of a plan, because of the scheming and thinking involved, far more than being the implementer of that plan. Implementation tends to be drudgery. They are content to sit back and think about what might work, given their view of the situation. INTPs may ignore standard operating procedures. The hours that they spend are not what is important to them, but rather the completion of their thought process"

Minta2008-12-15 14:17
Antal inlägg: 20042

Jag blev en dreamer och visionary som 2 % av befolkningen.

Minta2008-12-15 14:18
Antal inlägg: 20042

INFP. "NF Temperament - The "Visionaries" JungianJungian Personality Types (Free Test)

NFs are introspective, intuitive and highly idealistic. They are subjective, compassionate "feeler" people that desire to contribute goodness and meaning to the lives of others. They are effective at doing this through their nurturing, insightful and encouraging nature. NFs despise conflict. They will do everything they can to make sure their loved ones get along with each other and are happy. NFs are imaginitive, creatively inclined and passionate about their choice causes."

trashone - Ej medlem längre2008-12-15 15:41
Antal inlägg: 18678

God. Och skulle helt diskutera hundavel tills tänderna trillar ur.

SylviaPlath - Ej medlem längre2008-12-15 15:43
Antal inlägg: 31064

Death: Behåll din världsbild, det gör jag inte.

lump - Ej medlem längre2008-12-15 15:45
Antal inlägg: 114

nördig och tyst. cynisk och överromantisk. tankspridd och drömmande och skriver ständigt en massa stämmor till sånger som fastnar i hjärnan. kan hänga upp mig på något och gå och tänka på det i ett år.

mark69 - Ej medlem längre2008-12-15 16:05
Antal inlägg: 349

Vad återstår med alla dessa underbara personligheter? Jo, ett riktigt STORT partajande med samtliga inbjudna. Tell me when and where?!

mark69 - Ej medlem längre2008-12-15 16:08
Antal inlägg: 349

by the way; nerolis: "Ointressant och oviktig. Över ett glas vin föredrar jag att sitta tyst." måste säga att du väckte min nyfikenhet... ; )

lump - Ej medlem längre2008-12-15 16:14
Antal inlägg: 114

jag tycker om tysta människor. det de säger brukar vara viktigt. i längden är det nog lika mycket innehåll.

Margana2008-12-15 16:49
Antal inlägg: 826

Jag är envis och flirtig och över en flaska vin så pratar jag om vadhelst min vän vill prata om. I samma takt som vinet minskar i flaskan minskar min envishet ;-)

formulaW - Ej medlem längre2008-12-15 17:19
Antal inlägg: 931

Enligt dom Jungianska testerna är jag INxP, dvs balanserat T/F. Så en blandning mellan Apan Bollo och Minta.

formulaW - Ej medlem längre2008-12-15 17:21
Antal inlägg: 931

Att tillägga är att den grundläggande kunskapen bakom dom Jungianska testerna nästan är 100 år gamla. Typologin växte fram med Jung som sen förfinades till personlighetstester inför andra världskriget; MBTI testerna som i sin tur skulle fungera som ett verktyg för att bäst placera folk på rätt plats inom armén. Idag görs det på internet för att lagras i ECHELON.

Caligatia2008-12-15 17:33
Antal inlägg: 2187

Gjorde testet jag med nu. :)
"INTPs are logical, individualistic, reserved, and very curious individuals. They focus on ideas, theories and the explanation of how things work. They are especially adept at discussions and debate. They have the ability to focus intently on a subject. They appreciate and respect intelligence in others.

INTP Population
Total: 2.5%
Male: 4%
Female: 1% "

vita_syrener - Ej medlem längre2008-12-15 17:33
Antal inlägg: 22144

filosofisk, anlytisk, glad och uttåtriktad utan för den skull babbla i ett för det gör jag inte...tycker om att diskutera livsfrågor, bla. tror jag gillar prata om det mesta..fast som Margana säger..i takt med vinflaskan minskar så......blir det lätt stickspår;)

mollee - Ej medlem längre2008-12-15 18:22
Antal inlägg: 6087

Jobbig, tänker för mycket, livlig och snäll.

(Diskutera över en öl tar vi)

Jag skulle diskutera allt från orättvisor till roliga händelser till livet efter döden ( vilket är vanliga samtalsämnen när jag diskuterar över öl)fyfan vad deppigt ...

Visar sida: 1 2 3 4 5 6
Inloggning
Logga in
Betapet är gratis!
Vill du bli medlem?