Spelrum
| Giraffen | 47 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 45 |
| Inloggade | 92 |
Mobilspel
| Pågående | 19 614 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| Husa | 2008-12-31 19:40 | |
![]() | Nerbäddad med influensan som enda sällskap.... :( | |
| Jaanasss | 2008-12-31 19:40 | |
![]() | Vi skulle varit på fest men är hemma och är sjuka. Får väl bli o gå ut på balkongen o kika på alla fyrverkerier vid tolvsnåret i alla fall. Gott Nytt År 2009 på Er allihopa! | |
| Giddy | 2008-12-31 20:08 | |
![]() | Verkar vara många som är sjuka det här nyåret. Dom jag skulle fira med fick förhinder. Tänkte istället fira med 2 andra som blev sjuka. Men har iaf en underbar sambo som jag ska mysa med :) Vi ska strax fixa god middag (sitter här o fördriver tiden medans han gör sig klar). Sen ska vi ha myskväll med vin o spel. :) Gott nytt år allihop! | |
| who_is_abtin - Ej medlem längre | 2008-12-31 20:10 | |
![]() | Jag ska klä ut mig till till en horschare och rida runt i stan och leta PUSSYYYYYYY. | |
| MenOjDå | 2008-12-31 20:28 | |
![]() | Vi är också sjuka... Har ätit trerätters: sparrissoppa, potatisgratäng och fläskfilé och pannacotta med bär. Sett på Grevinnan och betjänten och nu blir det några Betapet för att hålla sig vaken. Gott nytt år till alla! | |
| Tedacious | 2008-12-31 20:30 | |
![]() | -Rob- något liknande har jag tänkt att göra:) min bror som idag väckte mig allt för tidigt av att han spelade hög musik (den värsta sortens musik att vakna till också, nån slags hiphop/techno), kunde inte ens vistas i rummet utan fick hoppa in i min andra brors övergivna säng. Imorgon däremot! ska jag hämnas då han idag är ute och festar. hoppas bara att han kommer hem... | |
| chess05 | 2008-12-31 20:57 | |
![]() | Firar med min sambo. Lite vin och Baileys, skumpa vid tolvslaget. Då går vi ut o kollar alla raketer som våra grannar skjuter =) Gott Nytt År till er alla!! | |
| remvanrijn | 2008-12-31 22:36 | |
![]() | på jobbet ! Skål Lill It | |
| Anhahita | 2008-12-31 22:49 | |
![]() | sitter och skriver hemtenta- ska vara inne om tre dagar- fan - alltid framförhållning! annars är det räddahunden och jag- vi hatar smällare båda så vi går snart och gömmer oss....tuggben till lilla vovven och sprit till mig, så klarar vi både nyår och hemtenta finfint.. | |
| lille- | 2008-12-31 22:50 | |
![]() | jag ska fira nyår på jobbet. jobbar på en akutmottagning,så vi får väl se va natten har att bjuda på. | |
| simbo | 2008-12-31 23:06 | |
![]() | Jag önskar alla som jobbar inom vården ett riktigt gott nytt år, och att det ej blir för jobbigt i natt för er, att folk ej är ovarsamma med alla smällare, vi är hemma med hundarna och tar det lugnt, hundarna vandrar mycket i kväll, de gillar ej smällandet. | |
| Tedacious | 2009-01-01 02:38 | |
![]() | "glada" nyheter! jag borde varit lite grinig över att jag blev bortvald, skickade ett "Gott nytt år!" sms till dom, fick svar 20 över tolv: "Gott nytt år! du missade inget... är redan på väg hem" då blev jag lite nöjd ska jag erkänna | |
| vita_syrener - Ej medlem längre | 2009-01-01 02:39 | |
![]() | Gott Nytt Tedacios :D | |
| Fånmåne - Ej medlem längre | 2009-01-01 02:45 | |
![]() | Fan ta mina grannar. Partydjur. Vad är det för kul med att parta var dag som infaller före en röd dag? Tragiskt. Och jobbigt för mig som bor vägg i vägg... Aja, gott nytt år, nu ska jag leta upp mina bellmanproppar, och försöka sova. | |
| Tedacious | 2009-01-01 02:53 | |
![]() | Tack vita:D en bra början faktiskt! skadeglädje<3 Gott nytt år allihopa | |
| Tinna | 2009-01-01 14:41 | |
![]() | 2009 började bra. :) Firade nyår med en betapetare.. ;) | |