Spelrum
| Giraffen | 13 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 3 |
| Inloggade | 16 |
Mobilspel
| Pågående | 19 560 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| dudeniro - Ej medlem längre | 2009-01-23 22:52 | |
![]() | finns det någon chans för mig att få tillbaka hunden jag aldrig fick afro? Vet du var torsten bor? Är han högstadielärare i svenska? jag bubblar av frågor | |
| rosa_kanin - Ej medlem längre | 2009-01-23 22:53 | |
![]() | jag drömde att ordis tyckte jag min bild var snygg | |
| rosa_kanin - Ej medlem längre | 2009-01-23 22:54 | |
![]() | ta bort "jag" | |
| YlBjörn | 2009-01-23 22:54 | |
![]() | Tack! *ivrig* Då vill jag hälsa till min gammelmoster i Kvasthult, till kvastfeningen i Gammhult, och till Huldran i Stora Mossen! | |
| katten1972 | 2009-01-23 22:54 | |
![]() | jag drömmer att livet rinner ifrån mig...............att jag har ingen kontroll | |
| kafountine - Spelvärd/Forumvärd | 2009-01-23 22:54 | |
![]() | Dud: Du får lugna ner dig. Du måste ju förstå att Afro behöver lugn mellan tydningarna, det är bara att hala upp några hundra till och vänta tålamodig på svar till dina andra frågor. | |
| Afrobeat - Ej medlem längre | 2009-01-23 22:57 | |
![]() | dudeniro: Du kan ju alltid pröva att hämta hunden hos Torsten (han bor i Laxå). Det kan ev bli lite sura miner då hunden fäst sig vid Torsten å det grövsta. Torsten är arbetslös efter 20 år som strippa på den lokala puben. | |
| Afrobeat - Ej medlem längre | 2009-01-23 22:59 | |
![]() | rosa kanin: Det betyder att du är en riktig liten lovesearcher Gigantostyle. Relax. | |
| vonne_ | 2009-01-23 23:00 | |
![]() | jag drömmer om min död | |
| Afrobeat - Ej medlem längre | 2009-01-23 23:00 | |
![]() | katten1972: Nej då. Livet rinner inte ifrån dig alls. Däremot kan du vara lite uttorkad och det råder man bot på genom ett glas Resorb från Apoteket. | |
| Afrobeat - Ej medlem längre | 2009-01-23 23:01 | |
![]() | vonne: Ingen fara. Vi ska alla dö, det är själva dealen med att leva. Du dör inte fortare för att du drömmer om det. | |
| Afrobeat - Ej medlem längre | 2009-01-23 23:02 | |
![]() | Tack, kafountine; han är som en grävling på anfetamin. Jag svettas här i mina fårskinnstofflor. | |
| mommesfrites - Ej medlem längre | 2009-01-23 23:03 | |
![]() | I natt drömde jag att jag simmade, bättre än jag gjort i hela mitt liv. I en stor bassäng kantad med leksaker och dockskåp. | |
| YlBjörn | 2009-01-23 23:03 | |
![]() | O Afro-orakel, giv mig vägledning! Jag drömmer gång på gång att stora vågor kastar sig efter mig och jag klättrar desperat uppför höga rasbranter. Varför? | |
| dudeniro - Ej medlem längre | 2009-01-23 23:04 | |
![]() | Laxå? Är Torsten glad i sprit? Om jag ger honom en flaska Mintu kan jag få den hund som aldrig var min då? kaf, jag har ju direktkontakt med saida från andra sidan här, måste få mina frågor igenom | |
| Bromsolja - Ej medlem längre | 2009-01-23 23:05 | |
![]() | Jag drömde att jag smög runt i renskinn och indianmockasiner i norrlands inland och sökte efter Thomas Quicks ande. I drömmen badade jag risbastu för att åkalla gudarna. Sedan gick jag och la mig i hyddan på en bädd av granris. Jag drömde att allt bara var en dröm och att jag vaknade av Josefin Crawfoords kraxande och var tvungen att gå till jobbet. Sedan vaknade jag av Josefin Crawfoords kraxande och var tvungen att gå till jobbet. Vad kan det betyda? | |
| Afrobeat - Ej medlem längre | 2009-01-23 23:06 | |
![]() | mommesfrites: Det kan ev betyda att du varit en liten guldfisk som bodde i ett dockskåp i ett tidigare liv. Eller att du klär i baddräkt helt enkelt. | |
| dudeniro - Ej medlem längre | 2009-01-23 23:07 | |
![]() | åh du store afrikanska mirakel, du saida-från andra sidan - hjälp mig finna min hund. p.s. jag behöver hjälp också. Kafountine kan vara en demon som vill sprida olycka. Hon har redan trollat bort nattravn. Kan du se i din magiska kula om hon är en demon, eller möjligen en sån där som man tror finns men inte ser, typ en myt. | |
| mommesfrites - Ej medlem längre | 2009-01-23 23:07 | |
![]() | Afrobeat, tack för ett gott skratt :) Det var en trevlig dröm iaf och jag vaknade full av energi :P | |
| Afrobeat - Ej medlem längre | 2009-01-23 23:08 | |
![]() | Ylbjörn: Hmmmm. Det betyder nog att du kommer få arbete som simlärare i ett kalkbrott till sommaren. | |